crihan
- Mesaje scrise: 2
- Locatie: Botosani
- Masina: Vectra 1998
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Oct 2010
- Mesaj Privat
Salut, am o vectra B, an 1998, motor 2.0di diesel. Masina este super, am fost foarte multumit de ea, dar de acuma un an am o problema la ea si nu ii dau de capat. Iarna trecuta s-a intamplat ca intr-o dimineata sa porneasca la sfert de cheie a mers 30 de secunde si s-a oprit, de atunci nenorocire. In fiecare dimineata acelasi lucru, mentionez ca dupa ce porneste nu am probleme cu ea toata ziua si ca acest lucru se in tampla doar iarna. ok, sa trecem la povestit, am dus-o la mecanic a spus ca motorina se duce inapoi in rezervor mi-a pus o supapa pe retur si gata. A doua zi acelasi lucru din nou la mecanic, pus pe tester totul ok, dat jos toate conductele si curatate, inclusiv rezervorul pebtru ca a spus ca este ulei in el de la pompa, filtre noi, schimbat la pompa semerigul, o gramada de treaba. ok, dupa ce o iau de la mecanic merge 3 zile dupa care aceeasi problema imi venea sa mor de ciuda si o grmada de bani dati. o duc la tester la opel, imi spune ca am probleme cu 2 busii, imi rup 2 busii in chiuloasa cand vor sa le schimba, luat o chiuloasa de la dezmembrari si inlocuit cu bujii noi. Merge 3-4 zile iara aceeasi problema beau de ciuda 3 zile si a veden ce facem, ma duc din nou la astea de la opel, pompa defecta, schimb pompa, alta din olanda dupa cod, merge 3 zila iara aceeasi problema, alt atelier spune ca e erg-ul, schimbat si nimik, pana la urma a trecut iarna, a venit caldura si gata cu problemele, a mers ca si cum era iesita din fabrica. Acuma dragi mei vine din nou iarna si deja imi face figuri si nu stiu ce sa fac, chiar nu stiu. Mentionez ca imi scoate fum negru dimineata, mecanici mi-au zis ca de la clapetele de la evacuare, schimbate si alea tot nimik. Am bagat bani cat imi luam alta, dar nici nu o pot da sa trag teapa la un om, daca a mai avut cineva probleme de genul asta va rog contactati-ma, dati o ideee ce sa fac, cum am spus problema asta o am doar dimineata o pornesc la cheie tremura de cateva ori si se opreste, dau la automat de 6,7 ori si daca am noroc porneste daca nu trebuie sa o trag cu ceva, dupa ce porneste nu mai am probleme toata ziua. Va multumesc pentru ca ati avut rabdare sa cititi, astept pareri.
- DB77AAA
- *******
- 6,677 mesaje
- din 19 Jan 2007
- Vectra 2005 Z19DTH 200CP
- Dambovita
DB77AAA
- Mesaje scrise: 6,677
- Locatie: Dambovita
- Masina: Vectra 2005 Z19DTH 200CP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Jan 2007
- Mesaj Privat
- ovidiu86_h
- **
- 162 mesaje
- din 19 Mai 2010
- Vectra 1996 x16xel
- Hunedoara
ovidiu86_h
- Mesaje scrise: 162
- Locatie: Hunedoara
- Masina: Vectra 1996 x16xel
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Mai 2010
- Mesaj Privat
- alin.chipaila
- *
- 4 mesaje
- din 06 Oct 2010
- Corsa 2004 z13dt
- Vrancea
alin.chipaila
- Mesaje scrise: 4
- Locatie: Vrancea
- Masina: Corsa 2004 z13dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Oct 2010
- Mesaj Privat
crihan
- Mesaje scrise: 2
- Locatie: Botosani
- Masina: Vectra 1998
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Oct 2010
- Mesaj Privat
adelyn
- Mesaje scrise: 17
- Locatie: Gorj
- Masina: Vectra 1998
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Oct 2010
- Mesaj Privat
- AAndy22
- **
- 355 mesaje
- din 26 Jun 2009
- Astra 2011 A20DTH
- Buzau
AAndy22
- Mesaje scrise: 355
- Locatie: Buzau
- Masina: Astra 2011 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2009
- Mesaj Privat
adelyn
- Mesaje scrise: 17
- Locatie: Gorj
- Masina: Vectra 1998
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Oct 2010
- Mesaj Privat
- deleted-18977
- ****
- 2,340 mesaje
- din 28 Mai 2008
deleted-18977
- Mesaje scrise: 2,340
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Mai 2008
- Mesaj Privat
adelyn
- Mesaje scrise: 17
- Locatie: Gorj
- Masina: Vectra 1998
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Oct 2010
- Mesaj Privat
- deleted-18977
- ****
- 2,340 mesaje
- din 28 Mai 2008
deleted-18977
- Mesaje scrise: 2,340
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Mai 2008
- Mesaj Privat
adelyn
- Mesaje scrise: 17
- Locatie: Gorj
- Masina: Vectra 1998
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Oct 2010
- Mesaj Privat
- deleted-18977
- ****
- 2,340 mesaje
- din 28 Mai 2008
deleted-18977
- Mesaje scrise: 2,340
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Mai 2008
- Mesaj Privat
- gxg_tm
- ****
- 1,175 mesaje
- din 07 Jan 2008
- Agila 2002 ARY
- Bucuresti
gxg_tm
- Mesaje scrise: 1,175
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Agila 2002 ARY
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Jan 2008
- Mesaj Privat
Da prin invartire ai sanse bune sa iasa ok !
Teurile din plastic arata asa :
Si daca te apuci sa cauti un pic pe forum era cineva care vindea aceste teuri facute din bronz ca sa nu se mai rupa si sa nu mai ai probleme cu ele !
Stiu ca este un Y20DTH , iar al tau este DTL dar sunt asemanatoare motoarele , asa ca pun si o poza cu furtunele incercuite cu galben !
Teurile din plastic arata asa :
Si daca te apuci sa cauti un pic pe forum era cineva care vindea aceste teuri facute din bronz ca sa nu se mai rupa si sa nu mai ai probleme cu ele !
Stiu ca este un Y20DTH , iar al tau este DTL dar sunt asemanatoare motoarele , asa ca pun si o poza cu furtunele incercuite cu galben !
adelyn
- Mesaje scrise: 17
- Locatie: Gorj
- Masina: Vectra 1998
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Oct 2010
- Mesaj Privat
adelyn
- Mesaje scrise: 17
- Locatie: Gorj
- Masina: Vectra 1998
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Oct 2010
- Mesaj Privat
- AAndy22
- **
- 355 mesaje
- din 26 Jun 2009
- Astra 2011 A20DTH
- Buzau
AAndy22
- Mesaje scrise: 355
- Locatie: Buzau
- Masina: Astra 2011 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2009
- Mesaj Privat
schimba furtunele alea si schimba si T-urile. daca nu vrei sa schimbi T-urile, poti sa le lacuiesti ca sa se astupe eventualele fisuri. dupa ce le-ai schimbat porneste masina, mergi 1-2 km si apoi las-o nepornita.dupa 3-4 ore verifica nivelul de motorina din vasul filtrului. ar trebui sa fie plin sa sa se verse putin cand incerci sa scoti capacul. daca nu este plin inseamna ca se dezamorseaza circuitul de alimentare. te sfatuiesc sa incepi cu variantele de reparatie cele mai ieftine: schimbarea tuturor furtunaselor de retur injectoare si inclusiv a furtunului mai gros(tot de retur) care INTRA in pompa de injectie.(cele 4 furtunase de la injectoare se unesc intr-unul mai gros pe care te sfatuiesc sa-l schimbi)
adelyn
- Mesaje scrise: 17
- Locatie: Gorj
- Masina: Vectra 1998
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Oct 2010
- Mesaj Privat
am schimbat teurile am scimbat furtunul si tot face dar am aflat ceva ca bujiile mele nu fuctioneaza nu dau curent la fise dar buziile leam verificat cu lampa de 12 v cu clema pe plus la baterie si cu varfu pe bujiie si toate se aprine dar problema e ca am verificat fisele si nu au curent cand pun contactu de ce ?as dori sa va intreb ce e cu ceasu ala in bord care arata grade celsius ?
- DB77AAA
- *******
- 6,677 mesaje
- din 19 Jan 2007
- Vectra 2005 Z19DTH 200CP
- Dambovita
DB77AAA
- Mesaje scrise: 6,677
- Locatie: Dambovita
- Masina: Vectra 2005 Z19DTH 200CP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Jan 2007
- Mesaj Privat
- Eddie
- **
- 497 mesaje
- din 05 Apr 2006
- Insignia 2011
- Bucuresti
Eddie
- Mesaje scrise: 497
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2011
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Apr 2006
- Mesaj Privat