Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Astra
  • ady_d33jay

  • Mesaje scrise: 12
  • Locatie: Bihor
  • Masina: Astra 2007
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Mai 2009

  • Mesaj Privat
Va Salut Cu Respect !
Despre ce e vb :
Masina e un Opel Astra Classic II - 1,7 CDTI, din 2007 - pana acuma sunt foarte multumit de ea !
Bateria am schimbat-o anul trecut cand am si cumparat masina.
Cei de la Reprezentanta mi-au pus o baterie noua, marca BOSCH, de 70Ah!
Problema sta in felul urmator :
Am observat ca bateria nu sta incarcata de pe o zi pe alta!
Am masurat tensiunea :
Cu motorul pornit la relanti: 13,3 V
A doua zi dimineata am masurat cu motorul oprit si-mi indica nu mai mult de 11,7 V sau 11,8 V Crying or Very sad , si culmea ca si asa porneste masina, dar mai greu putin, in fine...
Din cate am citit pe instructiunile bateriei tre sa aiba cel putin 12,5 V o baterie incarcata ca sa pornesti
Instalatia electrica a masinii e perfecta, nu am avut, nici, nu am probleme cu alternatorul, electromotorul, etc
Daca am treaba ziua cu masina, si pornesc la intervale de cate 1-2 ore se vede ca e incarcata bateria si porneste la sfert de cheie, dar nu-mi dau seama de ce dupa o zi pe alta scade tensiunea sub 12 V!
Pt a vedea daca am consumatori ascunsi, o sa iau borna (+) dupa ce opresc masina, si o las asa peste noapte, iar a doua zi masor sa vad daca a scazut tensiunea!
Ce cauze ar putea fi ?
E posibil sa fi scazut nivelul electrolitului? Daca o sa completez cu apa distilata o sa remediez problema ?
Cum verific daca e defecta bateria/elementii din ea ? Un electrician mi-a mai spus asa : se scoate dopurile de la elementii bateriei si se verifica daca nu cumva vreunu face bule in timp ce se porneste la automat? E corect?
Ce parere aveti : merita sa o schimb bateria?
Ce baterie sa-i pun ? Rog sa-mi spuna cineva ce marca sa aleg si de cati Ah maximi admisi sa fie !
Multumesc !
Skip ads

  • victor_gl

  • Mesaje scrise: 1,039
  • Locatie: Galati
  • Masina: Astra 2005 z 1,7 dtl
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Mar 2009

  • Mesaj Privat
https://www.clubopel.com/viewtopic.php?t=6026
Spor la citit .
  • one_just_dany

  • Mesaje scrise: 56
  • Locatie: Alba
  • Masina: Astra 2000
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Apr 2010

  • Mesaj Privat
va zic ce am patit io cu masina in garantie ,se descarca bateria din senin desi alternatorul o incarca,problema a fost un element din baterie,masina avea 1 an dar garantia pe acumulator era de 2 ani si miau inlocuito pe garantie cu una bosch silver
  • ady_d33jay

  • Mesaje scrise: 12
  • Locatie: Bihor
  • Masina: Astra 2007
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Mai 2009

  • Mesaj Privat
si a mea bateria e tot bosh silver, da' nush dc nu sta incarcata
cred ca o fi problema alternatorul totusi, pt ca azi am masurat din nou tensiunea si mi-a urcat pana la 13,5 V la relanti,
iar la turatie [2000-3000 ture sigur au fost], nu a urcat mai mult de 13,63 V, ceea ce m-a suparat cel mai mult Crying or Very sad
din cate am citit pe forum tre sa urce pana la 14,4 V, sa fie ceva diode din alternator arse ? Shocked
la bord mi se stinge becul de la baterie, cum am pornit Confused
  • calin1945

  • Mesaje scrise: 997
  • Locatie: Timis
  • Masina: Vectra 2005 z18xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Aug 2008

  • Mesaj Privat
ady_d33jay a scris:si a mea bateria e tot bosh silver, da' nush dc nu sta incarcata
cred ca o fi problema alternatorul totusi, pt ca azi am masurat din nou tensiunea si mi-a urcat pana la 13,5 V la relanti,
iar la turatie [2000-3000 ture sigur au fost], nu a urcat mai mult de 13,63 V, ceea ce m-a suparat cel mai mult
din cate am citit pe forum tre sa urce pana la 14,4 V, sa fie ceva diode din alternator arse ?
la bord mi se stinge becul de la baterie, cum am pornit Confused


Incearca cel mai sigur sa inlocuiesti bateria...., mai mult ca sigur are un element pe scurt, de aia nu tine curent si nici nu incarca suficient...lasa in pace diodele si alternatorul.... Laughing
Daca peste noapte fara borne montate "pierde curent" este o baterie "terminata"....cere si tu de la o cunostinta o baterie imprumut pt 2 zile si o sa vezi ce si cum....
  • one_just_dany

  • Mesaje scrise: 56
  • Locatie: Alba
  • Masina: Astra 2000
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Apr 2010

  • Mesaj Privat
se poate sa nu lucreze un element
  • melinet86

  • Mesaje scrise: 14
  • Locatie: Teleorman
  • Masina: Astra 2003
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Mai 2010

  • Mesaj Privat
Ca sa fii sigur ia bateria de pe masina, pune-o la un redresor(daca are destul acid e bine, daca nu mergi si cumpara elecrolit de la magazin si completeaza), da-i dopurile jos, si dupa aproximativ o ora te uiti sa vezi daca fierbe acidul in toate locurile, daca fierbe in toate nu e din cauza bateriei, daca nu fierbe asa o sa patesti cu ea si in iarna cu siguranta o sa trebuiasca sa iti cumperi alta baterie!
  • victor_gl

  • Mesaje scrise: 1,039
  • Locatie: Galati
  • Masina: Astra 2005 z 1,7 dtl
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Mar 2009

  • Mesaj Privat
Completarea se face cu apa distilata nu cu electrolit Confused
Alternatorul trebuie sa incarce la 14.1-14.3 .
In cazul tau sigur puntea de diode are o problema
  • dorin-b

  • Mesaje scrise: 1,820
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra 2000 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Sep 2007

  • Mesaj Privat
daca bateria e slaba si masori incarcarea pe borne (fara sa dai bornele jos), e normal sa nu indice 14,1-14,3. Daca vrei sa vezi cat incarca trebuie sa deconectezi bateria.
  • ady_d33jay

  • Mesaje scrise: 12
  • Locatie: Bihor
  • Masina: Astra 2007
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Mai 2009

  • Mesaj Privat
pai daca dau bornele jos sau doar una de la baterie, in timp ce motorul e pornit, nu e posibil sa se opreasca? ca toate-s electrice acolo, componentele motorului vreau sa zic

mai exact cum fac ca sa vad exact cat imi incarca, pasii ce trebuie facuti care sunt ?

multumesc
  • curca daniel

  • Mesaje scrise: 39
  • Locatie: Teleorman
  • Masina: Astra 2005 z17dtl
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Aug 2008

  • Mesaj Privat
Salut! Pentru inceput,motorul nu se opreste daca scoti bateria,dar nu este indicat sa o faci ,asa ca primul pas pe care trebuie sa-l faci : da o fuga la o reprezentanta care vinde baterii si fa-i bateriei o verificare amanuntita,nivel electrolit,cum incarca alternatorul (14.1---14.3 ar trebui), sa desfaca fiecare surub de la fiecare element al bateriei sa verifice cu densimetrul lichidul,apoi daca nu este bateria , verifica alternatorul,posibil puntea cu diode si releul de incarcare. Ti-am spus toate astea fiindca asa am patit si eu,pornea f greu si bateria avea o juma de an ,dar am verifcat-o si nu a fost cazul sa i schimb ,asa ca puntea si releul,oricum este mai ieftiun decat o baterie,asa ca multa bafta!
  • dorin-b

  • Mesaje scrise: 1,820
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra 2000 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Sep 2007

  • Mesaj Privat
in mod normal bateria este folosita pentru pornirea motorului si pentru a mentine cateva functii in momentul in care motorul este oprit (memorie radio, inchidere centralizata, alarma, semnalizare parcare, monitorizare autovehicul, etc). Teoretic, dupa pornirea motorului, poti da bateria jos si sa o vinzi daca te gandesti ca nu mai opresti motorul niciodata. Sfatul meu este sa rogi un prieten/coleg/vecin, care are o baterie buna sau care stie sigur ca alternatorul lui incarca normal, sa te ajute cu o proba. Fie cu bateria lui pe masina ta sau cu bateria ta pe masina lui facand astfel masuratori in comparatie. Astfel poti sa-ti dai seama daca problema este de la baterie sau alternator.
  • virgil grigoras

  • Mesaje scrise: 358
  • Locatie: Galati
  • Masina: Astra y20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jan 2010

  • Mesaj Privat
domnilor nu dati niciodata bateria jos cu motorul functionand, se arde tot pe acolo, bateria are si rolul de stabilizator de tensiune(una era la dacie, alta e aici)
cu motorul pornit verifici incarcarea la bornele bateriei si tre sa aiba valorile scrise de colegul victor mai sus si in relanti si la turatii mari
daca valorile sunt mai mici inseamna ca e de vina diode, carbuni, mai rar stator sau rotor(alternator) sau releu de incarcare, dar pt astea da eroare, sigur
daca incarcarea e buna si bateria nu tine curentul, ori e batrana , ori e un consumator care fura curent in stationare
  • vikh

  • Mesaje scrise: 9
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Dec 2011

  • Mesaj Privat
salut! am un astra h 17 dth, de la un timp am observat k imi curge bateria, am si 2 erori: 38008 si 62102 (sper k nu am gresit). am intrat in setari sa verific cat incarca si nu imi arata mai mult de 14.3 ceea ce cred k e normal din cate am mai citit si la alti colegi de forum care ziceau k intre 14 si 14.5 ar fi normal sa incarce. prima eroare ar fi de la buji, dar mi-au fost verificate in service si sunt ok iar cea de-a doua de la releul de incarcare ,alternator... spuneti-mi va rog din ce cauza pot aparea aceste probleme, bateria dusa sau ceva pe la alternator. va multumesc!
  • andrei_alik

  • Mesaje scrise: 1,064
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 1998 x16xel
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Jul 2010

  • Mesaj Privat
14.3 e bine.Cred ca vb de releul de la bujiile incandescente
  • vikh

  • Mesaje scrise: 9
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Dec 2011

  • Mesaj Privat
releul de la bujiile incandescente ar fi problema de la eroarea 38008, dar ce se intampla cu bateria? de ce curge daca totusi releul de incarcare functioneaza in parametrii normali? eu am masina din 2010 si sincer nu am intampinat probleme cu ea pana acum, bateria banuiesc k nu e f veche tinand cont k nu e originala a masinii iar masina e 2005. imi cer scuze daca pun intrebari banale, dar cu mecanica si tot ce tine de masina sunt la inceput
  • andrei_alik

  • Mesaje scrise: 1,064
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 1998 x16xel
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Jul 2010

  • Mesaj Privat
pate e spata bateria undeva.Daca nu e sparta atunci un element sau poate doi sunt dusi /.scoate dopurile si o sa vezi care clocotesc cu mototul pornit( nu trebuie sa faca asta).Daca nu se aprinde martorul in bord atunci e ok.Orice valoare de incarcare in afara parametrilor este semnalata de ecu prin martor
  • mikyboy

  • Mesaje scrise: 5,734
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Insignia 2014 A20TDH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Dec 2006

  • Mesaj Privat
ai grija la scurgerea din acea baterie ca este si toxica si corodeaza ca naiba si risti sa strici si altceva... verifica daca clocoteste si schimba bateria mai bine decat sa ai alte probleme...
  • electronistul21

  • Mesaje scrise: 270
  • Locatie: Galati
  • Masina: Astra 2009 z14xep
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Feb 2011

  • Mesaj Privat
daca tensiunea de incarcare este 14,3 si totusi bateria curge este semn ca aceasta este sulfatata.au indicat corect colegii simptomele (fierbere,scaderea nivelului electrolitului).cel mai indicat este sa o inlocuiti,va va face probleme mai grave in cel mai scurt timp(partea cu corodarea este cea mai usoara).
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Astra

Discuții similare

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR