- deleted-1817
- OP
- 5 mesaje
- din 15 Feb 2006
deleted-1817
- Mesaje scrise: 5
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Feb 2006
- Mesaj Privat
Am gasit asta pe ebay:
http://cgi.ebay.de/Chiptuni...dZ1QQcmdZViewItem
Apoi am intrat pe site-ul lor (fasttuning.de) si am vazut ca la Agila de 1.2 se poate face un chip tuning de la 75CP la 89CP. Eu stiam ca la Agila numai la varianta de motorizare Diesel se poate face un astfel de tuning.
Stiti un atelier prin Romania (bun sau foarte bun) specializat in chip tuning? Adresa de web sau un nr de telefon? Sau poate este deja cineva care si facut un astfel de tuning la Agila.
Un atelier de tuning exterior de calitate exista pe la noi? Nu de alta, dar am vazut tot pe net o Agila : http://everpol.home.pl/tuni.../opel/Agila01.jpg
Imi place cum arata si m-ar tenta un set de roti ca cel din poza.
http://cgi.ebay.de/Chiptuni...dZ1QQcmdZViewItem
Apoi am intrat pe site-ul lor (fasttuning.de) si am vazut ca la Agila de 1.2 se poate face un chip tuning de la 75CP la 89CP. Eu stiam ca la Agila numai la varianta de motorizare Diesel se poate face un astfel de tuning.
Stiti un atelier prin Romania (bun sau foarte bun) specializat in chip tuning? Adresa de web sau un nr de telefon? Sau poate este deja cineva care si facut un astfel de tuning la Agila.
Un atelier de tuning exterior de calitate exista pe la noi? Nu de alta, dar am vazut tot pe net o Agila : http://everpol.home.pl/tuni.../opel/Agila01.jpg
Imi place cum arata si m-ar tenta un set de roti ca cel din poza.
- pratmin
- **
- 401 mesaje
- din 21 Sep 2004
- Agila 2002 Z12XE
- Comanesti
pratmin
- Mesaje scrise: 401
- Locatie: Comanesti
- Masina: Agila 2002 Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Sep 2004
- Mesaj Privat
Pentru chip tunning se poate face in Ro, cel putin dupa cunostintele mele, numai pentru motorul de 1.0. Pentru 1.2 nu se poate face nimic.
In ceea ce priveste tunning exterior, sunt si eu interesat, dar preturile sunt imense. Un Bullbar costa ~16mil. lei. Praguri cred si mai mult. In afara de astea si jenti, nu mai ai ce sa-i faci, ca sa ramana totusi de bun gust...
In ceea ce priveste tunning exterior, sunt si eu interesat, dar preturile sunt imense. Un Bullbar costa ~16mil. lei. Praguri cred si mai mult. In afara de astea si jenti, nu mai ai ce sa-i faci, ca sa ramana totusi de bun gust...
reboot
- Mesaje scrise: 16
- Locatie: Bihor
- Masina: Agila 2002
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Nov 2007
- Mesaj Privat
Uite ce am gasit aici: http://www.chiptuning-direc.../_52kw_cr_en.html
din pacate nimeni nu vorbeste de motorizarea de 1 l
Daca gaseste cineva...
... si eu sunt interesat de detalii
din pacate nimeni nu vorbeste de motorizarea de 1 l
Daca gaseste cineva...
... si eu sunt interesat de detalii
- dancuciureanu
- Moderator
- 16,465 mesaje
- din 26 Jun 2006
- Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Iasi
dancuciureanu
- Mesaje scrise: 16,465
- Locatie: Iasi
- Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2006
- Mesaj Privat
Eu nu am cautat prea departe, ai pe forum EDS-MotorSport in Romania - TUNING pentru toate OPEL 97+ .
Un motor care lucreaza in parametri are mai multa forta decit o panarama tunata...
Un motor care lucreaza in parametri are mai multa forta decit o panarama tunata...
- szilid
- **
- 479 mesaje
- din 14 Jun 2006
- Corsa 2002 Z10XE
- Timis
szilid
- Mesaje scrise: 479
- Locatie: Timis
- Masina: Corsa 2002 Z10XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Jun 2006
- Mesaj Privat
Dan are perfecta dreptate, eu dupa un timp am ajuns la concluzia "cum vine de la mama lui merge cel mai bine" Orice modificare ce faci modifici parametri pentru care a fost gandit masina. Nu zic ca nu ai cum sa scoti mai mult din el, dar pe seama .....
Voi decideti cu ce ucideti masina si in cat timp.
Daca vrei un motor puternic!? Schimbi masina si iei unul de X cai ce doresti ....
Voi decideti cu ce ucideti masina si in cat timp.
Daca vrei un motor puternic!? Schimbi masina si iei unul de X cai ce doresti ....
reboot
- Mesaje scrise: 16
- Locatie: Bihor
- Masina: Agila 2002
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Nov 2007
- Mesaj Privat
Anyway si eu sunt de acelasi parere dar vroiam sa stiu daca este posibil si pentru BUBURUZE cu am si eu...
Mi se pare interesant ca pt un motoras cum este cel de 1l sa fie disponibil asa ceva. Este clar ca e o infundatura un tunning pt ea.
Mnoah e ca si pe vremuri - sorry pt exemplu - montai un spoiler pe o mobra... si mergeai la concurs... iar din toba de esapament ieseau pe rand: saibe, piulitze, ambielajul etc ))
Dupa parerea mea un tuning vizual insa merita masinuta.
Mi se pare interesant ca pt un motoras cum este cel de 1l sa fie disponibil asa ceva. Este clar ca e o infundatura un tunning pt ea.
Mnoah e ca si pe vremuri - sorry pt exemplu - montai un spoiler pe o mobra... si mergeai la concurs... iar din toba de esapament ieseau pe rand: saibe, piulitze, ambielajul etc ))
Dupa parerea mea un tuning vizual insa merita masinuta.
- lcsongor
- **
- 158 mesaje
- din 26 Nov 2007
- Agila 2001 X12E
- Cluj
lcsongor
- Mesaje scrise: 158
- Locatie: Cluj
- Masina: Agila 2001 X12E
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Nov 2007
- Mesaj Privat
szilid a scris:Dan are perfecta dreptate, eu dupa un timp am ajuns la concluzia "cum vine de la mama lui merge cel mai bine" Orice modificare ce faci modifici parametri pentru care a fost gandit masina. Nu zic ca nu ai cum sa scoti mai mult din el, dar pe seama .....
Voi decideti cu ce ucideti masina si in cat timp.
Daca vrei un motor puternic!? Schimbi masina si iei unul de X cai ce doresti ....
Voi decideti cu ce ucideti masina si in cat timp.
Daca vrei un motor puternic!? Schimbi masina si iei unul de X cai ce doresti ....
Trebuie sa te contrazic...
Unele motoare stiu si mai mult, dar sunt modificate din fabricatie astfel, incat ca norme de performanta sa intre in anumite categorii de performanta din considerente de impozitare. Cu totul ca scrie in cartea masinii ca acea masina are 75 de cai, eu nu m-as mira, daca s-ar constata pe un stand dyno ca de fapt are 80 de cai...
- dancuciureanu
- Moderator
- 16,465 mesaje
- din 26 Jun 2006
- Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Iasi
dancuciureanu
- Mesaje scrise: 16,465
- Locatie: Iasi
- Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2006
- Mesaj Privat
lcsongor tu poti sa contrazici pe cine vrei sau ce vrei dar cu date concrete la acest motor nu la altele care nu isi au rostul aici.
M1.5.5 pica des la rescriere (cred ca stii de ce este vorba, daca nu stii cauta! ), deci bafta.
Esti asa sigur in afirmatia ta ?
Cind aud de stand dyno ma iau dracii nu alta, numai papagali care va iau fata cu scule si grafice. Tuneaza tu o Corsa sau Agila de 1L si facem un drum impreuna, sa vedem care merge...considera ca Agila mea e mai grea si forma aerodinamica nu are precum Corsa.
Motoarele seria Z10XE/Z12XE provin de fapt din cea veche cu X dar cu multe inbunatatiri la electric si soft, ulterior s-a vazut ca ele nu duc o caroserie grea cum este cea de Suzuki Wagon R = Agila si cumulat cu Corsa (masina de tineri) a rezultat noua serie de motoare XEP cu cilindree marita. In plus pe baza lor a aparut Z14XEP dezvoltat din Z12XEP (de fapt acelasi motor dar variatiuni pe tema data) unul foarte ieftin si fiabil, fara batai de cap la intretinere. Z14XEP nu provine din Z14XE (ruda saraca a lui Z16XE), este cu totul altul !
Vrei sa vorbim de putere mai mare la un E4, nu e problema, discutam, de unde in plus?
Ai turbo? Nu!
Bagi mai multa benzina ? Degeaba ca ea va arde in functie de cit aer are, restul e pe toba.
Maresti avans din soft, corect, dar te limiteaza senzorul detonatii, hai ca ii schimbi pragul si ce obtii ? Un motor zgomotos si ardere aiurea plus uzura, putere in plus nu!
Poti face sa intre mai mult aer cu filtre mai permisive dar intervine iar electonica care iti da in cap. Un filtru sport face sa intre mizerie mai multa in motor deci uzura prematura plus coduri eroare la greu. Nu imi explica de cine stie ce filtre si cucurele ca aia nu au praful de la noi. Masinile tunate care le vezi pe Discovery nici macar nu au asa ceva, admisie directa de trag si vrabia daca e pe acolo. Un filtru permisiv trage si apa deci detonatii sau lipsa explozie...
EGR anulat sau cu alt raspuns , mmmda... dar el coboara temperatura de ardere in cilindri ca sa nu imi apara detonatii, uzura, consum ulei etc. ...deci nici el ! Pentru moment va trage mai bine DAR papa ulei ca ai temperatura ardere mare si de aici uzura la cilindri/segmenti si cel mai important uleiul ars ajunge la catalizator. Pe asta il infunda si pe urma chiar ca nu mai trage motorul !
Tu crezi ca o armata de destepti de la GM platiti evident bine fac un proiect prost sau care poate mai mult si exista niste amatori care gasesc nise ? Nu se poate asta, produsul este supertestat si inebunit, caracteristici mai bune nu se pot obtine ci numai mici completari pentru a avea fiabilitate si a elimina batai de cap (service in garantie si post).
Mai poti ? Eu mai pot !
Dan
M1.5.5 pica des la rescriere (cred ca stii de ce este vorba, daca nu stii cauta! ), deci bafta.
Unele motoare stiu si mai mult, dar sunt modificate din fabricatie astfel, incat ca norme de performanta sa intre in anumite categorii de performanta din considerente de impozitare
Esti asa sigur in afirmatia ta ?
daca s-ar constata pe un stand dyno ca de fapt are 80 de cai...
Cind aud de stand dyno ma iau dracii nu alta, numai papagali care va iau fata cu scule si grafice. Tuneaza tu o Corsa sau Agila de 1L si facem un drum impreuna, sa vedem care merge...considera ca Agila mea e mai grea si forma aerodinamica nu are precum Corsa.
Motoarele seria Z10XE/Z12XE provin de fapt din cea veche cu X dar cu multe inbunatatiri la electric si soft, ulterior s-a vazut ca ele nu duc o caroserie grea cum este cea de Suzuki Wagon R = Agila si cumulat cu Corsa (masina de tineri) a rezultat noua serie de motoare XEP cu cilindree marita. In plus pe baza lor a aparut Z14XEP dezvoltat din Z12XEP (de fapt acelasi motor dar variatiuni pe tema data) unul foarte ieftin si fiabil, fara batai de cap la intretinere. Z14XEP nu provine din Z14XE (ruda saraca a lui Z16XE), este cu totul altul !
Vrei sa vorbim de putere mai mare la un E4, nu e problema, discutam, de unde in plus?
Ai turbo? Nu!
Bagi mai multa benzina ? Degeaba ca ea va arde in functie de cit aer are, restul e pe toba.
Maresti avans din soft, corect, dar te limiteaza senzorul detonatii, hai ca ii schimbi pragul si ce obtii ? Un motor zgomotos si ardere aiurea plus uzura, putere in plus nu!
Poti face sa intre mai mult aer cu filtre mai permisive dar intervine iar electonica care iti da in cap. Un filtru sport face sa intre mizerie mai multa in motor deci uzura prematura plus coduri eroare la greu. Nu imi explica de cine stie ce filtre si cucurele ca aia nu au praful de la noi. Masinile tunate care le vezi pe Discovery nici macar nu au asa ceva, admisie directa de trag si vrabia daca e pe acolo. Un filtru permisiv trage si apa deci detonatii sau lipsa explozie...
EGR anulat sau cu alt raspuns , mmmda... dar el coboara temperatura de ardere in cilindri ca sa nu imi apara detonatii, uzura, consum ulei etc. ...deci nici el ! Pentru moment va trage mai bine DAR papa ulei ca ai temperatura ardere mare si de aici uzura la cilindri/segmenti si cel mai important uleiul ars ajunge la catalizator. Pe asta il infunda si pe urma chiar ca nu mai trage motorul !
Tu crezi ca o armata de destepti de la GM platiti evident bine fac un proiect prost sau care poate mai mult si exista niste amatori care gasesc nise ? Nu se poate asta, produsul este supertestat si inebunit, caracteristici mai bune nu se pot obtine ci numai mici completari pentru a avea fiabilitate si a elimina batai de cap (service in garantie si post).
Mai poti ? Eu mai pot !
Dan
- mihai_39
- ***
- 833 mesaje
- din 29 Mar 2007
- Alta tara
mihai_39
- Mesaje scrise: 833
- Locatie: Alta tara
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Mar 2007
- Mesaj Privat
Confirm faptul ca Bosch-ul ala e foarte sensibil la rescriere. Chiar despre asta discutam demult cu Marius (EDS) si un membru ClubOpel cu Z12XE, caruia i-a picat fix cand il rescria. Nu prea se baga lumea sa-l rescrie, tocmai din cauza asta.
Dan, vizavi de ceea ce spuneai despre generatiile de motoare.
Z14XEP provine din Z12XEP. Diferentele nu sunt obtinute numai prin alezare si alt management? In rest, sunt identice?
Z12XE e pe lant, Z14XE si Z16XE sunt pe curea, daca-mi aduc bine aminte.
Dar ce diferente sunt intre Z12XE si Z12XEP? EGR, management, cilindree o idee mai mare, atat?
Dan, vizavi de ceea ce spuneai despre generatiile de motoare.
Z14XEP provine din Z12XEP. Diferentele nu sunt obtinute numai prin alezare si alt management? In rest, sunt identice?
Z12XE e pe lant, Z14XE si Z16XE sunt pe curea, daca-mi aduc bine aminte.
Dar ce diferente sunt intre Z12XE si Z12XEP? EGR, management, cilindree o idee mai mare, atat?
- dancuciureanu
- Moderator
- 16,465 mesaje
- din 26 Jun 2006
- Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Iasi
dancuciureanu
- Mesaje scrise: 16,465
- Locatie: Iasi
- Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2006
- Mesaj Privat
Z10XE/Z10XEP/Z12XE/Z12XEP au acelasi alezaj dar cele XEP au cursa mai mare, lantul si patine identice dar au facut pinioanele mai mici (efectiv efectiv au tras de motor pe verticala).
Tot ce este XEP au ME7.6.1 citeva si majoritatea M7.6.2.
Inainte de a lansa seria XEP au facut alta inventie, alt soft, catalizator cica performant si au eliminat EGR. Au vazut ca nu tine vrajeala asta si au pus din nou EGR, deci cele din 2003 este posibil sa le gasiti cu o masca la EGR.
Z14XEP a fost dezvoltat din Z12XEP pentru ca era prea bun ca sa nu o faca, au marit alezajul putin si au mai tras de el inca o data (cilindri mai lungi) iar in rest este exact identic.
Motive de ce nu au mai mers pe idea veche Z14XE/Z16XE :
-EGR care se tot bloca
-inductie Delphi, pica des
-ECU Delphi, iar probleme la el
-intervale service mai mici ca are distributie pe curea
-management ardere slabut, echiparea e cu MAP care nu are precizia unui MAF si de asta ieseau noxe la limita lui E4
-mai sunt dar trebuie sa plec
Tot ce este XEP au ME7.6.1 citeva si majoritatea M7.6.2.
Inainte de a lansa seria XEP au facut alta inventie, alt soft, catalizator cica performant si au eliminat EGR. Au vazut ca nu tine vrajeala asta si au pus din nou EGR, deci cele din 2003 este posibil sa le gasiti cu o masca la EGR.
Z14XEP a fost dezvoltat din Z12XEP pentru ca era prea bun ca sa nu o faca, au marit alezajul putin si au mai tras de el inca o data (cilindri mai lungi) iar in rest este exact identic.
Motive de ce nu au mai mers pe idea veche Z14XE/Z16XE :
-EGR care se tot bloca
-inductie Delphi, pica des
-ECU Delphi, iar probleme la el
-intervale service mai mici ca are distributie pe curea
-management ardere slabut, echiparea e cu MAP care nu are precizia unui MAF si de asta ieseau noxe la limita lui E4
-mai sunt dar trebuie sa plec