Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel - Alte Modele
  3. Opel Calibra
  • alyy1utu1

  • Mesaje scrise: 3
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Calibra 1991 c20ne
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Sep 2011

  • Mesaj Privat
Dimineata cind dau sa plec se aprinde becul de sport cel ca o roata dintata si cu S in interior si pilpaie ,atunci masina se comporta parca ar avea numai o viteza dar dupa 1 km daca opresc si pornesc din nou isi revine schimba normal de la ce ar putea fii ?.Uleiul este la nivel cel din cutie de schimbat l-am schimbat .Dca atik mai intilnit asa ceva si ati avut soluti as fi cel mai fericit
Skip ads

  • florin66

  • Mesaje scrise: 118
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Calibra 1997 x20xev
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Aug 2007

  • Mesaj Privat
Switch selector murdar sau probleme la contactele lui
  • alyy1utu1

  • Mesaje scrise: 3
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Calibra 1991 c20ne
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Sep 2011

  • Mesaj Privat
Duminica o sa desfac selectorul
  • florin66

  • Mesaje scrise: 118
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Calibra 1997 x20xev
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Aug 2007

  • Mesaj Privat
ce-ai facut?
  • providra18

  • Mesaje scrise: 329
  • Locatie: Suceava
  • Masina: Calibra 1995 x20xev
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Mar 2009

  • Mesaj Privat
Sunt si eu curios cum se comporta o calibra cu cutie automata. Care e avantajul si care e dezavantajul la ea? Este mai iute sau e mai puturoasa fata de astealalte?
  • alyy1utu1

  • Mesaje scrise: 3
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Calibra 1991 c20ne
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Sep 2011

  • Mesaj Privat
se comporta ok ce sa iti zic nu siu nici eu cum se comporta una manuala dar e ok are viata in ea
  • providra18

  • Mesaje scrise: 329
  • Locatie: Suceava
  • Masina: Calibra 1995 x20xev
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Mar 2009

  • Mesaj Privat
Sa inteleg k ejti multumit de ea? Adica, la mers sport, reusesti sa o duci pana in rosu? Se simte tare hopul cand schimba viteza?
  • providra18

  • Mesaje scrise: 329
  • Locatie: Suceava
  • Masina: Calibra 1995 x20xev
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Mar 2009

  • Mesaj Privat
Cum arata selectorul ala? Unde se gaseste? E greu de desfacut? Ce face el de fapt si de drept? Care ar fi semnele unui selector cu probleme? Ma poate ajuta cineva si pe mine?
  • providra18

  • Mesaje scrise: 329
  • Locatie: Suceava
  • Masina: Calibra 1995 x20xev
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Mar 2009

  • Mesaj Privat
Zi-mi te rog si mie, in ce conditii folosesti modulul frozen si pana la ce viteza? Daca il activezi, se dezactiveaza automat la o anumita turatie, viteza?
  • pantosdaniel

  • Mesaje scrise: 131
  • Locatie: Arad
  • Masina: Calibra 1992 c20xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Feb 2012

  • Mesaj Privat
Modul ''frozen'', se activeaza, evident, in conditii extreme...zapada, polei. Automat, functia, nu se dezactiveaza!, ci are un comportament total diferit, fata de modul ''sport''. Turatia motorului fiind aceea care este limitata, corelata si controlata automat.
  • providra18

  • Mesaje scrise: 329
  • Locatie: Suceava
  • Masina: Calibra 1995 x20xev
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Mar 2009

  • Mesaj Privat
Unde este pozitionat acest switch selector?se desface/se curata greu?
  • ciprian.bas

  • Mesaje scrise: 13
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Calibra 1993 C20NE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Nov 2011

  • Mesaj Privat
Mie imi este de mare ajutor cutia hidramata pe calibra, fiind si prima masina, deci fiind incepator nu risc sa-mi moara motoru', la drumuri lungi iti odihnesti un picior, pe zapada mi s-a comportat foarte bine, pe butonul sport iti creste automat consumul, masina schimband treapta la turatii mai mari(mie imi schimba la aprox. 6000 de turatii daca turometrul e bun) si da, am ajuns si la rosu, dar pe autostrada. Un dezavantaj ar fi ca la cutie hidramata consumul e putin mai mare decat la una manuala.
  • providra18

  • Mesaje scrise: 329
  • Locatie: Suceava
  • Masina: Calibra 1995 x20xev
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Mar 2009

  • Mesaj Privat
Butonul sport nu face mare mare lucru. Se poate duce turatia pana la limita si fara "sport"...la hidramata consumul e cam cu 1l/% in plus fata de manuala.
  • cirano

  • Mesaje scrise: 8
  • Locatie: Arad
  • Masina: Calibra 1992 C20NE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Jul 2012

  • Mesaj Privat
Si eu am o calibra cu cutie automata si cred ca aceeasi chestie am patit-o si eu. La mine a fost o bobina de la o electro valva care cand se incalzea uleiul nu mai lucra si intra cutia in avarie .Mi-au schimbat bobinele si inca mai functioneaza. Acum nu stiu ce are ca nu mai sta la relanti la rece in sarcina pe pozitia D sau R
Skip ads

  1. Home
  2. Opel - Alte Modele
  3. Opel Calibra

Discuții similare

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR