Footzk
- Mesaje scrise: 12
- Locatie: Timis
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Oct 2004
- Mesaj Privat
Am un Vectra B 1,7 TD din 96, si a inceput sa patineze ambreiajul
(usor se supratureaza) la shimbari de viteze usor peste 3000 RPMuri.
Am un disc de amreiaj de schimb nemtesc marca Sachs, si ma intereseaza care sunt riscurile in cazul in care ma hotaresc sa-mi schimb
amreiajul, avand in vedere ca motorul e TD, si e destul de complicat sa-l dai jos.
E am inteles ca e destul de sofisticata e operatia asta, implica demontarea completa a motorului, si pot sa ma astept la complicatii.
Ma intereseaza parerile voastre, daca ati avut experienta de genul asta, daca merita efortul sau sa renunt la statutul de vitezoman pe diesel, si sa
conduc ca un "tataie" sau un taximetrist zgarcit.
- john_taff
- **
- 248 mesaje
- din 10 Apr 2005
- Timisoara
john_taff
- Mesaje scrise: 248
- Locatie: Timisoara
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Apr 2005
- Mesaj Privat
- roBERT
- ****
- 1,724 mesaje
- din 09 Mai 2004
- Astra 2002 Z20LET
- Bucuresti
roBERT
- Mesaje scrise: 1,724
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2002 Z20LET
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Mai 2004
- Mesaj Privat
- Thanatos
- ****
- 1,108 mesaje
- din 24 Aug 2004
- Vectra 2000 X18XE1
- constanta - dk
Thanatos
- Mesaje scrise: 1,108
- Locatie: constanta - dk
- Masina: Vectra 2000 X18XE1
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Aug 2004
- Mesaj Privat
shoppy
- Mesaje scrise: 73
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2004 Y22DTR
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Jan 2006
- Mesaj Privat
cristinic
- Mesaje scrise: 38
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Aug 2005
- Mesaj Privat
sfatul meu du-te la service. daca vrei iti dau adresa unde am fost eu. nu costa f mult (pana in 2 mil am dat eu)
Popi3
- Mesaje scrise: 70
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 1998 X16XEL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Sep 2006
- Mesaj Privat
shoppy
- Mesaje scrise: 73
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2004 Y22DTR
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Jan 2006
- Mesaj Privat
alex1803
- Mesaje scrise: 36
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 1996 x16xel
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Jun 2006
- Mesaj Privat
Popi3
- Mesaje scrise: 70
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 1998 X16XEL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Sep 2006
- Mesaj Privat
andrea
- Mesaje scrise: 18
- Locatie: Iasi
- Masina: Vectra 1998 x16szr
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Sep 2006
- Mesaj Privat
Popi3
- Mesaje scrise: 70
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 1998 X16XEL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Sep 2006
- Mesaj Privat
andrea
- Mesaje scrise: 18
- Locatie: Iasi
- Masina: Vectra 1998 x16szr
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Sep 2006
- Mesaj Privat
- Dragoshelu2003
- *
- 6 mesaje
- din 29 Sep 2006
- Vectra 1997 x16xel
- Bucuresti
Dragoshelu2003
- Mesaje scrise: 6
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 1997 x16xel
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Sep 2006
- Mesaj Privat
- ConstantinD
- *
- 4 mesaje
- din 25 Jul 2008
- Vectra 1997 1.6 16V
- Bucuresti
ConstantinD
- Mesaje scrise: 4
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 1997 1.6 16V
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Jul 2008
- Mesaj Privat
Sunt Costin si cu mandrie m-am alaturat clubului Opel cam de o saptamana, cand am achizitionat din Franta un Opel Vectra B din 97. Masina arata impecabil, desi are 140 000 km. Ca tot omul, dupa ce am pus mana pe ea si mi-a trecut fiorul initial, am inceput sa observ una alta. Printre altele, am vazut un lucru ciudat pe care prima data l-am atribuit faptului ca nu sunt invatat cu masina, dar acum (dupa 1000 km facuti cu ea) nu mi-l mai explic. Mai exact, ambreiajul prinde in 2 trepte/etape. Prima intra cam la o treime din cursa ambreiajului, iar a doua cam dupa trei sferturi din cursa intreaga. Din aceasta cauza rezulta si zgaltatieli care mie mi se par deranjante, mai ales ca sunt un sofer calm, fara accelerari bruste sau frane dese, etc.
Ambreiajul este original, deci e destul de vechi, dar nu asta ar fi o cauza pentru ca nu se simte ca patineaza sau scapa. Dupa ce prinde a doua etapa masina accelereaza frumos fara sa mai zgaltaie.
Intrebarile pt voi ar fi 2:
1) credeti ca e o problema de reglare a ambreiajului sau trebuie schimbat complet?
2) daca ar fi sa il schimb, recomandati-mi un service bun si un magazin de unde sa iau piesa, pt ca am fost la reprezentanta la Opel in Valcea si mi-au spus ca piesa impreuna cu manopera ar fi cam 30 milioane, care mi se pare al naibii de mult.
Multumesc. Bafta si minuni.
Costin.
- ConstantinD
- *
- 4 mesaje
- din 25 Jul 2008
- Vectra 1997 1.6 16V
- Bucuresti
ConstantinD
- Mesaje scrise: 4
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 1997 1.6 16V
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Jul 2008
- Mesaj Privat
- iulian1971
- *******
- 7,053 mesaje
- din 21 Dec 2006
- Ilfov
iulian1971
- Mesaje scrise: 7,053
- Locatie: Ilfov
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Dec 2006
- Mesaj Privat
- marius1998
- **
- 113 mesaje
- din 14 Oct 2007
- Vectra 1997 x20xev
- Brasov
marius1998
- Mesaje scrise: 113
- Locatie: Brasov
- Masina: Vectra 1997 x20xev
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Oct 2007
- Mesaj Privat
- ksper
- ****
- 1,702 mesaje
- din 07 Aug 2008
- Vectra 1997 x20xev
- Arges
ksper
- Mesaje scrise: 1,702
- Locatie: Arges
- Masina: Vectra 1997 x20xev
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Aug 2008
- Mesaj Privat
Gelutzu
- Mesaje scrise: 9
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2001 y20dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Sep 2008
- Mesaj Privat