Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme tehnice
  3. Motoare diesel
  • palanraducristian

  • Mesaje scrise: 88
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Zafira 2011 A17DTR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Sep 2008

  • Mesaj Privat
Simptome:
Doar la relanti, dupã 5 minute de staționare, îmi apare eroarea de misfire la cilindrul 1. Dacã repornesc mașina nu îmi mai apare decât dacã stau pe loc 5 minute. In mers mașina nu are nicio problema. Singura problema - constanta - este înfundarea EGR la 10.000-15.000km care dispare prin curãțare.
Cod(uri) eroare:
-p0301
Model: Zafira B
An fabricatie: 2011
Cod motor:A17DTR
Dacã aveți ceva sugestii va sunt recunoscãtor. Ce sa verific?
Skip ads

  • Daniel

  • Mesaje scrise: 2,853
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2012 A17DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Dec 2004

  • Mesaj Privat
Câți km ai fãcut de când ai sesizat ca se infunda egr-ul la 15k?
Eu as face test un de compresie.
  • palanraducristian

  • Mesaje scrise: 88
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Zafira 2011 A17DTR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Sep 2008

  • Mesaj Privat
Mașina are 199.000km
  • palanraducristian

  • Mesaje scrise: 88
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Zafira 2011 A17DTR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Sep 2008

  • Mesaj Privat
De la 150.000 cred cã l-am curãțat de 4 ori
  • Daniel

  • Mesaje scrise: 2,853
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2012 A17DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Dec 2004

  • Mesaj Privat
Dacã egr-ul se infunda asa repede, clar ai arderi incomplete.
Rateu cilindru: ai o problema pe acel cilindru, de la scãpari de compresie pana la injector.
Totuși, eu as merge pe compresie.
  • palanraducristian

  • Mesaje scrise: 88
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Zafira 2011 A17DTR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Sep 2008

  • Mesaj Privat
Mulțumesc mult. Eu am crezut cã e de la motorina proastã (înfundarea EGR). A început sã îmi aparã eroarea de vreo 5000km (un drum de 4000km în ultima sãptãmânã). Pânã atunci nicio eroare.
  • palanraducristian

  • Mesaje scrise: 88
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Zafira 2011 A17DTR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Sep 2008

  • Mesaj Privat
Am sa vad cum este cu compresia.
  • palanraducristian

  • Mesaje scrise: 88
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Zafira 2011 A17DTR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Sep 2008

  • Mesaj Privat
Verificat injectoare (diagnoza) iar cel de la cilindrul 1 este praf (din ce mi-a spus service-ul). Acum sa vad ce opțiuni am: nou (1600lei) sau recondiționat (dar nu prea știu unde sã mã duc). Un sfat pentru reconditionare? De la ultimul post nicio eroare la motor dat se simte cã merge cam in 3 cilindrii...trage mai greu.
  • palanraducristian

  • Mesaje scrise: 88
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Zafira 2011 A17DTR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Sep 2008

  • Mesaj Privat
...
  • T.ion

  • Mesaje scrise: 3,454
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Zafira 2001 Z16XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Feb 2014

  • Mesaj Privat
Cauta pe net cu codul acesta 97376270 se gasesc la 350-450-500RON SH cam pe aici, sau la dezmembrari.
https://opel.7zap.com/en/car/a05/g/4/9-0/ - A17DTR

bujia incandescenta la cilindru 1 era OK.
Vezi ce spun si colegi.


Ultima modificare făcută de T.ion la Vin 23 Nov, 2018 9:05 am, modificat de 2 ori în total
  • palanraducristian

  • Mesaje scrise: 88
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Zafira 2011 A17DTR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Sep 2008

  • Mesaj Privat
Bujia e ok. Partea proastã este cã injectorul este denso dcri106130 și nou este 1600lei. Cu dezmembrãrile nu prea știu ce sã zic. Inclin spre reconditionatul celui de pe mașinã...merci de rãspuns. Am sunat în Buzãu la firma de pe Mãrãcineni și mi-au spus cã nu repara tipul ãsta de injectoare. Mai e o firma, tot în Buzãu, pe Stadionului, am sa incerc și acolo.
  • palanraducristian

  • Mesaje scrise: 88
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Zafira 2011 A17DTR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Sep 2008

  • Mesaj Privat
Problemã rezolvatã. Înlocuirea injectorului. Preț 1700lei-nou. Dar meritã. A revenit consumul la relanti la 0.5%, motorul toarce normal. Pfiu...
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme tehnice
  3. Motoare diesel

Discuții similare

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR