zergutzu
- Mesaje scrise: 23
- Locatie:
- Masina: Vectra 1994 TC4EE1
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Dec 2006
- Mesaj Privat
Salut toti membrii clubului..
Problema asta a inceput in perioada craciunului cand turometrul a incetat sa functioneze iar lumina la bord a scazut in intensitate cu aprox 30%..dupa 2 zile si-a revenit singura dar turometrul tot mai avea mici intarzieri sau se ducea singur la maxim dar isi revenea dupa cateva minute(despre asta am citit tot pe forum ca e o problema tipica pt vectra a)..in fine...apoi in seara de revelion venind de la poiana catre brasov am obs ca lumina la bord a crescut mult in intensitate iar detectorul de radar afisa high voltage cum treceam de 1500rpm!!!. Am inceput apoi sa pornesc toti consumatorii(faza lunga, ventilator la maxim, muzica mai tare, dezaburire etc.) a.i. putem sa circul in conditii normale. Aceasta anomalie a durat cam 30 de min si s-a mai facut simtita pe dn1 4 zile mai tarziu dar tot pt o perioada scurta. Dar ieri mi s-a intamplat iar faza cu turometru si intensitatea luminii la bord + ca acum am obs ca a scazut si puterea farurilor..deci ma gandesc ca ar putea fi o problema cu releul de incarcare.
Astept sugestiile voastre si sper sa ma ajute cineva sa gasesc o solutie la problema mea..
Problema asta a inceput in perioada craciunului cand turometrul a incetat sa functioneze iar lumina la bord a scazut in intensitate cu aprox 30%..dupa 2 zile si-a revenit singura dar turometrul tot mai avea mici intarzieri sau se ducea singur la maxim dar isi revenea dupa cateva minute(despre asta am citit tot pe forum ca e o problema tipica pt vectra a)..in fine...apoi in seara de revelion venind de la poiana catre brasov am obs ca lumina la bord a crescut mult in intensitate iar detectorul de radar afisa high voltage cum treceam de 1500rpm!!!. Am inceput apoi sa pornesc toti consumatorii(faza lunga, ventilator la maxim, muzica mai tare, dezaburire etc.) a.i. putem sa circul in conditii normale. Aceasta anomalie a durat cam 30 de min si s-a mai facut simtita pe dn1 4 zile mai tarziu dar tot pt o perioada scurta. Dar ieri mi s-a intamplat iar faza cu turometru si intensitatea luminii la bord + ca acum am obs ca a scazut si puterea farurilor..deci ma gandesc ca ar putea fi o problema cu releul de incarcare.
Astept sugestiile voastre si sper sa ma ajute cineva sa gasesc o solutie la problema mea..
- cont-sters-1898
- **
- 233 mesaje
- din 28 Feb 2006
cont-sters-1898
- Mesaje scrise: 233
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Feb 2006
- Mesaj Privat
- octav13
- ****
- 2,057 mesaje
- din 17 Nov 2006
- Vectra 2003 y 22 dtr
- Teleorman
octav13
- Mesaje scrise: 2,057
- Locatie: Teleorman
- Masina: Vectra 2003 y 22 dtr
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Nov 2006
- Mesaj Privat
releul este de vina
asa am patit si eu la atra f tc4ee1 si am anulat releul original si inlocuit cu unul romanesc electronic,daca iti permiti de origine e ok
incearca sa faci ceva cat de curand pt ca la mine sa manifestat prin a livra curent mult prea mare fapt ce a dus la arderea tuturor becurilor de pe masina asa k grabeste-te
asa am patit si eu la atra f tc4ee1 si am anulat releul original si inlocuit cu unul romanesc electronic,daca iti permiti de origine e ok
incearca sa faci ceva cat de curand pt ca la mine sa manifestat prin a livra curent mult prea mare fapt ce a dus la arderea tuturor becurilor de pe masina asa k grabeste-te
- foca montana
- ***
- 854 mesaje
- din 19 Mai 2005
- Vectra 2005 Z19DTH
- Bucuresti
foca montana
- Mesaje scrise: 854
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2005 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Mai 2005
- Mesaj Privat
- gabonne
- ****
- 1,293 mesaje
- din 11 Sep 2006
- Vectra 1993 1.7TD
- braila
gabonne
- Mesaje scrise: 1,293
- Locatie: braila
- Masina: Vectra 1993 1.7TD
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Sep 2006
- Mesaj Privat
zergutzu
- Mesaje scrise: 23
- Locatie:
- Masina: Vectra 1994 TC4EE1
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Dec 2006
- Mesaj Privat
Va multumesc pt raspuns...m-am mai linistit acum sa aflu ca e releul si nu alternatoru...la releu ma gandeam si eu mai ales ca am obs ca face asa numai la rece.Dupa 20 km isi revine de fiecare data...O sa incerc sa il schimb. Puteti sa imi recomandati un magazin unde as putea sa gasesc releu original sau ceva similar..
zergutzu
- Mesaje scrise: 23
- Locatie:
- Masina: Vectra 1994 TC4EE1
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Dec 2006
- Mesaj Privat
- vyo81_speed
- **
- 275 mesaje
- din 16 Feb 2007
- Vectra 1992 C20NE
- Vrancea
vyo81_speed
- Mesaje scrise: 275
- Locatie: Vrancea
- Masina: Vectra 1992 C20NE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Feb 2007
- Mesaj Privat
releul de incarcare se afla in alternator,daca este bosch nu trebue demontat alternatorul pt a ajunge la releu,dar daca e delco-remy sau hitachi mai bine te duci la un electrician dar daca te pricepi totusi si te risti sa il demontezi va trebui sa demontezi pompa de vacum...,si poate ne ajuta cineva sa ne informeze daca exista in comert releu de incarcare si cit costa ca eu am cautat si inca nu am gasit ,iar sh nu se vinde decit alternatorul cu totul....
zergutzu
- Mesaje scrise: 23
- Locatie:
- Masina: Vectra 1994 TC4EE1
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Dec 2006
- Mesaj Privat
Salut,
Am uitat sa postez ca am rezolvat problema. Dupa ce am demontat alternatorul, am vazut ca se exfoliase colectorul asa ca l-am schimbat cu unul sh gasit intru-un alternator la dezmembrari.
Ca un mic sfat, inainte sa cumparati un releu nou verificati si colectorul..eu eram mai mult ca sigur ca e pb de la releu, si il si comandasem:) bine ca mi-am dat seama in timp util!
Am uitat sa postez ca am rezolvat problema. Dupa ce am demontat alternatorul, am vazut ca se exfoliase colectorul asa ca l-am schimbat cu unul sh gasit intru-un alternator la dezmembrari.
Ca un mic sfat, inainte sa cumparati un releu nou verificati si colectorul..eu eram mai mult ca sigur ca e pb de la releu, si il si comandasem:) bine ca mi-am dat seama in timp util!
- alina cosa
- *
- 2 mesaje
- din 10 Dec 2006
- Vectra 1996 td
- bacau
alina cosa
- Mesaje scrise: 2
- Locatie: bacau
- Masina: Vectra 1996 td
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Dec 2006
- Mesaj Privat
este vb cu siguranta de releul de incarcare.
Mie mi-a "murit" turometrul acum vreo 3-4 luni, am zis ca nu ma intereseaza prea mult, apoi mi s-a dus bateria, am cumparat alta noua, ca dupa 3 zile, cand am dus-o sa-mi dea garantie, mi-a spus ca puntea de diode si releul de incarcare sunt duse. Am fost la service si m-a costat vreo 7 mil. pentru ca mi se dusese alternatorul. Deci, ia taurul de coarne devreme, nu lasa asa ...
Mie mi-a "murit" turometrul acum vreo 3-4 luni, am zis ca nu ma intereseaza prea mult, apoi mi s-a dus bateria, am cumparat alta noua, ca dupa 3 zile, cand am dus-o sa-mi dea garantie, mi-a spus ca puntea de diode si releul de incarcare sunt duse. Am fost la service si m-a costat vreo 7 mil. pentru ca mi se dusese alternatorul. Deci, ia taurul de coarne devreme, nu lasa asa ...
- mihailpapu
- *
- 1 mesaje
- din 26 Feb 2008
- Vectra 1993 1.7 td
- Bucuresti
mihailpapu
- Mesaje scrise: 1
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 1993 1.7 td
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Feb 2008
- Mesaj Privat
salut, am si eu un opel vectra a '93 motor isuzu 1.7 td si am probleme cu alternatorul. initial am observat o crestere si o scadere a luminii din faruri odata cu cresterea turatiei. am intrebat si mi s-a spus ca e releul de incarcare din alternator. am schimbat puntea cu totul releu plus carbuni. acum a inceput turometrul sa o ia razna variaza reactyioneaza cu intarziere, s-a aprin bateria la bord si semnul pentru alte pericole. am fost la un electrician, am masurat bateria si are 12-12.3. mi-a zis ca nu incarca deloc. ce are oare acum? chiar nu mai stiu. sa nu fi pus bine releul de incarcare mecanicul?sa fie puntea de diode... ajutor si pareri va rog multumesc si eventual un service ieftin si bun in bucuresti
- Sezran
- ****
- 1,183 mesaje
- din 01 Jun 2004
- Bucuresti
Sezran
- Mesaje scrise: 1,183
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Jun 2004
- Mesaj Privat