albano
- Mesaje scrise: 2
- Locatie: Suceava
- Masina: Kadett
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Sep 2010
- Mesaj Privat
- nicholas886
- **
- 197 mesaje
- din 30 Dec 2009
- Vectra 2001 y20dth
- Dolj
nicholas886
- Mesaje scrise: 197
- Locatie: Dolj
- Masina: Vectra 2001 y20dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Dec 2009
- Mesaj Privat
ai carburator dublu'camerat..vezi ca gasesti la oltcit-uri TRS (de-alea de 1.3 cu 5 trepte)..mai eficient decat cel de dacie, e tot pentru motor 1.3, si are 2 camere(avantaj la sprint/putere)..
bujia o ineaca cand-1.bujia nu mai este buna
-2.ai intrerupere/masa la circuitul de la delcou la bujie..(sau bobina)
-3.platina "cu pas mort"..adica contactul din interiorul delcoului unde trebuie sa atinga platina, corespunzator cilintrului nr.x in care e bujia ta inecata nu mai face masa(probabil oxidat sau dezlipit)...
...............
uita-te la variantele astea..
albano
- Mesaje scrise: 2
- Locatie: Suceava
- Masina: Kadett
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Sep 2010
- Mesaj Privat
- nicholas886
- **
- 197 mesaje
- din 30 Dec 2009
- Vectra 2001 y20dth
- Dolj
nicholas886
- Mesaje scrise: 197
- Locatie: Dolj
- Masina: Vectra 2001 y20dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Dec 2009
- Mesaj Privat
consumul la un carburator se regleaza din interior..are 2 jigloare..
in plus oltcitul de 1.3..trs consuma cam 6.5-7 la drum intins din cate stiu(are 5 viteze)..in oras nush..