shtresatu
- Mesaje scrise: 6
- Locatie: Ialomita
- Masina: Vectra 1996 x18xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Jul 2009
- Mesaj Privat
daca as incepe cu inceputul, as scrie un roman! Asa ca , prezint doar problemele actuale! pentru inceput, de fiecare data cand o pornesc sa se incalzeasca, se aude un zgomot infernal! Am zis ca e catalizatorul; prin urmare, l-am taiat, am scos o sita ceramica ce era sparta, sudat la loc, face la fel! In plus, daca plec de pe loc imediat ce o pornesc, se gatuie, si dau talpa degeaba ca parca se rupe! Acum ma gandesc la toba intermediara sa o schimb! Mi s-au dus pe rand debitmetru, releu pompa injectie, etc! Dupa ce i-am schimbat distributia cu pompa apa, radiator (ca supura prin camasa de plastic), tras la plan chiuloasa si schimbat garnitura, imi urca apa intr-o veselie,mai ales cand e cald afara si aglomerat! In zile normale, ajung cu apa la 90 dupa doar 1 KM de mers si urca iar pana porneste electroventilatorul, o aduce cu greu la 90 dar urca incontinuu! Am curatat clapeta la acceleratie dar lasata la relantiu in mers imi urca pana la 2000 ture si chiar mai sus! Acum mi s-a aprins CHECK ENGINE si fluctua relantiul! Am fost la service si este motorasul pas cu pas, daca il decuplezi tine relantiul normal, deci trebuie schimbat SI NU GASESC la dezmembrari, caci nou ma usuca! Specific ca motorasul l-am mai curatat de vreo trei ori cu sprey de contacte electronice! Masina este vectra B '96, 1.8 benzina, x18xe! Aveti ceva pareri, in afara de a-i da foc, caci eu asta cred ca o sa-i fac!
- titro
- ***
- 686 mesaje
- din 22 Jul 2008
- Vectra 2003 Z22SE
- Timis
titro
- Mesaje scrise: 686
- Locatie: Timis
- Masina: Vectra 2003 Z22SE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Jul 2008
- Mesaj Privat
shtresatu
- Mesaje scrise: 6
- Locatie: Ialomita
- Masina: Vectra 1996 x18xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Jul 2009
- Mesaj Privat
I-am facut si diagnoze , dar, ca in filmele cu prosti , cand ajungeam in service, masina nu mai avea nici un simptom! am bagat in ea in doua randuri cate 2500 lei, plus altele mai mici, de care nu am mai luat seama! problema este ca, daca repar ceva, sigur cade altceva, sau am avut parte doar de mecanici "priceputi"! acum astea ar fi cele mai mici probleme , dar m-am cam saturat de ea!
chircu_bogdan- Suspendat
- 116 mesaje
- din 01 Feb 2010
- Vectra 2003 z18xe
- Teleorman
chircu_bogdan- Mesaje scrise: 116
- Locatie: Teleorman
- Masina: Vectra 2003 z18xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Feb 2010
- Mesaj Privat
in legatura cu urcatul temperatirii apei, un prieten a avut aceiasi problema si a schimbat radiator, termostat si nimic. problema a fost pompa de apa care avea paletii rupti. simptomele ar fi ca radiatorul se incalzeste doar jumatate din el si temperatura apei urca rapid. . in legatura cu motorasul de relanti, nu se curata cu spray de contacte ci cu unul de curatat carburatoare . se pulverizeaza direct pe arcul acela. inainte sa cumperi altul(motoras pas cu pas) incearca sa il scoti din locasul lui(throttle body) , il scoti de acolo si ii bagi mufa si pui contactul fara sa pornesti masina. il pui pe cineva sa puna contactul si tu tii in mana motorasul pas cu pas cu mufa bagata si vezi daca pistonasul se scoate sau se baga in interiorul motorasului. daca se misca inseamna ca e bun si ai alta problema. sa nu iti traga aer fals pe undeva dupa debitmetru, adica intre debitmetru si clapeta. cu respect
- cristiandvd
- **
- 383 mesaje
- din 15 Sep 2008
- Bucuresti
cristiandvd
- Mesaje scrise: 383
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Sep 2008
- Mesaj Privat
Stiu ca sunt OFFTOPIC si stiu ca nu ajuta acum la nimic, dar banii pe i-ai bagat in ea si cu ce vei mai baga (sper sa nu mai fie nevoie de multi) mai bine ii puneai peste ce ai avut si luai ceva mai nou .
Acum la subiect, vb cu "maiandrei" https://www.clubopel.com/viewtopic.php?t=60462 si vezi cum te poate ajuta .
Acum la subiect, vb cu "maiandrei" https://www.clubopel.com/viewtopic.php?t=60462 si vezi cum te poate ajuta .
shtresatu
- Mesaje scrise: 6
- Locatie: Ialomita
- Masina: Vectra 1996 x18xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Jul 2009
- Mesaj Privat
Mersi mult de sfaturi Bogdan! o sa incerc undeva in dupa amiaza asta sa vad daca da vreun rezultat! in ceea ce priveste offtopicul lui Cristiandvd, asa este! dar nu stiam de la inceput ca voi avea atatea probleme cu ea! este si prima mea masina! sunt tipul de om care isi baga nasul cam peste tot si credeam ca ii pot rezolva micile inconveniente, care au devenikt de fapt din ce in ce mai mari!
- ksper
- ****
- 1,708 mesaje
- din 07 Aug 2008
- Vectra 1997 x20xev
- Arges
ksper
- Mesaje scrise: 1,708
- Locatie: Arges
- Masina: Vectra 1997 x20xev
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Aug 2008
- Mesaj Privat
Va salut. shtresatu,daca tu ai schimbat componentele de distributie (2 role,rola intainzator,curea,pompa de apa) si nu ai pus-o la ''semn'' corect(doar un dinte inainte sau inapoi) poti sa schimbi toate la motor.Diagnoza,parerea mea este sa o faci la un prieten care are TECH2,nu la service(acestia nu fac altceva decat sa iti ia banii pe o informatie eronata).Incearca testul ''agrafa'' si spune-ne ce coduri de eroare iti apar.Nu ii da foc,Opel Vectra B este o masina fiabila daca ii oferi ceea ce iti cere.
Senzorul de pe clapeta de acceleratie(throttle sensor pozition),nu se curata,acesta se schimba numai pe piesa originala.
Senzorul de pe clapeta de acceleratie(throttle sensor pozition),nu se curata,acesta se schimba numai pe piesa originala.
ZoomZero
- Mesaje scrise: 84
- Locatie: Harghita
- Masina: Insignia 2009 A20DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Jan 2008
- Mesaj Privat
ksper are dreptate, test cu tech2 sau opcom, verifica da primeste aer fals, schimba consumabilele (ulei, filtre aer/ulei), pune catalizatorul inapoi (daca e vectra b2)... motorul are nevoie de "backpresure", filtrul de benzina, curata throtle, schimba bujiile (foloseste bujii normale conform contructorului).
in cel mai rau caz mai verifica
- presiunea la pompa de benzina
- evacuarea sa nu fie infundata
- eventual injectoarele sa nu fie infundate
- distributia sa fie reglata corect (dupa cum zicea kasper)
Trebuie sa mearga...
in cel mai rau caz mai verifica
- presiunea la pompa de benzina
- evacuarea sa nu fie infundata
- eventual injectoarele sa nu fie infundate
- distributia sa fie reglata corect (dupa cum zicea kasper)
Trebuie sa mearga...
shtresatu
- Mesaje scrise: 6
- Locatie: Ialomita
- Masina: Vectra 1996 x18xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Jul 2009
- Mesaj Privat
Mda! am schimbat senzorul de relanti de la dezmembrari! Acum merge binisor! mai am de sters eroarea din bord! Tin sa mentionez ca am schimbat consumabilele (uleiuri, filtre) si ca distributia este schimbata in service! Nu m-am apucat de capul meu! Pompa de benzina baga presiune, evacuarea nu este infundata, injectoarele nu le-am testat inca! oricum, daca se iveste ocazia, o schimb cu altceva, mai ales ca nu am nici aer pe ea!
- lucian17crw
- **
- 151 mesaje
- din 26 Mai 2009
- Vectra 1994 x20xev
- Bucuresti
lucian17crw
- Mesaje scrise: 151
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 1994 x20xev
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Mai 2009
- Mesaj Privat
shtresatu
- Mesaje scrise: 6
- Locatie: Ialomita
- Masina: Vectra 1996 x18xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Jul 2009
- Mesaj Privat
- Leevy
- **
- 203 mesaje
- din 17 Mai 2009
- Vectra 1997 x18xe
- Iasi
Leevy
- Mesaje scrise: 203
- Locatie: Iasi
- Masina: Vectra 1997 x18xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Mai 2009
- Mesaj Privat
eu nu am avut probleme cu apa doar cu relantiul si am curatat asa cum scrie pe aici motorasul pas-cu-pas + toata galeria de admisie unde am gasit orificii infundate primul a fost cel de vacuum de la ceasul regulator al presiunii combustibilului si tot nu am scapat de relantiul fluctuant pana intr-o zi cand mi-am zis sa renunt la bujii care aratau bine si erau puse recent dar nu opel si le-am schimbat cu un set bosch original . La prima cheie am fost neasteptat surprins , de vreo 2 luni masina merge super si relantiul e la locul lui 800rpm
Masina mea e identica cu a ta x18xe 97
Masina mea e identica cu a ta x18xe 97
VL-06-JOA
- Mesaje scrise: 7
- Locatie: Valcea
- Masina: Vectra 1996
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Feb 2009
- Mesaj Privat
salut shtresatu - si eu am avut cam aceeasi problema ca a ta cu injectoarele...mergeam cu ea numai in oras la turatii de maxim 3000..la sfatul unui coleg de pe forum i-am dat cocs..dar nu cum spui tu "am mers cu ea si la 4000 de turatii " incearca sa ii dai 6-7 mii de ture...sa ii dai din treapta mare treapta mica...la mine a mers..sper sa te ajute cu ceva.bafta multa
Vali Dinu
- Mesaje scrise: 6
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Mar 2011
- Mesaj Privat