sorin_vs
- Mesaje scrise: 12
- Locatie: Vaslui
- Masina: Astra 2000 Y17DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Apr 2009
- Mesaj Privat
Am auzit de la niste prieteni si de pe net ca poti pune benzina in loc de aditiv.
Am incercat si eu si la 30L de motorina am pun 1 L de benzina, iar masina parca zboara, trage de rupe si nu face probleme de genul martori aprinsi.
Credeti ca am procedat bine sau risc sa imi stric motorul?
A mai incercat cineva?
Am incercat si eu si la 30L de motorina am pun 1 L de benzina, iar masina parca zboara, trage de rupe si nu face probleme de genul martori aprinsi.
Credeti ca am procedat bine sau risc sa imi stric motorul?
A mai incercat cineva?
- cristi17dti
- **
- 164 mesaje
- din 21 Sep 2010
- Astra 2001 y17dt
- Bucuresti
cristi17dti
- Mesaje scrise: 164
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2001 y17dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Sep 2010
- Mesaj Privat
- Bunicu
- ****
- 2,192 mesaje
- din 11 Dec 2008
- Astra 2003 Y20DTH
- Ialomita
Bunicu
- Mesaje scrise: 2,192
- Locatie: Ialomita
- Masina: Astra 2003 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Dec 2008
- Mesaj Privat
- Sileticu
- **
- 371 mesaje
- din 20 Jan 2009
- Astra 1996 x17DTL
- Buzau
Sileticu
- Mesaje scrise: 371
- Locatie: Buzau
- Masina: Astra 1996 x17DTL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Jan 2009
- Mesaj Privat
- jE
- *******
- 8,417 mesaje
- din 04 Jun 2006
- Astra 2005 Z18XE
- Brasov
jE
- Mesaje scrise: 8,417
- Locatie: Brasov
- Masina: Astra 2005 Z18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Jun 2006
- Mesaj Privat
Da, poti face si aia... dar nu te vad bine apoi.
Uleiul 2T se pune la motoarele mici, pe benzina, motoare care nu au circuit separat de ungere (echipamente de gradina, gen drujbe, masini de tuns iarba, etc). Uleiul se pune pentru a asigura ungerea, si se arde impreuna cu banzina. Fum albastru, etc. O sa te trezesti ca ai depuneri pe evacuare (care e mult mai lunga, la motoarele in 2 timpi ai toba lipita de motor, evacuarea se face direct in toba, si de acolo afara), ti se infunda EGR, turbina, avioane.... In plus uleiul ala nu ajuta la ardere, ajuta la ungere...
Uleiul 2T se pune la motoarele mici, pe benzina, motoare care nu au circuit separat de ungere (echipamente de gradina, gen drujbe, masini de tuns iarba, etc). Uleiul se pune pentru a asigura ungerea, si se arde impreuna cu banzina. Fum albastru, etc. O sa te trezesti ca ai depuneri pe evacuare (care e mult mai lunga, la motoarele in 2 timpi ai toba lipita de motor, evacuarea se face direct in toba, si de acolo afara), ti se infunda EGR, turbina, avioane.... In plus uleiul ala nu ajuta la ardere, ajuta la ungere...
- florinianc
- ****
- 1,600 mesaje
- din 04 Jun 2010
- Astra 2006 Z16xep
- Cluj
florinianc
- Mesaje scrise: 1,600
- Locatie: Cluj
- Masina: Astra 2006 Z16xep
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Jun 2010
- Mesaj Privat
Sunt si eu de acord cu benzina in motorina in loc de aditiv, dar numai iarna cand temperaturile scad sub -10 grade, pentru a asigura fluiditatea motorinei. Am facut si eu asa la una din foste si nu a avut nici o problema la pompa de injectie sau injectoare. Totusi recomand mare atentie la procentul banzina-motorina, deoarece injectoarele de diesel sunt facute sa lucreze in mediu unsuros (motorina), iar benzina nu prea are proprietati de ungere.. Eu puneam cam 1l benzina la 10l motorina.
In ceea ce priveste uleiul in motorina... si ales 2T, un ulei de motoare in 2 timpi.. veci nu as face asa ceva.
In ceea ce priveste uleiul in motorina... si ales 2T, un ulei de motoare in 2 timpi.. veci nu as face asa ceva.