Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Frontera
  • PaulStefan

  • Mesaje scrise: 20
  • Locatie: Hunedoara
  • Masina: Frontera 1999 X22DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Sep 2010

  • Mesaj Privat
x22 dth opel frontera an 2000.
- mi-a ramas cuplat de vreo cateva ori electromotorul cand dadeam la automat dimineata ca nu pornea.
- azi la fel nu a mai pornit si am pus bateria la incarcat cu un redresor direct pe masina.
- dupa 30 min cand m-am dus sa verific SURPRIZA bateria era moarta in loc sa se fi incarcat.
- am mai lasat redresorul putin si a inceput sa iasa fum din el ,(posibil s-a ars vreo dioda)
- am pus o baterie buna cand am pus bornele a facut acantei
- am dat la automat de 2 ori a invartit foarte slab
-am dat bateria jos si cand am pus-o pe masina de pe care am luat-o sa constat ca si aceasta baterie s- a terminat.

De unde poate fi problema?
Ce pot sa verific?
Unde se afla ELECTROMOTORUL daca stie careva si ma poate ajuta cu o schema? Asta banuiesc ca o fi ca am mai patit ca a ramas cuplat si ma gandesc sa nu cumva sa fi ramas si acum si asta e consumatorul mare care imi omoara bateriile.

Va rog sa imi dati cateva idei.
Va multumesc. Cu respect.
  • kriu

  • Mesaje scrise: 537
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Omega 2003 y22dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Oct 2007

  • Mesaj Privat
pai cred ca sigur ai un scurt in electromotor!
faptul ca ramanea blocat, inseamna ca are si ceva mizerie prin el...
poate fi de vina doar solenoidul (bobina de pe electromotor)
ca sa il depistezi unde este, urmareste cablul cel gros ce pleaca de la borna (+) a bateriei.
  • stelea

  • Mesaje scrise: 1,721
  • Locatie: Dambovita
  • Masina: Frontera 1996
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Nov 2006

  • Mesaj Privat
Mai degraba bobina. Nu cred ca are scurt, dar daca a ramas blocat, contactul de forta din bobina ramane inchis, asa ca se comporta ca un scurtcircuit.
  • PaulStefan

  • Mesaje scrise: 20
  • Locatie: Hunedoara
  • Masina: Frontera 1999 X22DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Sep 2010

  • Mesaj Privat
Ms pt indicatii dar am rezolvat aveam scurt pe instalatie, in releul de incalzire a bujiilor.
La borna + e cablul gros care merge la electromotor si inca un cablu care alimenteaza instalatia.
Le-am separat si am incercat pe rand sa vad care face scantei si era cel subtire care alimenteaza instalatia.
Apoi am sos mufa de la releul de incalzire a bujiilor pt ca am considerat ca e cel mai mare caonsumator si am probat si nicio scanteie, l-am masurat si da curent continuu.
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Frontera

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR