- Cali...nV6
- OP
- 519 mesaje
- din 24 Apr 2004
- Cluj-Napoca
Cali...nV6
- Mesaje scrise: 519
- Locatie: Cluj-Napoca
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Apr 2004
- Mesaj Privat
- octav_bz
- ****
- 1,047 mesaje
- din 17 Jun 2005
- Astra 2009 A17DTR
- Buzau
octav_bz
- Mesaje scrise: 1,047
- Locatie: Buzau
- Masina: Astra 2009 A17DTR
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Jun 2005
- Mesaj Privat
Interesant subiectul,daca cineva stie as vrea sa argumenteze de ce e indicat sa se porneasca cu sau fara ambreaj.Eu pornesc totdeauna fara sa apas ambreajul indiferent ca e vara sau iarna.Totdeauna a pornit la prima cheie.Insa masina tatalui meu (Opel Vectra 1.6 din 1995) nu porneste iarna decat cu ambreiajul apasat.Nu porneste altfel iarna!
- eduard33
- ****
- 1,502 mesaje
- din 24 Nov 2004
- Omega 1997 X20XEV
- Bucuresti
eduard33
- Mesaje scrise: 1,502
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Omega 1997 X20XEV
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Nov 2004
- Mesaj Privat
- vectrapxi1
- **
- 67 mesaje
- din 05 Apr 2006
- Vectra 2004 Z16XE
- Brasov
vectrapxi1
- Mesaje scrise: 67
- Locatie: Brasov
- Masina: Vectra 2004 Z16XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Apr 2006
- Mesaj Privat
Asta ce este? Discutie de dame la coafor ?
Nu vreau sa jignesc pe nimeni departe de mine gindul, dar pornirea cu ambreiajul necalcat pina la fund imi pare o blasfemie. Faptul pentru care trebuie ca acest gest sa devina reflex la pornire are doua motive foarte bine intemeiate:
1. Evitarea situatiilor neplacute in care masina este in viteza.
2. Sa nu-mi spuna mie cineva ca demarorul este la fel solicitat daca invirte numai motorul sau invirte atit motorul cit si piesele transmisiei.
Daca imi aduc bine aminte din ce am mai citit lantul cinematic de transmisie al unei masini consuma cam 10% din puterea transmisa pentru invingerea frecarilor, inertie etc deci intr-un cuvint este vorba de randamentul unei transmisii.
Sper ca nu am deranjat cu interventia prea din scurt sau prea tehnica, dar de multe ori am citit pe forum diferite pareri date la problemele tehnice care erau mai mult cu valoare artistica.
Salutari si vacanta placuta
Nu vreau sa jignesc pe nimeni departe de mine gindul, dar pornirea cu ambreiajul necalcat pina la fund imi pare o blasfemie. Faptul pentru care trebuie ca acest gest sa devina reflex la pornire are doua motive foarte bine intemeiate:
1. Evitarea situatiilor neplacute in care masina este in viteza.
2. Sa nu-mi spuna mie cineva ca demarorul este la fel solicitat daca invirte numai motorul sau invirte atit motorul cit si piesele transmisiei.
Daca imi aduc bine aminte din ce am mai citit lantul cinematic de transmisie al unei masini consuma cam 10% din puterea transmisa pentru invingerea frecarilor, inertie etc deci intr-un cuvint este vorba de randamentul unei transmisii.
Sper ca nu am deranjat cu interventia prea din scurt sau prea tehnica, dar de multe ori am citit pe forum diferite pareri date la problemele tehnice care erau mai mult cu valoare artistica.
Salutari si vacanta placuta