alex_rx
- Mesaje scrise: 72
- Locatie: Mures
- Masina: Vectra 1996 X16XEL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Sep 2008
- Mesaj Privat
S-a oprit brusc in timp ce dadeam cu spatele. Am incercat sa o pornesc, a mers motorul cca 2 sec dupa care nu a mai pornit deloc. Motorul invarte, bujiile sunt uscate, dar ....... atat.
Am pus testerul pe ea ( preventiv) nu are nicio eroare.
Am umblat la pompa de benzina... i-am scos furtunasele si am pus contactul.... pe tevile pompei nu iese benzina ( mufa era cuplata, primeste curent)
Intrebarea mea este: Este dusa pompa sau ?
Am pus testerul pe ea ( preventiv) nu are nicio eroare.
Am umblat la pompa de benzina... i-am scos furtunasele si am pus contactul.... pe tevile pompei nu iese benzina ( mufa era cuplata, primeste curent)
Intrebarea mea este: Este dusa pompa sau ?
hopasuss- Mesaje scrise: 92
- Locatie: Arad
- Masina: Astra 2003 z16xep
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Oct 2009
- Mesaj Privat
- D_M_G
- ****
- 2,271 mesaje
- din 13 Feb 2009
- Alta tara
D_M_G
- Mesaje scrise: 2,271
- Locatie: Alta tara
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Feb 2009
- Mesaj Privat
Vezi ca ai la rampa injectoarelor o supapa cu bila (de obicei are un capacel de plastic infiletat de culoare verde sau rosu)...apasa putin pe acea bila cu o surubelnita sau alceva si vezi daca refuleaza benzina! Daca nu ai presiune acolo, demonteaza pompa din rezervor, verifica si curata sorbul si sitele, iar motorasul il poti verifica direct la bateria masinii sa vezi daca se invarte! Banuiesc ca la mufa ai facut o masuratoare relevanta a tensiunii...altfel va trebui sa verifici releul, siguranta si firele...
alex_rx
- Mesaje scrise: 72
- Locatie: Mures
- Masina: Vectra 1996 X16XEL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Sep 2008
- Mesaj Privat
Am scos pompa, am curatat sorbul ( mai avea putin si inotau si pesti , desi de 2 ani alimentez numai cu efix), am verificat pompa la baterie.........motoras mort. Deci ...alta pompa.
Ciudat este ca am avut pe ea una second pe care scrie mare Vectra B 2 1,8 16v.
O sa fac un efort si pun pe ea una noua.
Multumesc pt sfaturi.
Ciudat este ca am avut pe ea una second pe care scrie mare Vectra B 2 1,8 16v.
O sa fac un efort si pun pe ea una noua.
Multumesc pt sfaturi.
- mau_212000
- *
- 30 mesaje
- din 14 Aug 2009
- Vectra 1996 X16XEL
- Constanta
mau_212000
- Mesaje scrise: 30
- Locatie: Constanta
- Masina: Vectra 1996 X16XEL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Aug 2009
- Mesaj Privat
alex_rx
- Mesaje scrise: 72
- Locatie: Mures
- Masina: Vectra 1996 X16XEL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Sep 2008
- Mesaj Privat
- mau_212000
- *
- 30 mesaje
- din 14 Aug 2009
- Vectra 1996 X16XEL
- Constanta
mau_212000
- Mesaje scrise: 30
- Locatie: Constanta
- Masina: Vectra 1996 X16XEL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Aug 2009
- Mesaj Privat
C400
- Mesaje scrise: 41
- Locatie: Valcea
- Masina: Vectra 1998 x16xel
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Mar 2009
- Mesaj Privat
Am aceasi problema cu pompa :s-a oprit brusc. Am verificat releul si e bun ,am scos pompa si am alimentat-o la baterie si merge, am montat-o la loc si a mers o zi doar. Am pus pe direct fara releu , vine tensiune dar nu e presiune de benzina in rampa injectoarelor. Daca pun din nou releul, se aude cand cupleaza dar nu am tensiune pe pompa. In ultimul timp am avut probleme cu cheia de contact( nu mai mergea inchiderea centralizata, acum merge). Sa blocheze pornirea computerul?
- Leevy
- **
- 199 mesaje
- din 17 Mai 2009
- Vectra 1997 x18xe
- Iasi
Leevy
- Mesaje scrise: 199
- Locatie: Iasi
- Masina: Vectra 1997 x18xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Mai 2009
- Mesaj Privat
Daca ar fi imobilizatorul adica de la calculator ar insemna ca nu primeste semnal de la cipul din cheie si ar clipi becul check engine in momentul in care dai la demaror .
Asta poate fi daca ai modificat cheia originala ai alt tip de cheie si cipul nu sta foarte aproape de contact .
Releul se poate sa nu faca treaba cum trebuie . si el poate fi desfacut si curatat pe lamelele de contact .
Asta poate fi daca ai modificat cheia originala ai alt tip de cheie si cipul nu sta foarte aproape de contact .
Releul se poate sa nu faca treaba cum trebuie . si el poate fi desfacut si curatat pe lamelele de contact .
- RaDuCu_CostEL
- **
- 248 mesaje
- din 25 Oct 2008
- Vectra 1998 X16XEL
- Bacau
RaDuCu_CostEL
- Mesaje scrise: 248
- Locatie: Bacau
- Masina: Vectra 1998 X16XEL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Oct 2008
- Mesaj Privat
Salut tuturor! Am o problema care zic eu ca vine de la pompa de benzina. Daca o pornesc la rece merge perfect pana sa plec cu ea de pe loc cand parca dintr-o data dupa ce am plecat de pe loc cand opresc si ajunge masina la relanti motoru merge foarte prost la relanti , tremura dar daca am apasat acceleratia cat de putin posibil ... tremuratul dispare si motorul toarce bine. Eu tind sa cred ca pompa de benzina nu mai baga la presiunea corecta la relanti(ca in mers rupe pana la 6.700 rpm). Filtrul de benzina nu l-am schimbat deloc in 3 ani de cand am masina( cine stie de cand nu a fost schimbat) si masina a primit si benzina "mai proasta" din coltul strazii ( ca deh ... criza mare). Mentionez ca Lambda este schimbata de 2000 de km , lafel si bujiile si fisele , clapeta de acceleratie am curatat-o (ca era numai mazga neagra in interior) si lafel si galeria de admisie , furtune sparte nu am gasit. Voi ce ziceti , poate sa faca asa ca ii infundat filtrul si sita de la pompa?
Ionut YSD
- Mesaje scrise: 34
- Locatie: Iasi
- Masina: Astra 1999 X16XEL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Aug 2015
- Mesaj Privat