- PaulStefan
- OP
- 20 mesaje
- din 09 Sep 2010
- Frontera 1999 X22DTH
- Hunedoara
PaulStefan
- Mesaje scrise: 20
- Locatie: Hunedoara
- Masina: Frontera 1999 X22DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Sep 2010
- Mesaj Privat
x22 dth opel frontera an 2000.
- mi-a ramas cuplat de vreo cateva ori electromotorul cand dadeam la automat dimineata ca nu pornea.
- azi la fel nu a mai pornit si am pus bateria la incarcat cu un redresor direct pe masina.
- dupa 30 min cand m-am dus sa verific SURPRIZA bateria era moarta in loc sa se fi incarcat.
- am mai lasat redresorul putin si a inceput sa iasa fum din el ,(posibil s-a ars vreo dioda)
- am pus o baterie buna cand am pus bornele a facut acantei
- am dat la automat de 2 ori a invartit foarte slab
-am dat bateria jos si cand am pus-o pe masina de pe care am luat-o sa constat ca si aceasta baterie s- a terminat.
De unde poate fi problema?
Ce pot sa verific?
Unde se afla ELECTROMOTORUL daca stie careva si ma poate ajuta cu o schema? Asta banuiesc ca o fi ca am mai patit ca a ramas cuplat si ma gandesc sa nu cumva sa fi ramas si acum si asta e consumatorul mare care imi omoara bateriile.
Va rog sa imi dati cateva idei.
Va multumesc. Cu respect.
- mi-a ramas cuplat de vreo cateva ori electromotorul cand dadeam la automat dimineata ca nu pornea.
- azi la fel nu a mai pornit si am pus bateria la incarcat cu un redresor direct pe masina.
- dupa 30 min cand m-am dus sa verific SURPRIZA bateria era moarta in loc sa se fi incarcat.
- am mai lasat redresorul putin si a inceput sa iasa fum din el ,(posibil s-a ars vreo dioda)
- am pus o baterie buna cand am pus bornele a facut acantei
- am dat la automat de 2 ori a invartit foarte slab
-am dat bateria jos si cand am pus-o pe masina de pe care am luat-o sa constat ca si aceasta baterie s- a terminat.
De unde poate fi problema?
Ce pot sa verific?
Unde se afla ELECTROMOTORUL daca stie careva si ma poate ajuta cu o schema? Asta banuiesc ca o fi ca am mai patit ca a ramas cuplat si ma gandesc sa nu cumva sa fi ramas si acum si asta e consumatorul mare care imi omoara bateriile.
Va rog sa imi dati cateva idei.
Va multumesc. Cu respect.
- kriu
- ***
- 537 mesaje
- din 19 Oct 2007
- Omega 2003 y22dth
- Dolj
kriu
- Mesaje scrise: 537
- Locatie: Dolj
- Masina: Omega 2003 y22dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Oct 2007
- Mesaj Privat
- stelea
- ****
- 1,721 mesaje
- din 19 Nov 2006
- Frontera 1996
- Dambovita
stelea
- Mesaje scrise: 1,721
- Locatie: Dambovita
- Masina: Frontera 1996
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Nov 2006
- Mesaj Privat
- PaulStefan
- OP
- 20 mesaje
- din 09 Sep 2010
- Frontera 1999 X22DTH
- Hunedoara
PaulStefan
- Mesaje scrise: 20
- Locatie: Hunedoara
- Masina: Frontera 1999 X22DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Sep 2010
- Mesaj Privat
Ms pt indicatii dar am rezolvat aveam scurt pe instalatie, in releul de incalzire a bujiilor.
La borna + e cablul gros care merge la electromotor si inca un cablu care alimenteaza instalatia.
Le-am separat si am incercat pe rand sa vad care face scantei si era cel subtire care alimenteaza instalatia.
Apoi am sos mufa de la releul de incalzire a bujiilor pt ca am considerat ca e cel mai mare caonsumator si am probat si nicio scanteie, l-am masurat si da curent continuu.
La borna + e cablul gros care merge la electromotor si inca un cablu care alimenteaza instalatia.
Le-am separat si am incercat pe rand sa vad care face scantei si era cel subtire care alimenteaza instalatia.
Apoi am sos mufa de la releul de incalzire a bujiilor pt ca am considerat ca e cel mai mare caonsumator si am probat si nicio scanteie, l-am masurat si da curent continuu.