Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel - Alte Modele
  3. Opel Calibra
  • spike2007s

  • Mesaje scrise: 10
  • Locatie: Caras-Severin
  • Masina: Calibra 1996 C20XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Sep 2012

  • Mesaj Privat
buna....de un an de zile tot schimb piese la ea si am facut-o akum 2 saptamani si dupa 2 zile iar a apucat-o......la rece imi merge foarte bine dar cand da sa se ridice acul la temperatura nu mai merge cum trebuie...am schimbat senzorul arbore cotit,bujii schimbate,filtru schimbat,motoras relanti schimbat,verificat pompa benzina,schimbat debimetru aer,schimbat filtru aer.am curatat injectoarele,curatat clapeta de acceleratie.ce mai poate sa aiba....am pus testerul pe ea si mi-a dat eroare sonda landa si senzor acceleratie...chestia ca aku nu mi se mai aprinde becu la eroare...sa curat din nou injectoarele?sincer am mers cu ea pana nu am mai avut deloc benzina..mi-e sa nu fi tras mizerie... .. astept un raspuns daca se poate ....multumesc.. Smile
Skip ads

  • gaby_ph

  • Mesaje scrise: 63
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Calibra 1993 c20ne
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Aug 2012

  • Mesaj Privat
asa am patit si eu , apuca-te si da jos rezervorul , scoate capacul si vezi ca pe sorbu ala care trage benzina e un oring(garnitura) de cauciuc . ala nu mai tine presiunea, costa 1 leu, eu am schimbat piese de 1500 ron si pana nu am schimbat ala nu a mers, daca tot face asa sigur e releul pompei de benzina, spor la demontat , sa ne spui ce ai rezilvat , bafta
  • spike2007s

  • Mesaje scrise: 10
  • Locatie: Caras-Severin
  • Masina: Calibra 1996 C20XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Sep 2012

  • Mesaj Privat
am schimbat si releu de la pompa de benzina ca atunci cand puneam pe avarii scoatea un sunet ciudat.... azi mi-am comandat si pompa de benzina ca am mai avut probleme cu pompa(nu mai pornea deloc) si imi topea si firele care intra in pompa si mecanicu mi-a spus ca pompa era blocata.aku sa vad maine cand o schimb....chestia ca dak i-au contactul in mers si il pun merge dar putin si parca are doar vreo 70 de cp.abia merge.....chestia ca mi se mai aprinde cateodata si martorul de bord......dak stau cu ea la relanti,nu am treaba,se tureaza dar putin mai greu dar merge,dar in viteza trebe sa tin piciorul in blana si abia o ia.....aku astept pana maine sa vad ce rezolv...ms mult Smile
  • marian_sro

  • Mesaje scrise: 3,791
  • Locatie: piatra neamt
  • Masina: Vectra 1999 x20xev
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Apr 2007

  • Mesaj Privat
senzor de temp apa l-ai schimbat? cel cu 2 fire si mufa albastra. o diagnoza cu vazut de parametri ai facut? motorul e sfi?
  • spike2007s

  • Mesaje scrise: 10
  • Locatie: Caras-Severin
  • Masina: Calibra 1996 C20XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Sep 2012

  • Mesaj Privat
ala nu l-am schimbat....sincer,ar putea sa fie si din ala ca dupa ce imi urca apa la 95grade isi da drumu.....dar cateodata megre cateodata nu....am motor 2.0 sfi 150cp.... ms:) aku ma duc sa verific senzoru ala
  • opel_caly

  • Mesaje scrise: 15
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Calibra 1996 x20xev
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Aug 2012

  • Mesaj Privat
Cele 2 exemple date de Gaby si Marian sunt cele mai des intalnite,verifica acel oring de la sonda litrometrica (stiu 4 cazuri in care era el de vina) si incearca si inlocuirea acelui senzor cu mufa albstra de langa termostat!
  • spike2007s

  • Mesaje scrise: 10
  • Locatie: Caras-Severin
  • Masina: Calibra 1996 C20XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Sep 2012

  • Mesaj Privat
yo nu prea stiu multe dsp masini,dar de ce sa faca doar cand e cald?dak ar fi garnitura,ar trebui tot timpul sa faca(parerea mea)si cand merg ma mult cu motorul cald, isi da drumu....dar trebe sa merg cu ea doar turata... sa nu o las sub 3000 de rotatii....oricum ms Smile maine schimb si pompa de benzina,releu de la pompa e schimbat.....
  • opel_caly

  • Mesaje scrise: 15
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Calibra 1996 x20xev
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Aug 2012

  • Mesaj Privat
Cand ai sa dai rezervorul jos ai sa te convingi ca este de la acel oring!
  • spike2007s

  • Mesaje scrise: 10
  • Locatie: Caras-Severin
  • Masina: Calibra 1996 C20XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Sep 2012

  • Mesaj Privat
am rezolvat......am schimbat si pompa si tot degeaba...yo am avut un debimetru de skoda octavia ca celalat era stricat..adik imi consuma mult (5-6) la relanti cateodata.....chestia ca cu acel debimetru mi-a mers vreo 2 zile si aveam ''martorul de bord'' stins......si l-am pus pe cel vechi,imi merge dar consuma ca o vaca... Smile) ..nu aveti cumva un debimetru de vanzare ? Smile
  • spike2007s

  • Mesaje scrise: 10
  • Locatie: Caras-Severin
  • Masina: Calibra 1996 C20XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Sep 2012

  • Mesaj Privat
buna...tot yo deranjez......am creuzut ca am gasit defectiunea,dar nu e asa.Am schimbat debimetru cu unu original,mi s-a stins becu de pe bord,la rece merge sooper,dar cand se incalzeste,isi da in nas,da rateuri,si nu trage deloc.... .....multumesc:)
  • Sacu

  • Mesaje scrise: 2
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Calibra 1993
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Oct 2012

  • Mesaj Privat
daca ii dai de cap sa postezi ca si eu am aceasi problema
  • spike2007s

  • Mesaje scrise: 10
  • Locatie: Caras-Severin
  • Masina: Calibra 1996 C20XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Sep 2012

  • Mesaj Privat
sonda lambda e de vina.....cand pun sonda si se incalzeste motoru isi da in nas si nu trage deloc si cand scot mufa de la sonda merge sooper ....doar ca consuma mai mult.....eu am avut debimetru stricat si aku vad ca si sonda lambda ....o schimb si pe asta maine Smile
Skip ads

  1. Home
  2. Opel - Alte Modele
  3. Opel Calibra

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR