- Iulian Pites
- OP
- 4 mesaje
- din 08 Nov 2013
- Vectra 2002 Z18XE
- Bucuresti
Iulian Pites
- Mesaje scrise: 4
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2002 Z18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Nov 2013
- Mesaj Privat
Salut,
Am un Opel Vectra C din 2002,1.8 benzina,Z18xe.In aceast moment am probleme foarte mari(nu se mai poate circula cu masina) pt ca masina nu mai invarte rotund si are multe intreruperi.
La un moment dat s-a aprins becul "Check Engine" in bord am fost la tester si mi-au zis ca e de la sonda lambda,am schimbat-o si mi-a aparut eroarea P0170,am curatat admisia,clapeta acceleratie si nimic....am observat ca pe la garnitura dintre evacuare chiuloasa iesea fum...asa ca am schimbat garnitura...in acel moment a inceput sa intrerupa rau la relanti,s-au verificat bujiile si pt ca nu erau prea stralucite le-am schimbat si masina si-a revenit cu era inainte sa schimb garnitura de la evacuare dar tot avea intreruperi.
Am verificat masina pe dedesubt si am observat ca intre galeria de evacuare si a doua sonda lambda avem cateva gauri in esapament si le-am acoperit.....masina a inceput inceput sa intrerupa fffff rau la relanti.
Din momentul in care am schimbat garnitura si pana acum imi apar aceste erori:
P0100: Mass or Volume Air Flow Circuit
P0135: O2 Sensor Heater Circuit (Bank 1 Sensor 1)
P0141: O2 Sensor Heater Circuit (Bank 1 Sensor 2)
P0443: Evaporative Emission Control System Purge Control Valve Circuit
C1555
S-a defacut din nou clapeta de acceleratie si e ok,s-a desfacut EGR-ul si este ok,am scos furnul de la debitmetru si nu s-a schimat nimic nici in rau nici in bine(din ce mi-au spus nu prea e de bine).
Poate sa ma ajute si pe mine cineva cu ce as mai putea sa incerc?
Multumesc frumos in avans
Am un Opel Vectra C din 2002,1.8 benzina,Z18xe.In aceast moment am probleme foarte mari(nu se mai poate circula cu masina) pt ca masina nu mai invarte rotund si are multe intreruperi.
La un moment dat s-a aprins becul "Check Engine" in bord am fost la tester si mi-au zis ca e de la sonda lambda,am schimbat-o si mi-a aparut eroarea P0170,am curatat admisia,clapeta acceleratie si nimic....am observat ca pe la garnitura dintre evacuare chiuloasa iesea fum...asa ca am schimbat garnitura...in acel moment a inceput sa intrerupa rau la relanti,s-au verificat bujiile si pt ca nu erau prea stralucite le-am schimbat si masina si-a revenit cu era inainte sa schimb garnitura de la evacuare dar tot avea intreruperi.
Am verificat masina pe dedesubt si am observat ca intre galeria de evacuare si a doua sonda lambda avem cateva gauri in esapament si le-am acoperit.....masina a inceput inceput sa intrerupa fffff rau la relanti.
Din momentul in care am schimbat garnitura si pana acum imi apar aceste erori:
P0100: Mass or Volume Air Flow Circuit
P0135: O2 Sensor Heater Circuit (Bank 1 Sensor 1)
P0141: O2 Sensor Heater Circuit (Bank 1 Sensor 2)
P0443: Evaporative Emission Control System Purge Control Valve Circuit
C1555
S-a defacut din nou clapeta de acceleratie si e ok,s-a desfacut EGR-ul si este ok,am scos furnul de la debitmetru si nu s-a schimat nimic nici in rau nici in bine(din ce mi-au spus nu prea e de bine).
Poate sa ma ajute si pe mine cineva cu ce as mai putea sa incerc?
Multumesc frumos in avans
- inspectoratul
- ***
- 751 mesaje
- din 11 Feb 2008
- Vectra 2001 Z18XE
- Timis
inspectoratul
- Mesaje scrise: 751
- Locatie: Timis
- Masina: Vectra 2001 Z18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Feb 2008
- Mesaj Privat
O varianta ieftina ar fi sa incerci sa schimbi filtrul de benzina, am un amic ce a patit ceva cat de cat similar si dupa ce a schimbat filtrul si-a revenit masina ... costa 10-20 lei si o poti face tu acasa. La fel, poti incerca sa scoti filtru de aer sa vezi daca se simnte vreo diferenta.
Mass or Volume Air Flow Circuit - asta din cate stiu eu este o limitare a aerului de undeva, care cauzeaza un amestec prost. Incearca sa cureti si debitmetrul, parca cu spray de circuite dai pe senzorul ala din 'teava' si lasi sa se usuce.
Sper sa nu ma insel cu sfaturile, dar rau nu cred ca poti face ...
Mass or Volume Air Flow Circuit - asta din cate stiu eu este o limitare a aerului de undeva, care cauzeaza un amestec prost. Incearca sa cureti si debitmetrul, parca cu spray de circuite dai pe senzorul ala din 'teava' si lasi sa se usuce.
Sper sa nu ma insel cu sfaturile, dar rau nu cred ca poti face ...
- danwtf
- **
- 102 mesaje
- din 03 Dec 2011
- Vectra 2001 z18xe
- Galati
danwtf
- Mesaje scrise: 102
- Locatie: Galati
- Masina: Vectra 2001 z18xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Dec 2011
- Mesaj Privat
Eu as verifica si catalizatorul sa nu fie infundat. Gaurile din evacuare erau facute sau de la rugina? Cand ai schimbat garnitura metalica de la galeria de evacuare nu te ai uitat la catalizator? Verifica debitul de gaze de la iesirea din toba finala. Ma gandesc ca atunci cand ai etansat galeria au aparut acele erori de aceea zic ca ar fi ceva pe la catalizator.
- florinianc
- ****
- 1,600 mesaje
- din 04 Jun 2010
- Astra 2006 Z16xep
- Cluj
florinianc
- Mesaje scrise: 1,600
- Locatie: Cluj
- Masina: Astra 2006 Z16xep
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Jun 2010
- Mesaj Privat
- inspectoratul
- ***
- 751 mesaje
- din 11 Feb 2008
- Vectra 2001 Z18XE
- Timis
inspectoratul
- Mesaje scrise: 751
- Locatie: Timis
- Masina: Vectra 2001 Z18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Feb 2008
- Mesaj Privat
danwtf zice bine. Frate-miu a gasit la polo-ul lui, cand s-a pus sa segmenteze motorul, toata toba aia de langa motor infundata. La un moment dat acolo era un fel de sita din metal (de genul spalatorului de vase) care in timp s-a topit si imbinat. Cand am vazut aia am vorbit cu tipul de la care am luat masina sa il intreb daca are idee si mi-a spus ca a avut ceva probleme ca s-a infundat chestia aia si a dat o gaura cu masina de gaurit , asta se intamplase cu vreo 4 ani in urma.
Poate ai si tu noroc sa fie asa simplu.
Poate ai si tu noroc sa fie asa simplu.
- Iulian Pites
- OP
- 4 mesaje
- din 08 Nov 2013
- Vectra 2002 Z18XE
- Bucuresti
Iulian Pites
- Mesaje scrise: 4
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2002 Z18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Nov 2013
- Mesaj Privat
Gata am gasit problema....dupa multe diagnoze si emotii am gasit ca una din sigurante era arse si cand o schimbam se ardea deci aveam un scurt circuit undeva.
Am inceput sa verific mufele si cand colo la mufa de la "tank ventil"(supapa ventilare rezervor) am observat la intrarea in mufa cablurile erau neizolate si putin mancate....am dat cu banda de izolier si am scapat de toate erorile.(urmeaza sa o schimb)
Ideea este ca sigutanta care alimenta aceasta supapa ventilatie rezervor alimenta si sonda lambda,debitmetrul....si normal ca dadea eroare daca era arsa.
Am inceput sa verific mufele si cand colo la mufa de la "tank ventil"(supapa ventilare rezervor) am observat la intrarea in mufa cablurile erau neizolate si putin mancate....am dat cu banda de izolier si am scapat de toate erorile.(urmeaza sa o schimb)
Ideea este ca sigutanta care alimenta aceasta supapa ventilatie rezervor alimenta si sonda lambda,debitmetrul....si normal ca dadea eroare daca era arsa.