- marcus hanna
- OP
- 4 mesaje
- din 17 Jun 2006
- Astra 2001
marcus hanna
- Mesaje scrise: 4
- Locatie:
- Masina: Astra 2001
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Jun 2006
- Mesaj Privat
Salutare, colegi.
Masina: Opel Astra G 2001
Simptom: dimineata, cand am vrut sa plec, am dat drumul la motor si am apasat pe ambreiaj. Pedala a mers in gol. Sub masina este o pata de diametru 40 cm de lichid. Din cate am auzit, lichidul de ambreiaj este la comun cu cel de frana, am verificat nivelul, este ok. In urma cu o luna, am schimbat discul de ambreiaj si placa de presiune. In prealabil, deci in zilele trecute, nu am avut nicio problema la cutia de viteze. Masina nu a fost lovita, ieri a fost parcata normal, iar dimineata, dupa cum spuneam, suprize, surprize.
Maine sper sa am timp sa o tractez la un mecanic care cica se pricepe (nu locuiesc in Bucuresti, asa ca e problematic cu service-ul), insa as precia daca imi dati vreo idee la ce sa ma astept pe bune, si daca se poate si stie careva, si preturi, ca m-am convins cat te larga este plaja in care variaza pretul aceleiasi piese. Multumesc.
Masina: Opel Astra G 2001
Simptom: dimineata, cand am vrut sa plec, am dat drumul la motor si am apasat pe ambreiaj. Pedala a mers in gol. Sub masina este o pata de diametru 40 cm de lichid. Din cate am auzit, lichidul de ambreiaj este la comun cu cel de frana, am verificat nivelul, este ok. In urma cu o luna, am schimbat discul de ambreiaj si placa de presiune. In prealabil, deci in zilele trecute, nu am avut nicio problema la cutia de viteze. Masina nu a fost lovita, ieri a fost parcata normal, iar dimineata, dupa cum spuneam, suprize, surprize.
Maine sper sa am timp sa o tractez la un mecanic care cica se pricepe (nu locuiesc in Bucuresti, asa ca e problematic cu service-ul), insa as precia daca imi dati vreo idee la ce sa ma astept pe bune, si daca se poate si stie careva, si preturi, ca m-am convins cat te larga este plaja in care variaza pretul aceleiasi piese. Multumesc.
gigimarga
- Mesaje scrise: 1
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2001 z22se
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Jul 2006
- Mesaj Privat
- mikhai
- **
- 215 mesaje
- din 12 Jun 2006
- Astra 2004 y20dth
mikhai
- Mesaje scrise: 215
- Locatie:
- Masina: Astra 2004 y20dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Jun 2006
- Mesaj Privat
daca ai schimbat placa si disc si rulmentul de pres nu,care e si cilindru
de ambreiaj-dar mecanicul l-a presat la loc-atunci se paote ca s-au ciupit etansarile acestui cilindru-rulm de presiune.scrie peste tot sa nu facem
d-astea,dar mecanicii E destepti in cap...
schimba acum si rulmentul-adica jos cutia inca o data-si sa-mi zici cine a cistigat-tu sau mecanicul...
de ambreiaj-dar mecanicul l-a presat la loc-atunci se paote ca s-au ciupit etansarile acestui cilindru-rulm de presiune.scrie peste tot sa nu facem
d-astea,dar mecanicii E destepti in cap...
schimba acum si rulmentul-adica jos cutia inca o data-si sa-mi zici cine a cistigat-tu sau mecanicul...
- marcus hanna
- OP
- 4 mesaje
- din 17 Jun 2006
- Astra 2001
marcus hanna
- Mesaje scrise: 4
- Locatie:
- Masina: Astra 2001
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Jun 2006
- Mesaj Privat
Acum o luna am schimbat discul si placa de ambreiaj, nu si rulmentul, care cica mai costa vreo 5-7 milioane, dar nu era imperios necesar la timpul acela. Am fost la atelierul respectiv azi, evident ca nu ai cu cine sa te certi, pentru ca intr-un oras mic daca nu stai slus in fata mecanilor auto, risti fie sa ramai cu masina in hibernare, fie sa o tractezi in alt oras. In fine, Romanica. Oricum, diagnosticul "pe neve" a fost ca e dus rulmentul, diagnostic pus de doua ateliere dupa ce am povestit ce simptome are masina. Un prieten bun, inginer mecanic spune ca ar putea fi, eventual, un furtun fisurat, iar un vecin zicea ceva de aerisire. In fine, eu chiar nu ma pricep, asta e, in ziua de azi, in Romania e bine sa stii si contabilitate, si mecanica auto, si matematica, si management, si medicina, samd.
- mikhai
- **
- 215 mesaje
- din 12 Jun 2006
- Astra 2004 y20dth
mikhai
- Mesaje scrise: 215
- Locatie:
- Masina: Astra 2004 y20dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Jun 2006
- Mesaj Privat
marcus hanna a scris:Acum o luna am schimbat discul si placa de ambreiaj, nu si rulmentul, care cica mai costa vreo 5-7 milioane, dar nu era imperios necesar la timpul acela. Am fost la atelierul respectiv azi, evident ca nu ai cu cine sa te certi, pentru ca intr-un oras mic daca nu stai slus in fata mecanilor auto, risti fie sa ramai cu masina in hibernare, fie sa o tractezi in alt oras. In fine, Romanica. Oricum, diagnosticul "pe neve" a fost ca e dus rulmentul, diagnostic pus de doua ateliere dupa ce am povestit ce simptome are masina. Un prieten bun, inginer mecanic spune ca ar putea fi, eventual, un furtun fisurat, iar un vecin zicea ceva de aerisire. In fine, eu chiar nu ma pricep, asta e, in ziua de azi, in Romania e bine sa stii si contabilitate, si mecanica auto, si matematica, si management, si medicina, samd.
in orice catalog scrie negru pe alb:renew release bearing every time-e si tradus.cum ar trebui sa scrie ca sa fie pt mecanic imperios necesar?probabil asa:schiba-l,ca itzi f* pe ...ce personaje am eu chef...
omul ar trebui sa admita ca a facut lucru de mintuiala si sa efectueze
reparatia gratis.da vezi sa nu...