Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Vectra
  3. Vectra C/Signum
  • hatchback

  • Mesaje scrise: 37
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2005
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Sep 2008

  • Mesaj Privat
sal
am cam ajuns la capatul puterilor si al buzunarelor! de 2 saptamani a cazut'motorul' sau s-a "lasat"motorul la 127.000 km! este un vectra c, 2005, 2.2 direct, gts, din 2008 la mine, dar fara reparatii pana astazi!
poate are cineva o idee sau poate s-a lovit de aceeasi problema!
am schimbat filtre+ulei si o garnitura la capac am dat o tura prin oras, parca nu tragea ca inainte dar am zis ca mi se pare, apoi a doua zi am dat la automat si nu a mai pornit. invarte da sa porneasca dar atat!
am chemat omul cu tester si a dat senzor camshaft, l-am schimbat si la fel!
la o analiza mai amanuntita omul a spus ca pe la clapeta in loc sa traga aer sufla, una peste alta a zis ca e sarita distributia de la punct. si sa spun tot, cu 4-5 zile inainte am schimbat bujiile ca mergea cam in 3 dar tot nu a mers rotund!
daca are cineva idee inainte sa ma apuc sa o fac bucati? una lume deja imi zice sa pun alt motor...
orice informatie mi-ar fi de folos!( eventual un mecanic care a mai avut de aface cu asa ceva)!
Skip ads

  • jgyprime

  • Mesaje scrise: 9,953
  • Locatie: Galati
  • Masina: Vectra 2005 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Dec 2010

  • Mesaj Privat
dupa ce ai schimbat senzorul, ai sters erorile si sa verifici daca eroarea reapare?
sau eventual daca reapar alte erori...

daca nu s-a umblat la distributie nu cred ca poate fi ea de vina.

parerea mea (corecta sau nu):
daca in loc sa traga aer pe admisie el scoate aer (sau ce o fi acolo) e cam ca la dacia 1300 cand trageai de delcou si la un moment dat cand il invarteai la 90 de grade fata de pozitia normala scanteia se facea pe timpul de admisie, si se auzea pocnind in carburator, uneori facea si o flacara pe acolo...
daca e si la tine asa (ca la urma urmei ori ca e delcou ori ca e bobina electromica tot aia e, cineva da scanteie la un moment dat) sunt de parere ca scanteia nu vine la timpul ei si explozia se face in timpul de admisie, rezultand in acest fel aerul care iese pe clapeta de acceleratie.
fenomenul asta poate sa fie cauzat si de vreun senzor (de arbore cotit, de ax cu came) care interpreteaza greesit pozitia acestuia, iar ECU transmite comanda de scanteie la momentul gresit) dar si de o bobina nasoala (care nu mai merge cum trebuie).
  • catastefan

  • Mesaje scrise: 5,918
  • Locatie: Galati
  • Masina: Corsa 2001 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Jan 2012

  • Mesaj Privat
hatchback a scris:.... si o garnitura la capac am dat o tura prin oras, parca nu tragea ca inainte dar am zis ca mi se pare, apoi a doua zi am dat la automat si nu a mai pornit. invarte da sa porneasca dar atat!


Daca este vorba de capacul de la culbutori....cere sa mai desfaca odata poate e ceva in neregula cand a montat.
Care este exact eroarea care ai avut-o? Codul ei?
  • Michangel

  • Mesaje scrise: 120
  • Locatie: Buzau
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Mai 2011

  • Mesaj Privat
1. Greu de crezut sa ai probleme la distributie, la motorul tau este pe lant din cate imi aduc aminte. Au ele bubele lor arhicunoscute, insa nu clasicul "sarit de la punct".
2. Cel mai bine mergi la un sevice care a vazut macar in poze un motor ca al tau... mecanicul tau e clar ca habar nu are.
3. Daca dupa o testare la un neica nimeni si schimbarea unui senzor camshaft deja declari ca ai ajuns "la capatul puterilor si al buzunarelor"... deja mi-e groaza ce se intampla daca ti se rupea cutia sau vibrochenul, de exemplu. Rolling Eyes
4. Daca o sa continui sa mergi la pseudomecanici care fac experimente pe masina ta, in final vei constata ca ai cheltuit mai mult decat daca o duceai unde trebuie de la inceput . (Probabil vei intreba ce inseamna "unde trebuie" cu subiect si predicat... esti din Bucuresti, deci ai avantajul ca ai de unde alege, da-i un simplu search pe forum si du masina la doctor, nu la carpaci) Embarassed
Sporuri !
  • hatchback

  • Mesaje scrise: 37
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2005
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Sep 2008

  • Mesaj Privat
multumesc pentru raspunsuri!
1.eroarea era . camshaft position senzor, codul nu-l mai stiu, a resetat eroarea dar a reaparut.
2. garnitura era de la capacul mare, sunt cam praf pe mecanica, cel cu bobina sau cu bujii.
3.sunt la capatul puterilor ca astept barza in 3 saptamani si chiar nu prea am bani de bagat, am nevoie de masina ca de aer , dar....
4.nu vreau sa jignesc pe nimeni, dar am fost cu masina la faimosul service revizii opel a nu-mi mergea rotund, am primit o recomandare sa fac schimbul de bujii, pe care le-am schimbat acolo cu un cod recomandat de ei, dupa care am primit masina si functiona la fel de frumos in 3, parca era diesel.
5.le-am spus ca dimineata in general parca ae auzea un zgomot puternic de lant sau pinioane , nici nu stiu cu ce se asmana mai exact.
5. daca se poate o recomandare de servis in zona obor pantelimon!
oricum, multumesc pentru sfaturi si o sa incerc sa gasesc un doctor!
  • catastefan

  • Mesaje scrise: 5,918
  • Locatie: Galati
  • Masina: Corsa 2001 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Jan 2012

  • Mesaj Privat
P0340 era eroarea?
Verifica siguranta FE1



Asta e mufa senzorului camshaft




Ultima modificare făcută de catastefan la Mar 16 Jun, 2015 1:28 pm
  • hatchback

  • Mesaje scrise: 37
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2005
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Sep 2008

  • Mesaj Privat
ok, ms, merg sa o verific si revin cu date!
  • jgyprime

  • Mesaje scrise: 9,953
  • Locatie: Galati
  • Masina: Vectra 2005 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Dec 2010

  • Mesaj Privat
hatchback a scris:1.eroarea era . camshaft position senzor, codul nu-l mai stiu, a resetat eroarea dar a reaparut.
eroarea a reaparut dupa ce s-a schimbat senzorul sau cand ai facut prima diagnoza?
daca a reaparut inainte de schibmarea senzorului, eroarea asta era o eroare prezenta din cauza senzorului (deci degeaba o stergeai de 1000 de ori ca ea reaparea imediat).
daca a reaparut dupa schimbarea senzorului este clar ca problema nu a fost rezolvata prin schimbarea senzorului si trebuie investigat in continuare de unde vine (mufa nasoala, cablu intrerupt, alta problema).
  • hatchback

  • Mesaje scrise: 37
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2005
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Sep 2008

  • Mesaj Privat
eroarea a fost si inainte si dupace am schimbat senzorul.
acum am verificat si toate sigurantele si am mai dat la automat, face mai urat , trancane si am observat ca ramane si cuplat putin dupa ce am lasat cheia sa revina!
acum mai astept pareri sau o recomandare unde sa o duc, de preferat zona obor pantelimon.
  • catastefan

  • Mesaje scrise: 5,918
  • Locatie: Galati
  • Masina: Corsa 2001 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Jan 2012

  • Mesaj Privat
Cu contactul pus ....
Intre pinul 3 si masa trebuie sa ai tensiunea din baterie
Intre pinul 1 si masa 4,8-5,2V
Intre pinul 2 si masa trebuie sa ai mai putin de 0,3V

Mufa senzor camshaft



Raman si la parerea mea sa verifici capacul chiulasei unde s-a intervenit la schimbarea garniturii. Poate a ramas ceva intre senzorul camshaft si axul cu came si nu citeste senzorul corect.
  • hatchback

  • Mesaje scrise: 37
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2005
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Sep 2008

  • Mesaj Privat
multumesc pentru sfat, incerc sa afc rost de aparat de masura si revin, partea rea e ca am dat la cheie astazi si am zis ca am "gater" dieselul e silentios la pornire, face un zgomot puternic. sper sa nu o aranjez mai rau decat e.
  • catastefan

  • Mesaje scrise: 5,918
  • Locatie: Galati
  • Masina: Corsa 2001 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Jan 2012

  • Mesaj Privat
Suna din ce in ce mai mult a distributie sarita...nu mai da la cheie. Se pot indoi supape...strica pistoane.
  • jgyprime

  • Mesaje scrise: 9,953
  • Locatie: Galati
  • Masina: Vectra 2005 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Dec 2010

  • Mesaj Privat
Eu zic totusi ca e senzorul ala de vina...
Nu cred ca o distributie poate sa sara singura din loc fara sa se umble la dansa...
  • prooff

  • Mesaje scrise: 242
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2005 Z16XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Jul 2011

  • Mesaj Privat
jgyprime - a patit-o un prieten iarna asta(la un Audi A3 din 2001 1.6). am incercat cu cabluri sa il pornesc. cand a ajuns la service - distributia sarita. e interesant dar a zis ca nu s-au avariat supapele, pistoanele...doar inlocuit distributia si a pornit.

roaga mecanicul(daca nu are idei) sa se uite la distributie. nu sunt mecanic dar nu cred ca e prea greu de aruncat o privire. poate ai noroc si acolo e problema si scapi relativ ieftin.
  • jgyprime

  • Mesaje scrise: 9,953
  • Locatie: Galati
  • Masina: Vectra 2005 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Dec 2010

  • Mesaj Privat
Distributie pe lant (ca am inteles ca colegul o are pe lant)?
  • hatchback

  • Mesaje scrise: 37
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2005
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Sep 2008

  • Mesaj Privat
am sa incerc sa verific mufa de la senzor, dar nu cred sa fie de acolo ca prea face urat.
stau pe loc si intreb ca bugetul e limitat, daca ar fi doar distributia ar fi ok, 600 kit-ul +mana de lucru mai mult sau mai putin in functie de cum se poate pune( cu motorul in pozitia lui sau dat jos).
partea rea ar fi daca o sa am si supape si chuiuloasa si ce o mai fi nu prea am bani si doar nu o sa o las demontata in servis sau sa o duc bucati acasa!
si totusi cred ca e groasa cum am spus:
-dimineata imi pornea zgomotoasa
-mergea in 3 sau tremura destul de tare
-schimbat bujii dar a disparut f putin din tremurat
-la 2 zile schimbat garnitura de la capac si filtreplus ulei, am plecat cu ea dar parca nu tragea cum stiam eu, parca ma rugam putin de ea
-am mers cred 10-12 km si am lasat-o in parcare, a doua zi nu a mai pornit
-pus tester , a dat senzor camshaft,pus senzor nou si nimic
-am verificat daca primeste benzina,clapeta de aer daca lucreaza , dar cica sufla aer in loc sa traga.
-concluzia-sarita de la punct
  • jgyprime

  • Mesaje scrise: 9,953
  • Locatie: Galati
  • Masina: Vectra 2005 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Dec 2010

  • Mesaj Privat


trag concluzia din poza ca motorul tau are distributia pe lant, 16 valve.
parerea mea e sa nu mai insisti cu pornitul si sa te duci la un service...
  • hatchback

  • Mesaje scrise: 37
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2005
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Sep 2008

  • Mesaj Privat
da,2.2 direct,16v, 114kw(z22yh)
multumesc, o sa incerc sa fac un buget si vad ce pot face!
  • cristiandonose

  • Mesaje scrise: 48
  • Locatie: Tulcea
  • Masina: Vectra 2007 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Apr 2014

  • Mesaj Privat
Salut. Nu stiu sigur 100% daca se aplica si la motorul tau, dar la mine aveam aceeasi eroare P340 adica senzor ax cu came. Problema era ca pornea foarte greu spre deloc. Problema fost gasit dupa multe incercari cu alt senzor, pus distributie la punct . Era vorba de fulia arbore cotit la care se rupsese pana decaland distributia. Am inlocuit fulia si am pus distributia la punct si s-a rezolvat. Eu am motor diesel Z19DT 1.9 . Nu stiu sigur daca e la fel si la tine, dar macar ca idde sa mai verifici si asta.
  • hatchback

  • Mesaje scrise: 37
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2005
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Sep 2008

  • Mesaj Privat
ok, multumesc, fac rost de bani si incerc sa vad ce are
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Vectra
  3. Vectra C/Signum

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR