- mad2max
- OP
- 793 mesaje
- din 04 Jul 2007
- Astra 2001 y17dt
- Dambovita
mad2max
- Mesaje scrise: 793
- Locatie: Dambovita
- Masina: Astra 2001 y17dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Jul 2007
- Mesaj Privat
Salut
Azi mi s-a intamplat ceva destul de ciudat cu masina(astra 1.7 dti 2001)
Pornesc dimineata fara nici o problema, martorul "check engine" dispare odata cu ABS-ul si restul cum era normal....ma duc la servici, apoi vine un prieten cu care vorbisem sa schimbe pompa de apa si antigelul (pompa originala avea scurgeri) si filtrul de motorina...ia el masina schimba ce avea de schimbat, si vine sa ma ia de la servici...buunn, cand ma apropii de masina se auzea un bazait puternic, peste zgomotul motorului(cam in genul unui transformator de inalta tensiune) si acest bazait venea din partea stanga a motorului cum te uiti la masina din fata....ne-am gandit noi ca are de-a face cu cureaua de accesorii pe care a trebuit sa o dea jos cand a schimbat pompa.
Am zis sa facem o tura cu ea, cand pornesc motorul observ ca se aprinde "check engine" dar nu dispare odata cu ABS-ul si restul martorilor ci doar cand porneste motorul(amicul imi spune ca a umblat doar la debitmetru). In mers nu aparea asa ca am zis sa fac testul "pseudoagrafa"....zis si facut, mi-au iesit urmatoarele erori:
0110- am citit pe aici ca ar fi electrovalva turbo
1690- ceva legat de debitmetru
0381 -ceva legat de bujii
Dupa ce alerg putin masina care tragea aproximativ normal, fara vreo schimbare deosebita de comportament.....surpriza, bazaitul dispare, dar doar dupa ce am mers cu peste 100 km/h si destul de turata...la mers de oras ramanea acel bazait.
INtrebari:
1.De la ce poate fi acel bazait?Noi ne-am gandit ca ar fi ceva legat de alternator....
2.Cum de au aparut toate acele erori dintr-o data?Practic la masina a fost schimbata pompa de apa(s-a umblat si la debitmetru), antigelul, filtrul de motorina si a fost verificat electroventilatorul(a fost umblat pe la sigurante-sa fie de aici?).Amicul a mai umblat si la ABS crezand ca ar avea ceva de a face cu bazaitul acela si a scos mufa dupa care a bagat-o la loc.
3.Toate erorile apar stocate, martorul nu imi apare in mers spre deosebire de atunci cand am avut probleme cu debitmetrul si EGR cand aparea in mers.Asta inseamna ca pot sa stau linistit?
Multumesc anticipat
Numai bine
Azi mi s-a intamplat ceva destul de ciudat cu masina(astra 1.7 dti 2001)
Pornesc dimineata fara nici o problema, martorul "check engine" dispare odata cu ABS-ul si restul cum era normal....ma duc la servici, apoi vine un prieten cu care vorbisem sa schimbe pompa de apa si antigelul (pompa originala avea scurgeri) si filtrul de motorina...ia el masina schimba ce avea de schimbat, si vine sa ma ia de la servici...buunn, cand ma apropii de masina se auzea un bazait puternic, peste zgomotul motorului(cam in genul unui transformator de inalta tensiune) si acest bazait venea din partea stanga a motorului cum te uiti la masina din fata....ne-am gandit noi ca are de-a face cu cureaua de accesorii pe care a trebuit sa o dea jos cand a schimbat pompa.
Am zis sa facem o tura cu ea, cand pornesc motorul observ ca se aprinde "check engine" dar nu dispare odata cu ABS-ul si restul martorilor ci doar cand porneste motorul(amicul imi spune ca a umblat doar la debitmetru). In mers nu aparea asa ca am zis sa fac testul "pseudoagrafa"....zis si facut, mi-au iesit urmatoarele erori:
0110- am citit pe aici ca ar fi electrovalva turbo
1690- ceva legat de debitmetru
0381 -ceva legat de bujii
Dupa ce alerg putin masina care tragea aproximativ normal, fara vreo schimbare deosebita de comportament.....surpriza, bazaitul dispare, dar doar dupa ce am mers cu peste 100 km/h si destul de turata...la mers de oras ramanea acel bazait.
INtrebari:
1.De la ce poate fi acel bazait?Noi ne-am gandit ca ar fi ceva legat de alternator....
2.Cum de au aparut toate acele erori dintr-o data?Practic la masina a fost schimbata pompa de apa(s-a umblat si la debitmetru), antigelul, filtrul de motorina si a fost verificat electroventilatorul(a fost umblat pe la sigurante-sa fie de aici?).Amicul a mai umblat si la ABS crezand ca ar avea ceva de a face cu bazaitul acela si a scos mufa dupa care a bagat-o la loc.
3.Toate erorile apar stocate, martorul nu imi apare in mers spre deosebire de atunci cand am avut probleme cu debitmetrul si EGR cand aparea in mers.Asta inseamna ca pot sa stau linistit?
Multumesc anticipat
Numai bine
- Drogas
- ****
- 1,260 mesaje
- din 11 Sep 2006
- Bucuresti
Drogas
- Mesaje scrise: 1,260
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Sep 2006
- Mesaj Privat
- mad2max
- OP
- 793 mesaje
- din 04 Jul 2007
- Astra 2001 y17dt
- Dambovita
mad2max
- Mesaje scrise: 793
- Locatie: Dambovita
- Masina: Astra 2001 y17dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Jul 2007
- Mesaj Privat
- cristi17dti
- **
- 164 mesaje
- din 21 Sep 2010
- Astra 2001 y17dt
- Bucuresti
cristi17dti
- Mesaje scrise: 164
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2001 y17dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Sep 2010
- Mesaj Privat
- mad2max
- OP
- 793 mesaje
- din 04 Jul 2007
- Astra 2001 y17dt
- Dambovita
mad2max
- Mesaje scrise: 793
- Locatie: Dambovita
- Masina: Astra 2001 y17dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Jul 2007
- Mesaj Privat