Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra H
  • stanadr

  • Mesaje scrise: 1
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2006
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Oct 2010

  • Mesaj Privat
Buna ziua si bun gasit tuturor!

Am un Astra H din 2006, 1.3 DTCI, si 130.000 km. Am fost cu ea saptamana trecuta la revizia de 15.000 km si i-a schimbat filtrele si uleiul, iar mecanicul (de la autoRemsa din Iasi) a constat ca pierde masiv motorina. Uleiul pe care l-a avut a fost 50W3, iar acum cei de la AutoRemsa au spus sa ii spun 50W4 ca e mai bun pt iarna si am acceptat.
Dupa investigatii, mecanicul m-a chemat si mi-a aratat pe unde iese motorina. Stiti ca rampa are 4 iesituri (ca nu stiu cu msa le spun altfel) in afara care sunt sudate de teava principala si care pornesc spre injectoare. La una dintre ele, mai bine zis, la imbinarea intre iesitura si rampa, in momentul cand accelerezi se prelinge o pata de motorina care se scurge apoi pe teava rampei in jos pe furtunuri. Eu nu m-am uitat pana acum in locul unde o parchez sa vad daca sunt pete pe jos, dar de saptamana trecuta m-am uitat si am vazut intr-adevar pete ca rezultat al prelingerii motorinei din starea de functionare a motorului.

Culmea, e ca acum o luna de zile mi-a cedat termostatul si tot antigelul s-a scurs, am fost pe rampa la Service Radacini din Bucuresti (eram prin apropierea Bucurestiului) si mi-a inlocuit termostatul si mi-a pus antigel rosu (3l), dra nu mi-au zis nimic ca ar pierde motorina, desi ... eu de un timp am constat ca la pornirea de dimineata e un miros de motorina la teava de esapament.

Ca si solutii recomandate de mecanicul de la AutoRemesa Iasi:
- sa inlocuiesc rampa, si zice el toata problema se va rezolva. Numai ca rampa noua ma costa 34 milioane. Nu am acesti bani sa ii dau.
- mi-a sugerat sa o duca la coneva sa sudeze acel pot pe unde iese motorina, acea imbinare. Am mai intrebat si eu in stanga si in dreapta si cei mai multi mi-au spus sa nu ma joc cu asa ceva intrucat poate sa cedeze acea sudura la presiunea de 4000 de bari cat se creeaza in rampa.
- second hand, numai ca nu gasesc.

Ma puteti ajuta, din experienta voastra, cum sa fac rost de o alta rampa pentru Astra H pe motorina, second hand si care sa fie buna? Apoi, desi mecanicul respectiv m-a asigurat ca schimband rampa se rezolva problema, ar mai putea fi pierdere de motorina prin alta parte? As mai vrea sa ii mai fac o verificare sa isi mai dea si altcineva cu parerea, insa nu prea cunosc prin Iasi, pt ca stau de putina vreme in acest oras.
Acum, masina este in fata blocului, si nu o pot folosi caci consuma peste 12 l la sutra de km in oras, mai ales atunci cand o accelerez.

Va multumesc frumos pentru orice forma de ajutor, sugestii. Toate bune!
  • tenk

  • Mesaje scrise: 127
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2005 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Jul 2011

  • Mesaj Privat
Salut, tot din Iasi sunt si eu si am o problema asemanatoare.
Desi au trecut 2 ani de cand ai postat sper sa mai intri sa imi spui si mie cum ai rezolvat, sunt disperat.
Ca sa iti faci o idee despre ce e vorba la mine, fa click te rog aici.

Multumesc anticipat!
  • tisi

  • Mesaje scrise: 20
  • Locatie: Calarasi
  • Masina: Astra 2005 z17dtl
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Sep 2007

  • Mesaj Privat
salut.
am avut si eu prblema asta si m-am cam chinut cu ,, meseriasii'' din calarasi, dar am rezolvat.
prima data trebuie sa vedeti :
- care teava de la rampa curge.
- incercati sa mai strangeti putin piulita daca merge si verificati daca mai curge.
- cumparati teva in cauza si o schimbati ,, decat pe cae care picura'' nu toata rampa.
- pretul este in jur de 200- 300 lei + manopera
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra H

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR