mihai228
- Mesaje scrise: 9
- Locatie: Salaj
- Masina: Omega 2001 y22dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Aug 2010
- Mesaj Privat
salutare
am un omega din 2001 y22dth si mi s-a ars a treia oara garnitura de chiuloasa dupa aprox. 5000km
am schimbat pana acum si doua chiuloase la recomandarea mecanicului,dar nu mai stiu ce sa fac
mecanicul imi spune ca asta e boala lor dar mi se pare exagerat sa schimbi o data pe an chiuloasa plus toate piesele aferente
poate ma ajuta careva cu o explicatie sau cu o solutie
am un omega din 2001 y22dth si mi s-a ars a treia oara garnitura de chiuloasa dupa aprox. 5000km
am schimbat pana acum si doua chiuloase la recomandarea mecanicului,dar nu mai stiu ce sa fac
mecanicul imi spune ca asta e boala lor dar mi se pare exagerat sa schimbi o data pe an chiuloasa plus toate piesele aferente
poate ma ajuta careva cu o explicatie sau cu o solutie
- shaftt24
- ***
- 813 mesaje
- din 18 Dec 2007
- Omega 2001 2200
- Timis
shaftt24
- Mesaje scrise: 813
- Locatie: Timis
- Masina: Omega 2001 2200
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Dec 2007
- Mesaj Privat
poi nu trebuie sa schimbi chiuloasa..daca e fisurata se poate repara,degeaba schimbi garnitura daca chiuloasa sau chiuloasele sunt ovalizate sau fisurate!eu am avut problema cu chiuloasa,prima data mia schimbat doar garnitura dupa care tot la fel se manifesta ,facea presiune in vas,a dat jos chiuloasa ,a duso la laborator si era fisurata!sa repus chiuloasa+garnitura noua si e ok!atentie..sa schimbe si prezoanele cu prezoane noi si sa stranga bine chiuloasa!
- secarianu
- ***
- 885 mesaje
- din 13 Mar 2007
- Omega 2001 Y22DTH
- Constanta
secarianu
- Mesaje scrise: 885
- Locatie: Constanta
- Masina: Omega 2001 Y22DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Mar 2007
- Mesaj Privat
- shaftt24
- ***
- 813 mesaje
- din 18 Dec 2007
- Omega 2001 2200
- Timis
shaftt24
- Mesaje scrise: 813
- Locatie: Timis
- Masina: Omega 2001 2200
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Dec 2007
- Mesaj Privat
- secarianu
- ***
- 885 mesaje
- din 13 Mar 2007
- Omega 2001 Y22DTH
- Constanta
secarianu
- Mesaje scrise: 885
- Locatie: Constanta
- Masina: Omega 2001 Y22DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Mar 2007
- Mesaj Privat
ronin1976
- Mesaje scrise: 10
- Locatie:
- Masina: Omega 2001 y22DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Dec 2007
- Mesaj Privat
mihai228
- Mesaje scrise: 9
- Locatie: Salaj
- Masina: Omega 2001 y22dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Aug 2010
- Mesaj Privat
problema e in felul urmator
prima data am trimis chiuloasa la verificat la satu-mare
si mi-au spus ca a avut o mica fisura si ca imi este uzat axul cu came
am platit reconditionatul,am luat cea mai scumpa garnitura de chiuloasa si le-am montat
nu a tinut decat un an,dupa care am cumparat o chiuloasa de motor de 2000cmc pentru ca potrivesc si nu am gasit de omega,am schimbat din nou garnitura si o-ringurile de sub injectoare si m-a tinut ca 11 luni si aprox 7000 km
acum caut un motor pentru ca nu mai am nervi sa o iau de la capat
daca stiti cumva un motor de 2.2l cod y22dth nu ma supar daca imi dati de stire
prima data am trimis chiuloasa la verificat la satu-mare
si mi-au spus ca a avut o mica fisura si ca imi este uzat axul cu came
am platit reconditionatul,am luat cea mai scumpa garnitura de chiuloasa si le-am montat
nu a tinut decat un an,dupa care am cumparat o chiuloasa de motor de 2000cmc pentru ca potrivesc si nu am gasit de omega,am schimbat din nou garnitura si o-ringurile de sub injectoare si m-a tinut ca 11 luni si aprox 7000 km
acum caut un motor pentru ca nu mai am nervi sa o iau de la capat
daca stiti cumva un motor de 2.2l cod y22dth nu ma supar daca imi dati de stire
- secarianu
- ***
- 885 mesaje
- din 13 Mar 2007
- Omega 2001 Y22DTH
- Constanta
secarianu
- Mesaje scrise: 885
- Locatie: Constanta
- Masina: Omega 2001 Y22DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Mar 2007
- Mesaj Privat
- shaftt24
- ***
- 813 mesaje
- din 18 Dec 2007
- Omega 2001 2200
- Timis
shaftt24
- Mesaje scrise: 813
- Locatie: Timis
- Masina: Omega 2001 2200
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Dec 2007
- Mesaj Privat
mihai228 a scris:problema e in felul urmator
prima data am trimis chiuloasa la verificat la satu-mare
si mi-au spus ca a avut o mica fisura si ca imi este uzat axul cu came
am platit reconditionatul,am luat cea mai scumpa garnitura de chiuloasa si le-am montat
nu a tinut decat un an,dupa care am cumparat o chiuloasa de motor de 2000cmc pentru ca potrivesc si nu am gasit de omega,am schimbat din nou garnitura si o-ringurile de sub injectoare si m-a tinut ca 11 luni si aprox 7000 km
acum caut un motor pentru ca nu mai am nervi sa o iau de la capat
daca stiti cumva un motor de 2.2l cod y22dth nu ma supar daca imi dati de stire
prima data am trimis chiuloasa la verificat la satu-mare
si mi-au spus ca a avut o mica fisura si ca imi este uzat axul cu came
am platit reconditionatul,am luat cea mai scumpa garnitura de chiuloasa si le-am montat
nu a tinut decat un an,dupa care am cumparat o chiuloasa de motor de 2000cmc pentru ca potrivesc si nu am gasit de omega,am schimbat din nou garnitura si o-ringurile de sub injectoare si m-a tinut ca 11 luni si aprox 7000 km
acum caut un motor pentru ca nu mai am nervi sa o iau de la capat
daca stiti cumva un motor de 2.2l cod y22dth nu ma supar daca imi dati de stire
eu sunt din sm,si la satu mare mi-au sudat chiuloasa!avea fisura mi-au facuto ok..insa dupa 20000 de km sa dus iarasi garnitura de chiuloasa!cum ti-ai dat seama ca wibrokenul e uzat?avea urme de la lant pe el?la 2,2 inca nu am auzit sa se rupa wibrokenul,in sm este unul care se ocupa doar cu piese opel pe drumul de la Supur!poate are chiuloasa sau piese ce te intereseaza!