Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Vectra
  • ByTzY

  • Mesaje scrise: 60
  • Locatie: Buzau
  • Masina: Vectra 1997 X18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Jun 2008

  • Mesaj Privat
Salut ... Am o Vectra B - 1.8 Benzina - X18XE - An 1996 ..La prima pornire nu imi statea la relanti..cum dadeam cheie cum murea motorul..Trebuia sa o tzin turata la 1500 - 2000 Rpm , dupa ce se incalzea putin revenea la turatia de 800 Rpm ...Daca o tineam prea putin turata cand luam piciorul de pe Acc se ducea in 500 Rpm si chiar murea motoru si nu de putine ori chiar daca o lasam sa se incalzeasca mi se tura singura ..se ducea in 2000 - 2500 Rpm dupa un timp isi revenea iar la 800....
Am desfacut clapeta de acc sa o curat...nu era foarte murdara..dupa remontarea ei la prima cheie mers bine .. Sa dus in 1300 Rpm dupa ce sa incalzit a inceput sa scada turatia..Problema este ca turatia scade foarte greu..si in momentul cand se stabilizeaza imi face un joc intre "800 - 900 Rpm" si daca o acc pana la 2000 Rpm si dau drumu la pedala brusc incepe sa faca acelasi ciclu (ramane la 1300 Rpm si dupa un timp incepe sa scada pana la 800 - 900 Rpm) ...

Multumesc ..
Skip ads

  • cristi17dti

  • Mesaje scrise: 164
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2001 y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Sep 2010

  • Mesaj Privat
mergi la un tester.posibil senzorul de turatie
  • andarez

  • Mesaje scrise: 34
  • Locatie: Iasi
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Aug 2008

  • Mesaj Privat
motorasul pas cu pas care tine relantiul posibil sa fie defect sau infundat . curata si clapeta de acceleratie daca tot desfaci in zona aia... egr-ul ...
  • ByTzY

  • Mesaje scrise: 60
  • Locatie: Buzau
  • Masina: Vectra 1997 X18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Jun 2008

  • Mesaj Privat
egr-ul fiind care?..Eu stiam ca Egr e la diesel si motoras pas cu pas e la benzina
  • andarez

  • Mesaje scrise: 34
  • Locatie: Iasi
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Aug 2008

  • Mesaj Privat
nu, are egr si a ta care e pe benzina, are si motoras pas cu pas, sunt 2 piese diferite si le ai pe ambele pe masina ta. curata-le pe toate si vezi apoi cum merge, posibil si vreun injector infundat, fisele de bujii sau bujiile, verifica-le pe toate, e simplu si frumos de umblat la motorul respectiv.
  • ByTzY

  • Mesaje scrise: 60
  • Locatie: Buzau
  • Masina: Vectra 1997 X18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Jun 2008

  • Mesaj Privat
Da stiu ca este simplu de umblat ca in mare parte incerc sa imi repar singur masina si pe unde nu stiu si nu inteleg mai cer un sfat Very Happy...
Supara Egr unde este pozitionata mai exact..ca nu am nici cartea masini sa ma uit prin ea ...

Multumesc .
  • andarez

  • Mesaje scrise: 34
  • Locatie: Iasi
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Aug 2008

  • Mesaj Privat
egr-ul este sub "plamanul" din continuarea capacului pe care scrie ecotec. e intre motor si parbriz ca sa zic asa, in spatele motorului e prins cu 2 suruburi si intra in el o mufa cu 5 pini.


  • ByTzY

  • Mesaje scrise: 60
  • Locatie: Buzau
  • Masina: Vectra 1997 X18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Jun 2008

  • Mesaj Privat
Multumesc Andarez .....Am coborat la masina sa vad ce si cum si am spus sa dau o cheie....la pornire imi scotea un fum alb dens si aerul este cald chiar de la prima pornire...dupa cateva minute nu mai scoate fum dar aerul se tot incalzeste...daca opresc motorul si il pornesc scoate iar fum alb .....imi poate spune cineva de la ce poate sa fie..ca as vrea sa fac o reparatie cat mai rapida...va multumesc mult
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Vectra

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR