- cip opelomega
- OP
- 81 mesaje
- din 04 Jan 2010
- Omega 1998 X25TD
- Alta tara
cip opelomega
- Mesaje scrise: 81
- Locatie: Alta tara
- Masina: Omega 1998 X25TD
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Jan 2010
- Mesaj Privat
intrebarea mea este daca este posibil ca acest ulei sa distruga cu timpul acest tub de cauciuc?
daca pun silicon pe acel tub pentru o etansare mai buna va tine ?.
afecteaza cu ceva acest ulei care nu stiu de unde vine ,la motor(injectoare,pistoane...)?
este un opel omega x25dt 1998,motor bmw
- secarianu
- ***
- 885 mesaje
- din 13 Mar 2007
- Omega 2001 Y22DTH
- Constanta
secarianu
- Mesaje scrise: 885
- Locatie: Constanta
- Masina: Omega 2001 Y22DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Mar 2007
- Mesaj Privat
- iriahu
- **
- 261 mesaje
- din 31 Mai 2008
- Omega 1998 X25td
- J"em
iriahu
- Mesaje scrise: 261
- Locatie: J"em
- Masina: Omega 1998 X25td
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 31 Mai 2008
- Mesaj Privat
In prima faza bandajeaza o carpa ( de preferinta alba ca sa o poti vedea ) pe conducta de apa intre motor siradiator astfel ca ,carpa sa absoarba uleiul scurs si o mai schimbi cand vezi ca sa murdarit .
Totul de datoreaza in primul rand uzurii turbinei ? si apoi faptului ca acel capat de teava de cauciuc S-A
USCAT si nu mai asigura etansietate nici strans cu benzi.
Asa ca iti recomand un furtun nou si elastic cu diametrul de 55mm
- aharpa
- **
- 113 mesaje
- din 13 Dec 2007
- Omega 1999 X25DT
- Bistrita-Nasaud
aharpa
- Mesaje scrise: 113
- Locatie: Bistrita-Nasaud
- Masina: Omega 1999 X25DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Dec 2007
- Mesaj Privat
- cip opelomega
- OP
- 81 mesaje
- din 04 Jan 2010
- Omega 1998 X25TD
- Alta tara
cip opelomega
- Mesaje scrise: 81
- Locatie: Alta tara
- Masina: Omega 1998 X25TD
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Jan 2010
- Mesaj Privat
probabil de asta nu ai putere ,senzorul map nu citeste vacumul de aer cel fac pistoanele la absortia aerului din galerie,nu iti taie si motorina cind o fortezi ,peste 140 la deal.
- aharpa
- **
- 113 mesaje
- din 13 Dec 2007
- Omega 1999 X25DT
- Bistrita-Nasaud
aharpa
- Mesaje scrise: 113
- Locatie: Bistrita-Nasaud
- Masina: Omega 1999 X25DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Dec 2007
- Mesaj Privat
- iriahu
- **
- 261 mesaje
- din 31 Mai 2008
- Omega 1998 X25td
- J"em
iriahu
- Mesaje scrise: 261
- Locatie: J"em
- Masina: Omega 1998 X25td
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 31 Mai 2008
- Mesaj Privat
- aharpa
- **
- 113 mesaje
- din 13 Dec 2007
- Omega 1999 X25DT
- Bistrita-Nasaud
aharpa
- Mesaje scrise: 113
- Locatie: Bistrita-Nasaud
- Masina: Omega 1999 X25DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Dec 2007
- Mesaj Privat
- cip opelomega
- OP
- 81 mesaje
- din 04 Jan 2010
- Omega 1998 X25TD
- Alta tara
cip opelomega
- Mesaje scrise: 81
- Locatie: Alta tara
- Masina: Omega 1998 X25TD
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Jan 2010
- Mesaj Privat
--nu aveam furtunas nici de dedesuptul galeriei de admisie pe la jumatea ei care duce in map si pina pe la 140 nu aveam probleme.si nimic in bord,am ordenador mare care spune daca nu am frine,racire ,apa de parbriz...si nu zicea nimic.si nici martorul din bord nu clipea.
la tester cind am fost a scris ca nu este presiune in admisie ,nu a zis nimic de egr.,si cu toate ca incepind de pe la 140 incepea sa mi taie motorina am trecuto de 220 pe km masinii
- iriahu
- **
- 261 mesaje
- din 31 Mai 2008
- Omega 1998 X25td
- J"em
iriahu
- Mesaje scrise: 261
- Locatie: J"em
- Masina: Omega 1998 X25td
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 31 Mai 2008
- Mesaj Privat
depresiunea din galerie si da comanda de lucru la ERG.
Asa ca trbuie de inteles ca aceasta valva lucreaza la viteze mari sau in forta la urcare cand masa de gaze arse pentru evacuare este mare . Efetul este ca prin deschiderea valvei o parte din gazele arse sunt redirectionate in galeria de absortie si rearse din nou = rezultatul fiind scaderea procentului de CO2 evacuat in aer.
In final: ATENTIE celor care se duc cu masina la test !