Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Cum să ... ?
  • alcapone

  • Mesaje scrise: 205
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Omega 1994 x20xev
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Nov 2009

  • Mesaj Privat
am luat de curand un set de segmenti cota std si am observat ca sunt niste zgarieturi mici longitudinale pe cilindri.
unii mecanici mi-au zis ca le pot slefui cu o perie de sarma (din aceea care se pune pe flex), dar mi se pare destul de ciudata ideea. atii au zis ca o pot lasa pur si simlu asa ca nu sunt de stul de adanci. stie cineva cum pot slefui putin cilindri inainte de montarea segmentilor?
Skip ads

  • cangri

  • Mesaje scrise: 5,412
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Sep 2010

  • Mesaj Privat
cu peria de sarma mai rau le faci
acuma depinde ce inseamna zgarieturile alea mici
poate cu o perie de pasla daca sunt intradevar mici
  • alinmuresan

  • Mesaje scrise: 339
  • Locatie: Valcea
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Nov 2008

  • Mesaj Privat
depinde de zgarieturi. pot fi de la o honuire anterioara. pune poza
  • turbojack

  • Mesaje scrise: 124
  • Locatie: Cluj
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Jul 2006

  • Mesaj Privat
Zgarieturile nu se slefuiesc,deoarece ar insemna o reducere a diametrului pistonului,lucru deloc de dorit.Doar in cazul in care zgarietura are bavura se poate slefui cu smirghel de P200-300.La segmentare,extrem de important este sa se curete bine canalul segmentului din piston si fanta lui sa fie aliniata corect in corelatie cu ceilalti segmenti.
Honuirea nu lasa zgarieturi in peretii pistonului.
  • alinmuresan

  • Mesaje scrise: 339
  • Locatie: Valcea
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Nov 2008

  • Mesaj Privat
a zis de zgarieturi pe cilindru, nu piston
  • alcapone

  • Mesaje scrise: 205
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Omega 1994 x20xev
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Nov 2009

  • Mesaj Privat
astazi am montat segmentii. am curatat bine canalele pistoanelor, deoarece mai erau depuneri. zgarieturile erau foarte mici ,d-abia se simteau daca dadeai cu unghia. ce m-a mirat desul de tare este ca zgarieturile astea erau si in afara cursei inferioare a pistonului, inspre baia de ulei. asa ca am luat un smirgher p400 si am frecat circular , peretii cilindrului. din cate am inteles de la niste mecanici neanderthalieni ,segmentii isi fac rodajul mai bine atunci cand peretii cilindrilor nu sunt oglinda ci sunt putin slefuiti.segmentii i-am aliniat cu fantele in directie opusa cam la 180grade. segmentii i-am luat cota std si spre uimirea mea ei etanseaza perfect pe cilindri chiar si dupa 230000km cat are masina. maine termin motorul de montat si ii dau o cheie. revin cu info!
Skip ads

  1. Home
  2. Cum să ... ?

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR