- mauriciosibiu
- OP
- 88 mesaje
- din 01 Sep 2010
- Astra 2002
- Sibiu
mauriciosibiu
- Mesaje scrise: 88
- Locatie: Sibiu
- Masina: Astra 2002
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Sep 2010
- Mesaj Privat
Am vazut ca mai multi colegi de-ai nostrii au probleme cu pompa de ulei, mai ales cei cu motorul de 1.7 , insa nimic concret cu cel de 1.8 .
Din pacate, am si eu aceasta problema.
Totul a inceput acum 2 zile, cand am auzit un sunet ciudat (care venea de la distributie) urmat de ceva fum. Vreau sa mentionez ca masina o am de 3 luni, iar distributia i-am facut-o acum 3 saptamani. Atunci a fost si momentul cand au inceput problemele. Una din ele a fost in legatura cu capacul de la pompa de ulei. Din ce mi-a zis mecanicul, ultimele persoane care au umblat la motor, au pus o pasta (care are un rol de a suda suruburile sau ceva asemanator) pe toate suruburile, iar cand au vrut sa schimbe distributia, nu au reusit decat prin ruperea suruburilor, si totodata si a unei parti din acel capac de la pompa. L-au sudat si rectificat, si mi lau pus dinou pe masina. A mers totul boboc pana acum 2 zile. Acum, acel fum a iesit din cauza ca cureaua de la distributia freca (care la randul ei freca din cauza ca acea sudura tragea nu mai stiu ce rola intro parte, si asa mai departe.) O pompa noua, am inteles ca ar costa cam 14 milioane. Nu credeti ca e un pic mai mult? As fi vrut sa repar iar acel capac, dar probabil dupa cateva zile, as avea aveasi problema.
Deci, cam ce ma sfatuiti?
Din pacate, am si eu aceasta problema.
Totul a inceput acum 2 zile, cand am auzit un sunet ciudat (care venea de la distributie) urmat de ceva fum. Vreau sa mentionez ca masina o am de 3 luni, iar distributia i-am facut-o acum 3 saptamani. Atunci a fost si momentul cand au inceput problemele. Una din ele a fost in legatura cu capacul de la pompa de ulei. Din ce mi-a zis mecanicul, ultimele persoane care au umblat la motor, au pus o pasta (care are un rol de a suda suruburile sau ceva asemanator) pe toate suruburile, iar cand au vrut sa schimbe distributia, nu au reusit decat prin ruperea suruburilor, si totodata si a unei parti din acel capac de la pompa. L-au sudat si rectificat, si mi lau pus dinou pe masina. A mers totul boboc pana acum 2 zile. Acum, acel fum a iesit din cauza ca cureaua de la distributia freca (care la randul ei freca din cauza ca acea sudura tragea nu mai stiu ce rola intro parte, si asa mai departe.) O pompa noua, am inteles ca ar costa cam 14 milioane. Nu credeti ca e un pic mai mult? As fi vrut sa repar iar acel capac, dar probabil dupa cateva zile, as avea aveasi problema.
Deci, cam ce ma sfatuiti?
- ovidiu86_h
- **
- 162 mesaje
- din 19 Mai 2010
- Vectra 1996 x16xel
- Hunedoara
ovidiu86_h
- Mesaje scrise: 162
- Locatie: Hunedoara
- Masina: Vectra 1996 x16xel
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Mai 2010
- Mesaj Privat
o_golodin
- Mesaje scrise: 1
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2001 y17dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Jan 2010
- Mesaj Privat
- mauriciosibiu
- OP
- 88 mesaje
- din 01 Sep 2010
- Astra 2002
- Sibiu
mauriciosibiu
- Mesaje scrise: 88
- Locatie: Sibiu
- Masina: Astra 2002
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Sep 2010
- Mesaj Privat
- dorin-b
- ****
- 1,820 mesaje
- din 06 Sep 2007
- Astra 2000 Y20DTH
- Sibiu
dorin-b
- Mesaje scrise: 1,820
- Locatie: Sibiu
- Masina: Astra 2000 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Sep 2007
- Mesaj Privat
- mauriciosibiu
- OP
- 88 mesaje
- din 01 Sep 2010
- Astra 2002
- Sibiu
mauriciosibiu
- Mesaje scrise: 88
- Locatie: Sibiu
- Masina: Astra 2002
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Sep 2010
- Mesaj Privat