- Ciprian 1.7cdti
- OP
- 6 mesaje
- din 09 Apr 2015
- Bucuresti
Ciprian 1.7cdti
- Mesaje scrise: 6
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Apr 2015
- Mesaj Privat
Salutare dragi colegi. Am fost azi la un service sa schimb uleiul la servo si cel din cutie,si am ramas cu un semn de intrebare si anume: Mecanicul avea un recipient in care a pus uleiul de cutie sa poata face umplere cutiei dar in acelas recipient a pus si lichidul de servo pentru a face schimbul dar fara al scurge (spala) bine . Intrebarea este daca ar putea pati ceva, servo(caseta,pompa etc). Multumesc mult.
- nicunicu
- ****
- 2,597 mesaje
- din 25 Feb 2012
- Zafira 2002 z16xe
- Bucuresti
nicunicu
- Mesaje scrise: 2,597
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Zafira 2002 z16xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Feb 2012
- Mesaj Privat
- Ciprian 1.7cdti
- OP
- 6 mesaje
- din 09 Apr 2015
- Bucuresti
Ciprian 1.7cdti
- Mesaje scrise: 6
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Apr 2015
- Mesaj Privat
Ideea e ca umplerea cutiei si servodirectiei a fost facuta cu acelas recipient. A facut plinul cutiei dupa ce a terminat a trecut la schimbul de servo , uleiul punandul in acelas recipient in care a pus si uleiul de cutie. Recipientul acela inafara de al scurge nu ia facut nimic (gen al spala sau ceva de genul) ca urmare a mai ramas in recipient foarte putin evident nu sa scurs tot uleiul intrebarea era daca poate pati servo ceva
- nicunicu
- ****
- 2,597 mesaje
- din 25 Feb 2012
- Zafira 2002 z16xe
- Bucuresti
nicunicu
- Mesaje scrise: 2,597
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Zafira 2002 z16xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Feb 2012
- Mesaj Privat
completeaza profilu cum trebuie
la opel ulei de servo este verde si se pune direct din bidon,nu trebuie sa fie pus in alte recipiente dubioase
daca tiau pus ulei rosu este posibil sa distruga pompa,doar daca ai electropompa de servo
daca pompa este actionata de curea se poate pune si ulei rosu,dar este cu semnu intrebarii
la opel ulei de servo este verde si se pune direct din bidon,nu trebuie sa fie pus in alte recipiente dubioase
daca tiau pus ulei rosu este posibil sa distruga pompa,doar daca ai electropompa de servo
daca pompa este actionata de curea se poate pune si ulei rosu,dar este cu semnu intrebarii
- Ciprian 1.7cdti
- OP
- 6 mesaje
- din 09 Apr 2015
- Bucuresti
Ciprian 1.7cdti
- Mesaje scrise: 6
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Apr 2015
- Mesaj Privat
Aries- Suspendat
- 890 mesaje
- din 14 Mar 2015
- Astra 2002 y17dt
- Bihor
Aries- Mesaje scrise: 890
- Locatie: Bihor
- Masina: Astra 2002 y17dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Mar 2015
- Mesaj Privat
Nu inteleg , daca ai vazut faza , de ce nu ai luat o atitudine ? Sau macar sa fi intrebat ceva de genul ,,ba fratele meu , tu cu acelasi servetel te stergi si la cur si la gura ?
Folosirea , in cazul tau , a aceluiasi recipient , e clar ca discutam despre CONTAMINAREA uleiului. Si de aici poate incepe o adevarata discutie legata de atacul chimic asupra garniturilor si pieselor de contact de catre unul din uleiuri pana la lubrifieri deficitare cu consecinte dubiose pe termen mediu si lung.
Uleiul pentru cutie , adica de TRANSMISIE e una , cu proprietatiile lui de ungere, anti-spumare , rezistenta mecanica , etc , si uleiul pentru servo e alta , adica cel HIDRAULIC , proiectat cu alte proprietati de rezistenta la presiuni , protectii anti-corozive , etc.
Recomanda-i mecanicului in cauza ( cand vei avea ocazia ) sa faca schimbul de ulei in motorul lui dintr-un recipient de lichid de frana golit in graba si la spalatorul parbriz sa-si puna lichid de spalat dintr-un recipient de antigel , tot asa , golit in graba. ( nu cred ca vrea tot dintr-un recipient de lichid de frana ! )
PS - in urma cu ceva ani , un mare mecanic pe care l-am rugat sa-mi faca si schimbul de ulei cu ocazia unor interventii la motor , mi-a bagat in motor 1 L ulei motor si 2 L ulei hidraulic prin confundarea unor recipiente. Rezultatul ? In 35 de km un piston s-a intepenit in camasa pe veci ! Ciubucul meu, pentru ca meseriasul n-a recunoscut in veci gafa facuta desi i-am demonstrat cu subiect si predicat.
Folosirea , in cazul tau , a aceluiasi recipient , e clar ca discutam despre CONTAMINAREA uleiului. Si de aici poate incepe o adevarata discutie legata de atacul chimic asupra garniturilor si pieselor de contact de catre unul din uleiuri pana la lubrifieri deficitare cu consecinte dubiose pe termen mediu si lung.
Uleiul pentru cutie , adica de TRANSMISIE e una , cu proprietatiile lui de ungere, anti-spumare , rezistenta mecanica , etc , si uleiul pentru servo e alta , adica cel HIDRAULIC , proiectat cu alte proprietati de rezistenta la presiuni , protectii anti-corozive , etc.
Recomanda-i mecanicului in cauza ( cand vei avea ocazia ) sa faca schimbul de ulei in motorul lui dintr-un recipient de lichid de frana golit in graba si la spalatorul parbriz sa-si puna lichid de spalat dintr-un recipient de antigel , tot asa , golit in graba. ( nu cred ca vrea tot dintr-un recipient de lichid de frana ! )
PS - in urma cu ceva ani , un mare mecanic pe care l-am rugat sa-mi faca si schimbul de ulei cu ocazia unor interventii la motor , mi-a bagat in motor 1 L ulei motor si 2 L ulei hidraulic prin confundarea unor recipiente. Rezultatul ? In 35 de km un piston s-a intepenit in camasa pe veci ! Ciubucul meu, pentru ca meseriasul n-a recunoscut in veci gafa facuta desi i-am demonstrat cu subiect si predicat.
- Ciprian 1.7cdti
- OP
- 6 mesaje
- din 09 Apr 2015
- Bucuresti
Ciprian 1.7cdti
- Mesaje scrise: 6
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Apr 2015
- Mesaj Privat
Pe moment nu am realizat eu ne stand langa masina (o puteam vedea insa) ulterior am pus cap la cap si am ajuns la concluzia ca el folosise acelas recipient . Din discutia mea cu mecanicu el spunand ca nu a folosit acelas recipient deci nu aveam cu cine ma contrazice. Parerea ta e sa mai fac schimbul inca o data sau sa las acelas ulei? Ms mult
- nicunicu
- ****
- 2,597 mesaje
- din 25 Feb 2012
- Zafira 2002 z16xe
- Bucuresti
nicunicu
- Mesaje scrise: 2,597
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Zafira 2002 z16xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Feb 2012
- Mesaj Privat
daca prima data a pus ulei in cutie si apoi in vasu de la servo,schimbi doar uleiu de servo,si ceri sa stai langa masina,trebuie sa te lase,chiar daca zice ,,,sefu,,,ca are camere de supraveghere in atelier,tu nu te lasi si faci ca tine
uleiu de servo se pune DIRECT din bidon cu o palnie nu turnat in alte vase si apoi pus in vasu de servo
nu uita sa ceri spalarea instalatiei de servodirectie,de uleiu contaminat,astfel faci degeaba schimbarea
uleiu de servo se pune DIRECT din bidon cu o palnie nu turnat in alte vase si apoi pus in vasu de servo
nu uita sa ceri spalarea instalatiei de servodirectie,de uleiu contaminat,astfel faci degeaba schimbarea
Aries- Suspendat
- 890 mesaje
- din 14 Mar 2015
- Astra 2002 y17dt
- Bihor
Aries- Mesaje scrise: 890
- Locatie: Bihor
- Masina: Astra 2002 y17dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Mar 2015
- Mesaj Privat
da @nicunicu , ar fi ok cum spui tu dar nu stiu de unde s-au contaminat toate service-urile cu chestia asta ca nu te lasa langa masina ( cel putin eu mereu am patit asa ). Si degeaba insisti , ca ala o stie una si buna - ,,avem fereastra de vizitare in camera de asteptare sau ne puteti urmari pe monitor,, De unde evident vezi fix nimic. Inteleg ca unii clienti sint mai ,,destepti,, ca si mecanicul sau stau mereu intre picioarele lui stresandu-l si incurcandu-l dar cred ca se putea gasi o solutie mai buna.
- T.ion
- *****
- 3,454 mesaje
- din 27 Feb 2014
- Zafira 2001 Z16XE
- Alta tara
T.ion
- Mesaje scrise: 3,454
- Locatie: Alta tara
- Masina: Zafira 2001 Z16XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Feb 2014
- Mesaj Privat
- Ciprian 1.7cdti
- OP
- 6 mesaje
- din 09 Apr 2015
- Bucuresti
Ciprian 1.7cdti
- Mesaje scrise: 6
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Apr 2015
- Mesaj Privat
- nicunicu
- ****
- 2,597 mesaje
- din 25 Feb 2012
- Zafira 2002 z16xe
- Bucuresti
nicunicu
- Mesaje scrise: 2,597
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Zafira 2002 z16xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Feb 2012
- Mesaj Privat
Ciprian 1.7cdti
stii de ce nu sunt lasati clientii sa stea langa mecanici?
nu ca iar incurca pe mecanici la munca,mecanicu face ce stie sau ce nu stie
principalu motiv este SPAGA data la mecanici,de ce sa ia mecnicu 10-50 lei de la client,cand poate lua spaga receptioneru care a luat masina de la client si so imparta cu sefu de atelier
client---uitati aici 10 lei pentu mecanicu care a lucrat la masina.
receptioner----da mersi,voi da banii mecanicului,------dar buzunaru lui(receptionerului)este mult mai aproape
asa ca mai bine nu lasati NIMIC receptionerilor nici macar MERSI
stii de ce nu sunt lasati clientii sa stea langa mecanici?
nu ca iar incurca pe mecanici la munca,mecanicu face ce stie sau ce nu stie
principalu motiv este SPAGA data la mecanici,de ce sa ia mecnicu 10-50 lei de la client,cand poate lua spaga receptioneru care a luat masina de la client si so imparta cu sefu de atelier
client---uitati aici 10 lei pentu mecanicu care a lucrat la masina.
receptioner----da mersi,voi da banii mecanicului,------dar buzunaru lui(receptionerului)este mult mai aproape
asa ca mai bine nu lasati NIMIC receptionerilor nici macar MERSI
- Ciprian 1.7cdti
- OP
- 6 mesaje
- din 09 Apr 2015
- Bucuresti
Ciprian 1.7cdti
- Mesaje scrise: 6
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Apr 2015
- Mesaj Privat
Asa este din pacate. Dar noi vrem a sta langa masina tot din cauza lor pentru ca nu ai incredere ca schimba tot ce le ai spus( stiu fapt concret cand un prieten a fost cu masina la reprezentanta pentru o simpla revizie ,a lasat cheia la receptie spre norocul lui dar fara intentie a asteptat in masina avand a 2 a cheie la el vreo 3 ore suparat ca nu mai venea nimeni sa ia masina a fost la receptie sa vada ce se intampla si surpriza.....masina dumneavoastra e gata ,foarte nasol)