- mctoto
- OP
- 1,839 mesaje
- din 16 Mai 2006
- Calibra 1993 C20NE
- Bucuresti
mctoto
- Mesaje scrise: 1,839
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Calibra 1993 C20NE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Mai 2006
- Mesaj Privat
- gaby_ice
- **
- 307 mesaje
- din 09 Mar 2008
- Vectra 2001 Y20DTH
- Arad
gaby_ice
- Mesaje scrise: 307
- Locatie: Arad
- Masina: Vectra 2001 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Mar 2008
- Mesaj Privat
- florinel2000
- **
- 323 mesaje
- din 16 Dec 2008
- Astra 2001 y20dth
- Cluj
florinel2000
- Mesaje scrise: 323
- Locatie: Cluj
- Masina: Astra 2001 y20dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Dec 2008
- Mesaj Privat
- Y-GreK
- ****
- 1,269 mesaje
- din 11 Jul 2007
- Insignia 2019 B15LFV
- Bucuresti
Y-GreK
- Mesaje scrise: 1,269
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2019 B15LFV
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Jul 2007
- Mesaj Privat
- florinel2000
- **
- 323 mesaje
- din 16 Dec 2008
- Astra 2001 y20dth
- Cluj
florinel2000
- Mesaje scrise: 323
- Locatie: Cluj
- Masina: Astra 2001 y20dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Dec 2008
- Mesaj Privat
- gabiopel
- *******
- 5,583 mesaje
- din 23 Sep 2007
- Astra 2002 Y20 DTH-2.0 DTI
- Buzau
gabiopel
- Mesaje scrise: 5,583
- Locatie: Buzau
- Masina: Astra 2002 Y20 DTH-2.0 DTI
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Sep 2007
- Mesaj Privat
acum sa nu mai fim rautaciosi ,daca in loc de sigla cu dacia era bmw sau oricare alt brand auto, sigur mai toti de pe aici spuneati ce super arata.Daca ar aparea asa ceva pe piata cred ca ar arata bine .Acum fiecare cu ,gusturile lui .Dar sa-i vedem pe cei de la dacia daca va finaliza acest proiect.
Ultima modificare făcută de gabiopel la Lun 02 Mar, 2009 9:55 pm
Ultima modificare făcută de gabiopel la Lun 02 Mar, 2009 9:55 pm
- fnf bogdan fnf
- **
- 447 mesaje
- din 07 Dec 2007
- Astra 2001 Y20DTH
- Bucuresti
fnf bogdan fnf
- Mesaje scrise: 447
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2001 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Dec 2007
- Mesaj Privat
- florinel2000
- **
- 323 mesaje
- din 16 Dec 2008
- Astra 2001 y20dth
- Cluj
florinel2000
- Mesaje scrise: 323
- Locatie: Cluj
- Masina: Astra 2001 y20dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Dec 2008
- Mesaj Privat
- Cipiotul
- ****
- 2,753 mesaje
- din 30 Dec 2008
- Astra 2000 Y20DTH
- Iasi
Cipiotul
- Mesaje scrise: 2,753
- Locatie: Iasi
- Masina: Astra 2000 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Dec 2008
- Mesaj Privat
gabiopel a scris:acum sa nu mai fim rautaciosi ,daca in loc de sigla cu dacia era bmw sau oricare alt brand auto, sigur mai toti de pe aici spuneati ce super arata.Daca ar aparea asa ceva pe piata cred ca ar arata bine .Acum fiecare cu ,gusturile lui .Dar sa-i vedem pe cei de la dacia daca va finaliza acest proiect.
daca in loc de sigla Dacia - by Renault era altceva, sigur era si pe sub capota altceva si chiar prin interior ...
ca design arata a ... ceva ... nu-mi dau seama a ce ... dar cum zicea florinel .. daca o sa puna tot motorizarea actuala e nasol ...
- mark
- ****
- 1,425 mesaje
- din 19 Jan 2008
- Vectra 1999 X20XEV
- Alta tara
mark
- Mesaje scrise: 1,425
- Locatie: Alta tara
- Masina: Vectra 1999 X20XEV
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Jan 2008
- Mesaj Privat
ROBUST ªI SPORTIV
Duster, primul concept car al mãrcii Dacia, este un crossover ingenios. Vãzut din partea ºoferului, Duster este un coupé sportiv. Vãzut din partea pasagerului, Duster este un MPV (Multi Purpose Vehicle) având douã uºi cu deschidere în sensuri contrare.
Cu silueta sa înaltã (1,49 m), ampatamentul generos (2,80 m) ºi dimensiunile compacte (4,25 m lungime, 1,64 m lãþime), Duster se prezintã ca un crossover robust ºi sportiv. Lungimea consolelor este redusã (65 cm în faþã ºi 80 cm în spate).
Din faþã, se remarcã impresia de putere degajatã de bara de protecþie mare, strãpunsã de douã prize de aer orizontale. De cele douã pãrþi ale calandrului, tipic Dacia, blocurile optice se prelungesc pe aripile faþã într-o linie luminoasã care se subþiazã pânã la portiere.
Din profil, pasajele roþilor, bine marcate ºi flancurile înalte ale portierelor confirmã impresia de vehicul «bine aºezat» pe cele patru roþi. Identitatea graficã a lui Duster este accentuatã de culoarea gri cu reflexii a caroseriei, de marea suprafaþã vitratã ºi de absenþa montantului central. În spate, marca Dacia este imprimatã în metal, asemenea unui sigiliu de robusteþe ºi autenticitate al vehiculului.
Duster are o lungime de 4,25 m, adicã tot atât cât Logan faza 1. Astfel, vehiculul îºi va gãsi uºor locul de parcare în jungla urbanã. Jantele de aluminiu de 21’’ cu 5 raze ºi duzele de eºapament de formã trapezoidalã din aluminiu sunt tot atâtea elemente care denotã caracterul sportiv al acestui concept car.
O atenþie specialã a fost acordatã performanþelor aerodinamice ale lui Duster (coeficientul Cx este de 0.30). Fluiditatea liniilor laterale permite aerului sã alunece pe flancurile vehiculului. Pe pavilion, blocurile optice în formã de eleron dirijeazã fluxul de aer spre spatele vehiculului. Toate acestea contribuie direct la reducerea consumului, ceea ce face din Duster un crossover prietenos faþã de mediul înconjurãtor. Motorul 1.5 dCi 105 (77 kW) echipat cu un filtru de particule oferã prestaþii dinamice reale în condiþiile unor emisii de numai 139g de CO2 / km ºi ale unui consum limitat la 5.3l/100 km.
UN CROSSOVER « DACIA »
Duster este un crossover futurist care permite Dacia sã ilustreze valorile sale de marcã, bazate pe simplitate, robusteþe ºi autenticitate, pe un teritoriu unde nu ne-am fi aºteptat. În habitaclu regãsim toatã ingeniozitatea ºi generozitatea Dacia.
Interiorul Duster degajã o senzaþie agreabilã datoritã combinaþiei a douã culori dominante, ciocolatiu ºi albastru. Structura integral vitratã a pavilionului permite luminii sã pãtrundã cu generozitate în habitaclu. Scaunele faþã au un profil foarte subþire iar forma lor oferã ocupanþilor confort ºi o susþinere optimã. Scaunul ºoferului este susþinut de o structurã care se prelungeºte pânã la consola centralã. Monobloc ºi sculptural, acest ansamblu aminteºte sportivitatea liniilor exterioare.
Planºa de bord se prezintã sub linii fluide ºi expresive. Concepþia sa combinã simplitate ºi habitabilitate.
Airbag-ul ºofer este plasat în structura inferioarã a volanului, lãsând loc, în partea centralã, unui ecran cu instrumentaþie electronicã. Astfel este eliberat un spaþiu vast de depozitare în planºa de bord. De partea pasagerului, linia planºei de bord oferã o gardã la genunchi record de 280 mm ºi posibilitatea de a sta aºezat foarte confortabil. Planºa de bord include ºi un torpedo cu capacitatea de 20 litri. Spaþii de depozitare suplimentare, cu capacitatea de 8 litri, se aflã dispuse în portiere. O altã cutie este disimulatã în spãtarul scaunului dreapta spate. Uºor accesibilã, aceasta culiseazã din portbagaj. Acesta din urmã oferã un volum de încãrcare de 470 dm3, valoare remarcabilã þinând cont de dimensiunile compacte ale lui Duster.
Duster este un concept car ce oferã flexibilitate ºi modularitate. Nu este nevoie decât de câteva secunde pentru a trece de la o configuraþie «4 locuri, mod de utilizare cotidian» la o configuraþie « 2 locuri, mod sportiv ». Cu ajutorul unui simplu buton, scaunul pasagerului culiseazã pe ºine ascunse în planºeu, alunecând sub scaunul ºoferului. Cele douã scaune se transformã într-unul singur, degajând un volum de încãrcare de 2 m3 ce permite îmbarcarea unei biciclete. Aceasta se fixeazã cu uºurinþã datoritã unor sisteme de ancorare aflate sub bancheta spate ºi în planºeu.
Dimensiuni
Lungime (mm) 4 250
Lãþime (mm) 1 640
Înãlþime (mm) 1 495
Lãþime cu uºile deschise (mm) 4 285
Ampatament (mm) 2 804
Ecartament faþã (mm) 1 637
Ecartament spate (mm) 1 640
Greutate gol (kg) 1 300
Portbagaj (dm3) 470
Date tehnice
Motorizare dCi 105
Putere CP (kW) 105 (77)
Cuplu maxim (Nm) 240 la 2 000 rot./min
Acceleraþie de la 0 la 100 km/h 9,6 secunde
Emisii de CO2,
Consum în ciclu normalizat 139 g/km, 5.3 l/100 km
Transmisie Cutie de viteze manualã
cu 6 trepte
Anvelope 245/35 ZR21
Jante Diametru 21"
DACIA DUSTER
Duster, primul concept car al mãrcii Dacia, este un crossover ingenios. Vãzut din partea ºoferului, Duster este un coupé sportiv. Vãzut din partea pasagerului, Duster este un MPV (Multi Purpose Vehicle) având douã uºi cu deschidere în sensuri contrare.
Cu silueta sa înaltã (1,49 m), ampatamentul generos (2,80 m) ºi dimensiunile compacte (4,25 m lungime, 1,64 m lãþime), Duster se prezintã ca un crossover robust ºi sportiv. Lungimea consolelor este redusã (65 cm în faþã ºi 80 cm în spate).
Din faþã, se remarcã impresia de putere degajatã de bara de protecþie mare, strãpunsã de douã prize de aer orizontale. De cele douã pãrþi ale calandrului, tipic Dacia, blocurile optice se prelungesc pe aripile faþã într-o linie luminoasã care se subþiazã pânã la portiere.
Din profil, pasajele roþilor, bine marcate ºi flancurile înalte ale portierelor confirmã impresia de vehicul «bine aºezat» pe cele patru roþi. Identitatea graficã a lui Duster este accentuatã de culoarea gri cu reflexii a caroseriei, de marea suprafaþã vitratã ºi de absenþa montantului central. În spate, marca Dacia este imprimatã în metal, asemenea unui sigiliu de robusteþe ºi autenticitate al vehiculului.
Duster are o lungime de 4,25 m, adicã tot atât cât Logan faza 1. Astfel, vehiculul îºi va gãsi uºor locul de parcare în jungla urbanã. Jantele de aluminiu de 21’’ cu 5 raze ºi duzele de eºapament de formã trapezoidalã din aluminiu sunt tot atâtea elemente care denotã caracterul sportiv al acestui concept car.
O atenþie specialã a fost acordatã performanþelor aerodinamice ale lui Duster (coeficientul Cx este de 0.30). Fluiditatea liniilor laterale permite aerului sã alunece pe flancurile vehiculului. Pe pavilion, blocurile optice în formã de eleron dirijeazã fluxul de aer spre spatele vehiculului. Toate acestea contribuie direct la reducerea consumului, ceea ce face din Duster un crossover prietenos faþã de mediul înconjurãtor. Motorul 1.5 dCi 105 (77 kW) echipat cu un filtru de particule oferã prestaþii dinamice reale în condiþiile unor emisii de numai 139g de CO2 / km ºi ale unui consum limitat la 5.3l/100 km.
UN CROSSOVER « DACIA »
Duster este un crossover futurist care permite Dacia sã ilustreze valorile sale de marcã, bazate pe simplitate, robusteþe ºi autenticitate, pe un teritoriu unde nu ne-am fi aºteptat. În habitaclu regãsim toatã ingeniozitatea ºi generozitatea Dacia.
Interiorul Duster degajã o senzaþie agreabilã datoritã combinaþiei a douã culori dominante, ciocolatiu ºi albastru. Structura integral vitratã a pavilionului permite luminii sã pãtrundã cu generozitate în habitaclu. Scaunele faþã au un profil foarte subþire iar forma lor oferã ocupanþilor confort ºi o susþinere optimã. Scaunul ºoferului este susþinut de o structurã care se prelungeºte pânã la consola centralã. Monobloc ºi sculptural, acest ansamblu aminteºte sportivitatea liniilor exterioare.
Planºa de bord se prezintã sub linii fluide ºi expresive. Concepþia sa combinã simplitate ºi habitabilitate.
Airbag-ul ºofer este plasat în structura inferioarã a volanului, lãsând loc, în partea centralã, unui ecran cu instrumentaþie electronicã. Astfel este eliberat un spaþiu vast de depozitare în planºa de bord. De partea pasagerului, linia planºei de bord oferã o gardã la genunchi record de 280 mm ºi posibilitatea de a sta aºezat foarte confortabil. Planºa de bord include ºi un torpedo cu capacitatea de 20 litri. Spaþii de depozitare suplimentare, cu capacitatea de 8 litri, se aflã dispuse în portiere. O altã cutie este disimulatã în spãtarul scaunului dreapta spate. Uºor accesibilã, aceasta culiseazã din portbagaj. Acesta din urmã oferã un volum de încãrcare de 470 dm3, valoare remarcabilã þinând cont de dimensiunile compacte ale lui Duster.
Duster este un concept car ce oferã flexibilitate ºi modularitate. Nu este nevoie decât de câteva secunde pentru a trece de la o configuraþie «4 locuri, mod de utilizare cotidian» la o configuraþie « 2 locuri, mod sportiv ». Cu ajutorul unui simplu buton, scaunul pasagerului culiseazã pe ºine ascunse în planºeu, alunecând sub scaunul ºoferului. Cele douã scaune se transformã într-unul singur, degajând un volum de încãrcare de 2 m3 ce permite îmbarcarea unei biciclete. Aceasta se fixeazã cu uºurinþã datoritã unor sisteme de ancorare aflate sub bancheta spate ºi în planºeu.
Dimensiuni
Lungime (mm) 4 250
Lãþime (mm) 1 640
Înãlþime (mm) 1 495
Lãþime cu uºile deschise (mm) 4 285
Ampatament (mm) 2 804
Ecartament faþã (mm) 1 637
Ecartament spate (mm) 1 640
Greutate gol (kg) 1 300
Portbagaj (dm3) 470
Date tehnice
Motorizare dCi 105
Putere CP (kW) 105 (77)
Cuplu maxim (Nm) 240 la 2 000 rot./min
Acceleraþie de la 0 la 100 km/h 9,6 secunde
Emisii de CO2,
Consum în ciclu normalizat 139 g/km, 5.3 l/100 km
Transmisie Cutie de viteze manualã
cu 6 trepte
Anvelope 245/35 ZR21
Jante Diametru 21"
DACIA DUSTER
- deleted-5946
- ****
- 1,737 mesaje
- din 13 Mai 2007
deleted-5946
- Mesaje scrise: 1,737
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Mai 2007
- Mesaj Privat
- MIMul
- ***
- 536 mesaje
- din 12 Jul 2008
- Astra 2003 z16xep
- Constanta
MIMul
- Mesaje scrise: 536
- Locatie: Constanta
- Masina: Astra 2003 z16xep
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Jul 2008
- Mesaj Privat
- mctoto
- OP
- 1,839 mesaje
- din 16 Mai 2006
- Calibra 1993 C20NE
- Bucuresti
mctoto
- Mesaje scrise: 1,839
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Calibra 1993 C20NE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Mai 2006
- Mesaj Privat
- StefanTolos
- ******
- 4,220 mesaje
- din 23 Nov 2007
- Corsa 2018 B12XER
- Constanta
StefanTolos
- Mesaje scrise: 4,220
- Locatie: Constanta
- Masina: Corsa 2018 B12XER
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Nov 2007
- Mesaj Privat
- AcidMan
- ***
- 641 mesaje
- din 16 Apr 2004
- Astra 2005 Z14XEP
- Bucuresti
AcidMan
- Mesaje scrise: 641
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2005 Z14XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Apr 2004
- Mesaj Privat
- djtaotao
- ****
- 1,677 mesaje
- din 18 Jul 2007
- Sibiu
djtaotao
- Mesaje scrise: 1,677
- Locatie: Sibiu
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Jul 2007
- Mesaj Privat
luci77rub
- Mesaje scrise: 0
- Locatie: Brasov
- Masina: Vectra 1997 x18xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Sep 2008
- Mesaj Privat
- florin71
- ***
- 692 mesaje
- din 31 Mai 2007
- Astra 2004 1,7cdti
- Maramures
florin71
- Mesaje scrise: 692
- Locatie: Maramures
- Masina: Astra 2004 1,7cdti
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 31 Mai 2007
- Mesaj Privat
- ceribros
- ***
- 520 mesaje
- din 07 Mar 2008
- Corsa 2008
- Bucuresti
ceribros
- Mesaje scrise: 520
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 2008
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Mar 2008
- Mesaj Privat
- Mikki
- ****
- 1,418 mesaje
- din 06 Sep 2004
- Astra 2002 1.6
- Bucuresti
Mikki
- Mesaje scrise: 1,418
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2002 1.6
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Sep 2004
- Mesaj Privat