robytza a scris:In germania is normele lor nationale : D3 norm, D4 norm si KAT norm. Normal este ca d3 = euro 2, d4 = euro 3 si kat = euro 4. in schimb la noi degeaba e d4 acolo ca poate ti-o baga la euro 2 cand locul ei ar fi la euro 3. la fel d3 poate fi euro 3. la noi e cum bate vantul. Au de asemenea si ei normele internationale E2, E3, E4, dar nu le prea folosesc. La rar pe site (www.rarom.ro) este o lista cu codurile motoarelor si categoria unde se incadreaza. Dar si asta e irelevant. daca dai un search pe forum vei vedea colegi care au motor Y20DTH de exemplu (dupa cod euro3), dar a fost trecut la noi la rar ca euro2. Cel mai bine e daca vrei sa iei o masina de acolo sa obti brif-ul prin fax, poza cu seria motorului, si sa faci o cerere de consultanta la rar (10 euro) si iti vor spune la ce categorie va fi inscrisa masina (dar si treaba asta e 80 % exacta si se poate intampla orice). Cel mai sigur mod e sa o aduci si s-o duci la rar. Atunci va fi 100 % exact.
interesanta tara mai avem 😊 mersi pentru info sarbatori fericite