- 16V
- OP
- 151 mesaje
- din 04 Apr 2006
- Astra 2000
- Arad
16V
- Mesaje scrise: 151
- Locatie: Arad
- Masina: Astra 2000
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Apr 2006
- Mesaj Privat
Dupa cum am promis intr-una din discutii o sa va povestesc ce patanii am avut cand am plecat sa-mi iau masina de afara, mai precis din Italia. Cu dedicatie pt "love4cars" care nu prea credea treburile astea. Va spun adevarul gol-golut, nu are nici un sens sa imi pierd timpul si sa va aburesc. Poate fi asadar un sfat bun pt cei care merg sa-si ia masina de afara.
Asadar, impreuna cu un prieten italian, care m-a ajutat foarte mult de-a lungul acestei operatiuni, am cautat pe net o masina buna fie ea in Germania sau in Italia. Amicul asta al meu avea deja platit avansul la un autohaus in Germania pt un audi A4 din 2005 si trebuia sa mearga cu restul de bani sa ridice masina. Din Germania urma sa plece acasa in Italia. Pana aici, toate bune si frumoase. Aveam transportul asigurat si mai mult de atat posibilitatea sa ma plimb cu el cu masina pe la autohausuri. Ca o rezerva, am gasit un Astra in Italia pe net la un autohaus, am vorbit cu baietii, am negociat si pretul. De tinut, nu puteau sa mi-o tina fara un avans. Avansul nu puteam sa-l platesc pt ca era posibil sa gasesc in Germania o masina buna. Si stiti cum e: neamtul e neamt, masina la fel. Asadar, am cerut la cei din Italia sa imi spuna niste date despre masina. Mi-au spus ca are euro3, ca este 1.7dti, ca are 109.000km, ca are pana si ESP si toate dotarile. Mi-au trimis si alte poze pe langa cele care erau pe site.
Am plecat la drum din Arad intr-o sambata dimineata cu acest prieten italian cu un bmw 320d al asociatului lui. Frumoasa masinuta, 170cp la motor de 2.0 diesel. Am ajuns in Munchen sambata seara. Ne-am cazat la un prieten al lui si am stat acolo pana luni dimineata cand am mers sa luam audi-ul. Apropo, formele in Germania au durat maxim 1 ora, numere provizorii, etc. Dupa ce am luat audi-ul, am inceput sa batem autohausurile din zona pana luni seara. Din pacate nu am gasit nimic multumitor. In sudul germaniei masinile sunt mai scumpe.
Luni seara am plecat inspre Italia. Am ajuns noaptea pe langa Bologna si am innoptat la mama prietenului italian. De precizat, cand am plecat din Germania eu am condus bmw-ul iar el audi-ul. Dimineata am sunat pt opelul care l-am gasit pe net in italia si era inca nevandut. Amicul meu l-a sunat pe asociatul lui sa plateasca prin banca un avans pt a retine masina. In faza urmatoare, am mai batut cateva autohausuri prin italia poate mai gaseam ceva. Nu am inteles bine cum era treaba cu avansul dar ziceau ca in 12 sau 24 de ore pot sa-si ridice banii inapoi in caz ca gasim altceva mai bun. Nu am gasit nimic convenabil, un peugeot 306 kombi, nici nu stiu daca era euro3 la 6000 euro si astre tot asa la peste 6000.
Am plecat inspre padova unde era astra gasita pe net. Pe drum ne-am intalnit si cu proprietarul bmw-ului, asociatul prietenului, de i-am dat masina si am plecat mai departe cu audi. Pe drum am pastrat legatura telefonica cu cei de la autohaus. Cand eram aproape de ei, ne spun ca de fapt masina nu are 109.000km ci 124.000. Nervi peste nervi. Eram plecat de sambata si era deja marti. Vorbisem inainte si cu unul din padova care se ocupa de intermedieri ca sa nu mai umblam noi dupa acte. Am ajuns in final la masina, am vazut-o, era intretinuta, super ok. N-am mai tinut cont de povestea cu km. Bineinteles ca nu avea ESP dar n-am mai zis nimic. Proprietarul era prieten cu handlerul si am cazut de acord sa facem actele direct intre proprietar si mine, sa nu-l mai bagam si pe handler.
A venit proprietarul, intermediarul, aveam programarea la notar facuta de intermediar, totul ok. Cand imi spune proprietarul ca masina e inscrisa atat pe el cat si pe taica-su, care statea in Sicilia pe la vreo 800km de unde eram noi. Cum sa fac actele de vanzare doar cu unul din proprietari? Fiind roman invatat cu tot felul de manevre am refuzat. Am plecat de acolo dar dupa vreo 4-5km prietenul meu italian m-a convins ca nu e nici o smecherie si daca se intampla ceva el imi da banii inapoi pe masina. Mi-a explicat ca in Italia doar la schimbare de proprietar trebuie sa fie amandoi de fata dar radierea poate sa o faca unul singur. Mie radierea mi-o trebuia. Am intors inapoi dar era totul pierdut. Proprietarul plecase inapoi la munca, era invoit sa facem actele, programarea la notar era pierduta, nu mai era nimic de facut. Notarii la ei nu sunt ca la noi pe la toate colturile, de exemplu in padova erau doar 3-4 notari. Imposibil de gasit un alt notar pe loc, mai ales ca eram martea inainte de Craciun. Duminica era Craciunul. Am hotarat sa mergem in Pescara, vreo 500km de padova, acolo statea prietenul asta al meu. Am vorbit cu intermediarul sa faca o alta programare la notar cat mai repede posibil. Marti noaptea am ajuns in pescara si am ramas acolo in asteptarea unui raspuns. Miercuri ne-am interesat cum e mai bine sa duc masina in tara. O puteam duce inscrisa pe actualul proprietar cu numerele de italia si cand ajungeam in tara trimiteam numerele si cartea masinii sa faca radierea. Apoi el imi trimitea radierea facuta si continuam cu inscrierea in Ro. Sau faceam radierea direct si imi luam asa-zisele "numere de carton", numere provizorii care mai costau si alea ceva. Am ales prima
varianta nu pentru bani ci deoarece pentru nr provizorii era de asteptat 1 zi ca sa ti le dea(nu ca in Germania).
Joi ne suna intermediarul ca a facut programare la notar pe vineri la 10. Joi noaptea la 1 am plecat cu trenul din pescara la padova. Am ajuns la 7 dimineata, vineri. La 9 trebuia sa vina sa ma ia handlerul. Am pierdut timpul prin cafenele pana pe la 9.30 cand a venit. Am mers, am facut actele la notar, am luat masina care era deja platita integral prin banca de prietenul meu, si m-am dus in vama sa iau foaia eur1. In vama din padova vorbise deja prietenul meu cu un functionar si cand am ajuns era deja pregatita. Dupa asta, directia Austria ca sa mai iau niste prieteni sa ii duc acasa. Rezervorul era pe gol, noroc ca am ajuns pana in prima benzinarie. Pe drum inspre austria incepea sa se intunece si bineinteles ca aveam faza scurta doar pe un far. N-am mai schimbat becul, asa am venit pana in Ro, doar cu pozitia.
Am oprit in Austria, am luat 3 prieteni care lucrau acolo si am plecat. De acolo am dat masina sa o conduca un prieten din astia 3, eram rupt de oboseala si nervi. Eram 4 in masina si bagaje full si prietenul asta ii da 190 la ora. Zice "mai am pedala dar nu-i mai dau". Ma intreaba de cat e motorul, zic de 1.7. Baiatul asta e profesionist in masini, a dus imediat dupa revolutie peste 300 masini in tara. Atunci cand nu era faza cu euro3. Imi zice ca nu se poate sa fie doar de 1.7. Iau actele masinii din bord si vad 2.0dti. Cum eram obosit si dupa toate cele intamplate imediat m-am gandit ca am luat teapa si mi-au dat alte acte. Am oprit in Ungaria sa ne uitam la motor sa vedem de cat e. Pe motor nu scria capacitatea, pe spatele masinii scria doar "16v dti". Mi-a spus prietenul asta ca dupa dimensiune si dupa cum trage, motorul nu e doar 1.7 si m-a mai linistit dar eu aveam fixatia ca am luat teapa. Mi-a trebuit ceva timp sa ma calmez.
Am ajuns sambata dimineata pe la 6 in vama in Ro, ne-a asteptat un prieten care se stia cu vamesii, ne-au facut rapid actele de intrare in tara si am plecat acasa. Ziua urmatoare, duminica, era Craciunul. Pot spune ca am avut un Craciun fericit.
De mentionat, foarte important ca in cele 2 zile in Germania+4 in Italia am cheltuit vreo 8 euro. Prietenul meu italian nu m-a lasat sa platesc nimic. Am platit 4 euro in Germania 1 bere la halba de litru. Am baut fiecare 1, dar eu mai aveam pofta de 1, asa ca... Iar inca vreo 4 pe cafea ce am baut in padova in asteptarea handlerului. Daca era sa platesc eu tot era dezastru. Numai trenul pescara-padova a fost 40euro si nici ala nu m-a lasat sa-l platesc. Nu mai vorbesc de mancare, etc.
In momentul de fata sunt foarte multumit de masina, merge super si nu imi pare rau ca am luat-o. Ba dimpotriva. Fostul proprietar era nefumator. Eu sunt fumator inrait, dar cu toate astea in masina nu fumez.
Deci, dragi colegi de forum, concluzia este urmatoarea daca vreti masina de afara. In Germania intr-o ora ai rezolvat tot pe cand in Italia iti ia cateva zile. Asa e prima data, dupa aia inveti cum merg treburile si pe acolo
Daca vreti sa va luati masina din Italia si aveti nevoie de informatii si sfaturi, va stau la dispozitie cu cea mai mare placere
Asadar, impreuna cu un prieten italian, care m-a ajutat foarte mult de-a lungul acestei operatiuni, am cautat pe net o masina buna fie ea in Germania sau in Italia. Amicul asta al meu avea deja platit avansul la un autohaus in Germania pt un audi A4 din 2005 si trebuia sa mearga cu restul de bani sa ridice masina. Din Germania urma sa plece acasa in Italia. Pana aici, toate bune si frumoase. Aveam transportul asigurat si mai mult de atat posibilitatea sa ma plimb cu el cu masina pe la autohausuri. Ca o rezerva, am gasit un Astra in Italia pe net la un autohaus, am vorbit cu baietii, am negociat si pretul. De tinut, nu puteau sa mi-o tina fara un avans. Avansul nu puteam sa-l platesc pt ca era posibil sa gasesc in Germania o masina buna. Si stiti cum e: neamtul e neamt, masina la fel. Asadar, am cerut la cei din Italia sa imi spuna niste date despre masina. Mi-au spus ca are euro3, ca este 1.7dti, ca are 109.000km, ca are pana si ESP si toate dotarile. Mi-au trimis si alte poze pe langa cele care erau pe site.
Am plecat la drum din Arad intr-o sambata dimineata cu acest prieten italian cu un bmw 320d al asociatului lui. Frumoasa masinuta, 170cp la motor de 2.0 diesel. Am ajuns in Munchen sambata seara. Ne-am cazat la un prieten al lui si am stat acolo pana luni dimineata cand am mers sa luam audi-ul. Apropo, formele in Germania au durat maxim 1 ora, numere provizorii, etc. Dupa ce am luat audi-ul, am inceput sa batem autohausurile din zona pana luni seara. Din pacate nu am gasit nimic multumitor. In sudul germaniei masinile sunt mai scumpe.
Luni seara am plecat inspre Italia. Am ajuns noaptea pe langa Bologna si am innoptat la mama prietenului italian. De precizat, cand am plecat din Germania eu am condus bmw-ul iar el audi-ul. Dimineata am sunat pt opelul care l-am gasit pe net in italia si era inca nevandut. Amicul meu l-a sunat pe asociatul lui sa plateasca prin banca un avans pt a retine masina. In faza urmatoare, am mai batut cateva autohausuri prin italia poate mai gaseam ceva. Nu am inteles bine cum era treaba cu avansul dar ziceau ca in 12 sau 24 de ore pot sa-si ridice banii inapoi in caz ca gasim altceva mai bun. Nu am gasit nimic convenabil, un peugeot 306 kombi, nici nu stiu daca era euro3 la 6000 euro si astre tot asa la peste 6000.
Am plecat inspre padova unde era astra gasita pe net. Pe drum ne-am intalnit si cu proprietarul bmw-ului, asociatul prietenului, de i-am dat masina si am plecat mai departe cu audi. Pe drum am pastrat legatura telefonica cu cei de la autohaus. Cand eram aproape de ei, ne spun ca de fapt masina nu are 109.000km ci 124.000. Nervi peste nervi. Eram plecat de sambata si era deja marti. Vorbisem inainte si cu unul din padova care se ocupa de intermedieri ca sa nu mai umblam noi dupa acte. Am ajuns in final la masina, am vazut-o, era intretinuta, super ok. N-am mai tinut cont de povestea cu km. Bineinteles ca nu avea ESP dar n-am mai zis nimic. Proprietarul era prieten cu handlerul si am cazut de acord sa facem actele direct intre proprietar si mine, sa nu-l mai bagam si pe handler.
A venit proprietarul, intermediarul, aveam programarea la notar facuta de intermediar, totul ok. Cand imi spune proprietarul ca masina e inscrisa atat pe el cat si pe taica-su, care statea in Sicilia pe la vreo 800km de unde eram noi. Cum sa fac actele de vanzare doar cu unul din proprietari? Fiind roman invatat cu tot felul de manevre am refuzat. Am plecat de acolo dar dupa vreo 4-5km prietenul meu italian m-a convins ca nu e nici o smecherie si daca se intampla ceva el imi da banii inapoi pe masina. Mi-a explicat ca in Italia doar la schimbare de proprietar trebuie sa fie amandoi de fata dar radierea poate sa o faca unul singur. Mie radierea mi-o trebuia. Am intors inapoi dar era totul pierdut. Proprietarul plecase inapoi la munca, era invoit sa facem actele, programarea la notar era pierduta, nu mai era nimic de facut. Notarii la ei nu sunt ca la noi pe la toate colturile, de exemplu in padova erau doar 3-4 notari. Imposibil de gasit un alt notar pe loc, mai ales ca eram martea inainte de Craciun. Duminica era Craciunul. Am hotarat sa mergem in Pescara, vreo 500km de padova, acolo statea prietenul asta al meu. Am vorbit cu intermediarul sa faca o alta programare la notar cat mai repede posibil. Marti noaptea am ajuns in pescara si am ramas acolo in asteptarea unui raspuns. Miercuri ne-am interesat cum e mai bine sa duc masina in tara. O puteam duce inscrisa pe actualul proprietar cu numerele de italia si cand ajungeam in tara trimiteam numerele si cartea masinii sa faca radierea. Apoi el imi trimitea radierea facuta si continuam cu inscrierea in Ro. Sau faceam radierea direct si imi luam asa-zisele "numere de carton", numere provizorii care mai costau si alea ceva. Am ales prima
varianta nu pentru bani ci deoarece pentru nr provizorii era de asteptat 1 zi ca sa ti le dea(nu ca in Germania).
Joi ne suna intermediarul ca a facut programare la notar pe vineri la 10. Joi noaptea la 1 am plecat cu trenul din pescara la padova. Am ajuns la 7 dimineata, vineri. La 9 trebuia sa vina sa ma ia handlerul. Am pierdut timpul prin cafenele pana pe la 9.30 cand a venit. Am mers, am facut actele la notar, am luat masina care era deja platita integral prin banca de prietenul meu, si m-am dus in vama sa iau foaia eur1. In vama din padova vorbise deja prietenul meu cu un functionar si cand am ajuns era deja pregatita. Dupa asta, directia Austria ca sa mai iau niste prieteni sa ii duc acasa. Rezervorul era pe gol, noroc ca am ajuns pana in prima benzinarie. Pe drum inspre austria incepea sa se intunece si bineinteles ca aveam faza scurta doar pe un far. N-am mai schimbat becul, asa am venit pana in Ro, doar cu pozitia.
Am oprit in Austria, am luat 3 prieteni care lucrau acolo si am plecat. De acolo am dat masina sa o conduca un prieten din astia 3, eram rupt de oboseala si nervi. Eram 4 in masina si bagaje full si prietenul asta ii da 190 la ora. Zice "mai am pedala dar nu-i mai dau". Ma intreaba de cat e motorul, zic de 1.7. Baiatul asta e profesionist in masini, a dus imediat dupa revolutie peste 300 masini in tara. Atunci cand nu era faza cu euro3. Imi zice ca nu se poate sa fie doar de 1.7. Iau actele masinii din bord si vad 2.0dti. Cum eram obosit si dupa toate cele intamplate imediat m-am gandit ca am luat teapa si mi-au dat alte acte. Am oprit in Ungaria sa ne uitam la motor sa vedem de cat e. Pe motor nu scria capacitatea, pe spatele masinii scria doar "16v dti". Mi-a spus prietenul asta ca dupa dimensiune si dupa cum trage, motorul nu e doar 1.7 si m-a mai linistit dar eu aveam fixatia ca am luat teapa. Mi-a trebuit ceva timp sa ma calmez.
Am ajuns sambata dimineata pe la 6 in vama in Ro, ne-a asteptat un prieten care se stia cu vamesii, ne-au facut rapid actele de intrare in tara si am plecat acasa. Ziua urmatoare, duminica, era Craciunul. Pot spune ca am avut un Craciun fericit.
De mentionat, foarte important ca in cele 2 zile in Germania+4 in Italia am cheltuit vreo 8 euro. Prietenul meu italian nu m-a lasat sa platesc nimic. Am platit 4 euro in Germania 1 bere la halba de litru. Am baut fiecare 1, dar eu mai aveam pofta de 1, asa ca... Iar inca vreo 4 pe cafea ce am baut in padova in asteptarea handlerului. Daca era sa platesc eu tot era dezastru. Numai trenul pescara-padova a fost 40euro si nici ala nu m-a lasat sa-l platesc. Nu mai vorbesc de mancare, etc.
In momentul de fata sunt foarte multumit de masina, merge super si nu imi pare rau ca am luat-o. Ba dimpotriva. Fostul proprietar era nefumator. Eu sunt fumator inrait, dar cu toate astea in masina nu fumez.
Deci, dragi colegi de forum, concluzia este urmatoarea daca vreti masina de afara. In Germania intr-o ora ai rezolvat tot pe cand in Italia iti ia cateva zile. Asa e prima data, dupa aia inveti cum merg treburile si pe acolo
Daca vreti sa va luati masina din Italia si aveti nevoie de informatii si sfaturi, va stau la dispozitie cu cea mai mare placere
- BV-31STE
- ***
- 523 mesaje
- din 22 Feb 2006
- Insignia 2010 A20DTH
- Brasov
BV-31STE
- Mesaje scrise: 523
- Locatie: Brasov
- Masina: Insignia 2010 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Feb 2006
- Mesaj Privat
- 16V
- OP
- 151 mesaje
- din 04 Apr 2006
- Astra 2000
- Arad
16V
- Mesaje scrise: 151
- Locatie: Arad
- Masina: Astra 2000
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Apr 2006
- Mesaj Privat
- bogdanbratescu
- **
- 410 mesaje
- din 23 Aug 2005
- Bucuresti
bogdanbratescu
- Mesaje scrise: 410
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Aug 2005
- Mesaj Privat
- 16V
- OP
- 151 mesaje
- din 04 Apr 2006
- Astra 2000
- Arad
16V
- Mesaje scrise: 151
- Locatie: Arad
- Masina: Astra 2000
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Apr 2006
- Mesaj Privat
multam fain, dar am pus-o deja in vanzare. vreau sa-mi iau un vectra. as tinde si la un omega, kombi ca-i mai ieftin, dar sa vad cum ma invart.
oricum, astra n-o dau pe degeaba mai ales la cat am tras pentru ea si cate peripetii am avut. daca iau cat cer bine, daca nu iar e bine. n-o vand pt ca are ceva probleme. faza e ca in august as avea niste drumuri pe afara si timp de cautat.
inca nu-s convins ca vectra sau omega ar fi mai buna decat astra dar incercarea moarte n-are. oricum la noi pe piata diferenta de pret intre vectra si astra e destul de mare, asa ca n-am ce pierde. vand si vectra.
vand tot
oricum, astra n-o dau pe degeaba mai ales la cat am tras pentru ea si cate peripetii am avut. daca iau cat cer bine, daca nu iar e bine. n-o vand pt ca are ceva probleme. faza e ca in august as avea niste drumuri pe afara si timp de cautat.
inca nu-s convins ca vectra sau omega ar fi mai buna decat astra dar incercarea moarte n-are. oricum la noi pe piata diferenta de pret intre vectra si astra e destul de mare, asa ca n-am ce pierde. vand si vectra.
vand tot