- styuk
- OP
- 145 mesaje
- din 06 Feb 2009
- Frontera 1996 X20SE
- Timis
styuk
- Mesaje scrise: 145
- Locatie: Timis
- Masina: Frontera 1996 X20SE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Feb 2009
- Mesaj Privat
- Frontera_A
- **
- 91 mesaje
- din 26 Apr 2009
- Frontera 1994 C20NE
- Mures
Frontera_A
- Mesaje scrise: 91
- Locatie: Mures
- Masina: Frontera 1994 C20NE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Apr 2009
- Mesaj Privat
B20ENY
- Mesaje scrise: 40
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Frontera 1996 X20SE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Dec 2009
- Mesaj Privat
- Frontera_A
- **
- 91 mesaje
- din 26 Apr 2009
- Frontera 1994 C20NE
- Mures
Frontera_A
- Mesaje scrise: 91
- Locatie: Mures
- Masina: Frontera 1994 C20NE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Apr 2009
- Mesaj Privat
Senzorul de apa nu opreste motorul ci doar ii modfica consumul. Adica se comporta ca o masina normala care ar avea socul tras.
Mi-am adus aminte de altceva. Vechea "boala" la Frontera C20NE X20NE este faimosul releu de pompa de benzina. Este pozitionat prost din fabrica deasupra farului din stanga ia apa si oxideaza contactele. Comportament al defectului: NU SE APRINDE martorul galben de la bord "check engine" cand pui contactul sau intrerupe aleatoriu. De obicei il apuca nervii la cald deoarece se dilata contactele. Deci daca vrei sa o pornesti la cald si nu e becul aprins deschizi capota si scoti/misti releul, daca s-a aprins becul si porneste scoti releul si balacesti soclul in spray de contacte dupa care bagi/scoti releul de cateva ori in soclu ca sa se curete si lamele lui de oxid. Ulterior e bine de schimbat soclul si releu.
Mi-am adus aminte de altceva. Vechea "boala" la Frontera C20NE X20NE este faimosul releu de pompa de benzina. Este pozitionat prost din fabrica deasupra farului din stanga ia apa si oxideaza contactele. Comportament al defectului: NU SE APRINDE martorul galben de la bord "check engine" cand pui contactul sau intrerupe aleatoriu. De obicei il apuca nervii la cald deoarece se dilata contactele. Deci daca vrei sa o pornesti la cald si nu e becul aprins deschizi capota si scoti/misti releul, daca s-a aprins becul si porneste scoti releul si balacesti soclul in spray de contacte dupa care bagi/scoti releul de cateva ori in soclu ca sa se curete si lamele lui de oxid. Ulterior e bine de schimbat soclul si releu.
- styuk
- OP
- 145 mesaje
- din 06 Feb 2009
- Frontera 1996 X20SE
- Timis
styuk
- Mesaje scrise: 145
- Locatie: Timis
- Masina: Frontera 1996 X20SE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Feb 2009
- Mesaj Privat
- Frontera_A
- **
- 91 mesaje
- din 26 Apr 2009
- Frontera 1994 C20NE
- Mures
Frontera_A
- Mesaje scrise: 91
- Locatie: Mures
- Masina: Frontera 1994 C20NE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Apr 2009
- Mesaj Privat
- relutzuneagu
- *
- 31 mesaje
- din 01 Jan 2009
- Frontera 1996 x20se
- Ialomita
relutzuneagu
- Mesaje scrise: 31
- Locatie: Ialomita
- Masina: Frontera 1996 x20se
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Jan 2009
- Mesaj Privat
tibi68
- Mesaje scrise: 12
- Locatie: Giurgiu
- Masina: Frontera 1996
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Jan 2009
- Mesaj Privat
am cam aceeasi problema si eu nu mai ca la mine este invers,la un interval mai mare circa 2-3 ore fara sa o pornesc imi pleaca greu cam la a 15-a cheie dupa aceea nu mai sunt prb. o ia la sfert.Am verificat pompa(inlocuit)degeaba,releul din fata de langa radiator daca il scot masina mere. Va rog frumos un ajutor