- DUMITRASCU123
- OP
- 47 mesaje
- din 23 Jul 2008
- Frontera 2004 y22dth
- Prahova
DUMITRASCU123
- Mesaje scrise: 47
- Locatie: Prahova
- Masina: Frontera 2004 y22dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Jul 2008
- Mesaj Privat
am o frontera dti-16-v cu motor y-22-dth din anul 2004 cu nr.idf. WOLO6BG763V510414 la care s-a stricat semeringul din grup la planetara de la roata stinga spate.astfel uleiul pleaca din grup,trece prin trompa, trece prin rulmentul de la roata si inunda roata.am desfacut planetara de mai multe ori dar toate incercarile de a oprii uleiul nu au dat rezultate. problema e in grup la semering. m-am hotarit sa schimb semeringul de aici dar nici un magazin de specialitate din ploiesti nu la gasit cu toate ca m-am dus si cu schema. stie cineva dimensiunile,poate e acelasi cu cele de la alt tip de frontera,sau chiar modele mai vechi. din schema pe care v-o prezint este vorba de nr.19 cu ghinion pentru mine. cind da clic pe orce piesa din schema o arata imediat. cind da pe nr.19 nu arata nimic.ma poate ajuta cineva,care provabil a schimbat??. as putea demonta sa vad dimensiunile dar daca nu gasesc stau cu masina pe chituci si dorm linga ea??. va multumesc anticipat.
- Frontera_A
- **
- 91 mesaje
- din 26 Apr 2009
- Frontera 1994 C20NE
- Mures
Frontera_A
- Mesaje scrise: 91
- Locatie: Mures
- Masina: Frontera 1994 C20NE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Apr 2009
- Mesaj Privat
Nu are semering. Rulmentul de roata e un rulment special cu semering in el. Atunci cand l-ati montat stiu ca ati explicat ca ati incalzit inelul blocant la rosu. Probabil asa s-a ars semeringul intern al rulmentului. Faptul ca rulmentul (inelul blocant) a intrat asa greu inseamna ca n-a fost rulmentul care trebuie. Sunt mici diferente la A sau B (cred ca o zecime sau doua nu stiu exact sa va spun). Remedierea inseamna rulment nou si bagat fara cald. Ar fi normal sa intre daca e rulmentul corect.
- Frontera_A
- **
- 91 mesaje
- din 26 Apr 2009
- Frontera 1994 C20NE
- Mures
Frontera_A
- Mesaje scrise: 91
- Locatie: Mures
- Masina: Frontera 1994 C20NE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Apr 2009
- Mesaj Privat
- DUMITRASCU123
- OP
- 47 mesaje
- din 23 Jul 2008
- Frontera 2004 y22dth
- Prahova
DUMITRASCU123
- Mesaje scrise: 47
- Locatie: Prahova
- Masina: Frontera 2004 y22dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Jul 2008
- Mesaj Privat
Frontera_A a scris:Ceea ce vedeti dvs acolo cu nr 19 este un "washer"= saiba. Sunt saibe distantier probabil pentru reglaj coroana. Singurul semering este cel din rulment si spre norocul dvs este in productie si este KOYO. Puteti incerca la Alexandria ca acolo este fabrica KOYO.
va multumesc foarte mult dar sa stiti ca vorbim de doua lucruri distincte.. rulmentul de la roata are intradevar semering cu un mic arculet acolo mai mult sa nu intre mizerie. credeti ca face fata acesta uleiului care da navala din grup cind masina este in miscare????????????. ce v-am prezentat in schema este grupul nu la roata. pai daca grupul nu ar avea semeringuri cum ar sta uleiul in grup???????. de ce am lustru si cota de semering la capatul planetarei cxare intra in grup???. ati desfacut practic si stiti sigur ca grupul nu are semeringuri????.dupa mine are 3 doua inspre roti si unul inspre cardan. spuneti daca a-ti desfacut grupul si stiti. multumesc.
- Frontera_A
- **
- 91 mesaje
- din 26 Apr 2009
- Frontera 1994 C20NE
- Mures
Frontera_A
- Mesaje scrise: 91
- Locatie: Mures
- Masina: Frontera 1994 C20NE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Apr 2009
- Mesaj Privat
Urmeaza sa o desfac probabil in toamna. M-am intepenit tot in acel rulment pentru ca totusi se pare ca este unul special. In poza dvs singurul semering este poz 7 semering la pinionul de atac. Uleiul se pune in grup la nivelul puntii si circula (la curbe liber prin punte). La diferential ii trebuie ulei doar cat agate coroana care ulterior il arunca in tot diferentialul si in teava puntii. Sa masurati inaltimea nivelului de umplere si o sa vedeti ca surubul de umplere nu depaseste nivelul puntii.
Din ce descrie OPEL/GM pe puntea spate la Frontera este doar UN semering poz 7 si cei doi rulmenti de planetara/roata care au semering intern.
Stiu ca va e greu sa credeti ca rulmentul actual e compromis sau....nici macar n-a fost rulment cu semering ci doar un rulment normal cu aceleasi cote.
Din ce descrie OPEL/GM pe puntea spate la Frontera este doar UN semering poz 7 si cei doi rulmenti de planetara/roata care au semering intern.
Stiu ca va e greu sa credeti ca rulmentul actual e compromis sau....nici macar n-a fost rulment cu semering ci doar un rulment normal cu aceleasi cote.
- kriu
- ***
- 537 mesaje
- din 19 Oct 2007
- Omega 2003 y22dth
- Dolj
kriu
- Mesaje scrise: 537
- Locatie: Dolj
- Masina: Omega 2003 y22dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Oct 2007
- Mesaj Privat
- ICSULESCU0
- *
- 30 mesaje
- din 10 Jan 2011
- Frontera 2004 Y22DTH
- Valcea
ICSULESCU0
- Mesaje scrise: 30
- Locatie: Valcea
- Masina: Frontera 2004 Y22DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Jan 2011
- Mesaj Privat
Stiu ca topicul este vechi, dar am zis sa nu deschid altul pentru aceeasi problema.
Vreau si eu o recomadare pentru rulment roata spate. La cel vechi nu rulmentul era problema, ci simeringul. M-am tot chinuit sa montez (montat in service) unul nou Optimal, dar tot curge uleiul din diferential si am discutat cu magazinul de unde l-am cumparat sa-l duc inapoi si sa iau alta marca. Se pare ca e o problema cu rulmentii Optimal si a ramas sa comand o alta marca.
S-a tot incercat strangerea arcului simeringului ca sa opreasca scurgerea de ulei, dar fara niciun rezultat.
As dori pareri de la cei care au schimbat.
Masina este o Frontera B, 2004, 2,2 DTI.
Vreau si eu o recomadare pentru rulment roata spate. La cel vechi nu rulmentul era problema, ci simeringul. M-am tot chinuit sa montez (montat in service) unul nou Optimal, dar tot curge uleiul din diferential si am discutat cu magazinul de unde l-am cumparat sa-l duc inapoi si sa iau alta marca. Se pare ca e o problema cu rulmentii Optimal si a ramas sa comand o alta marca.
S-a tot incercat strangerea arcului simeringului ca sa opreasca scurgerea de ulei, dar fara niciun rezultat.
As dori pareri de la cei care au schimbat.
Masina este o Frontera B, 2004, 2,2 DTI.
- Andrei_vl
- ***
- 753 mesaje
- din 27 Mar 2011
- Frontera 1995 23DTR
- Valcea
Andrei_vl
- Mesaje scrise: 753
- Locatie: Valcea
- Masina: Frontera 1995 23DTR
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Mar 2011
- Mesaj Privat
cip077- Suspendat
- 1,274 mesaje
- din 22 Feb 2009
- Frontera 2003 2,2 dth
- Prahova
cip077- Mesaje scrise: 1,274
- Locatie: Prahova
- Masina: Frontera 2003 2,2 dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Feb 2009
- Mesaj Privat
Buna seara.
Am citit tot aici si vad ca se discuta de niscai semeringuri.
In primul rand, NU exista semering la grup, uleiul circula oarecum liber prin punte. Sunt niste 'bucsi' de ghidaj, ca sa intre planetara pe canelurile grupului(de fapt pe sateliti), dar alea nu opresc in nici un fel uleiul.
@ICSU..., nu recomand sa umbli la rulment. Greu o sa-l pui la loc cum trebuie si sa salvezi si semeringul. Cum spui tu, ca o sa-l scoti sa-l duci inapoi... niciodata! Odata bagat pe planetara, iese doar daca tai cu autogenul saiba groasa de zavorare, si pa semering, pa rulment.
Recomand planetara sh cu rulment cu tot(implicit fuzeta), si ai scapat de belea. Eu cand am avut probleme, am schimbat asa, si am rezolvat rapid si bine(cel mai important)(ansamblu sh la 400 lei, am mai povestit de asta in link-ul de la Frontera B).
Sau daca rulmentul tau e bun, cauta pasta de etansare(ceva calitativ) si desfaci, degresezi bine(atentie mare dedesubt) si strangi fuzeta sa iasa zeama.
@acum am vazut pozele de la tine. Vad ca scapa ulei prin rulment, deci chiar e o problema. Incearca orice inovatie, ca sa nu mai ajunga ulei la rulment. Mai ma gandesc si eu si poate vin cu vreo idee.
Am citit tot aici si vad ca se discuta de niscai semeringuri.
In primul rand, NU exista semering la grup, uleiul circula oarecum liber prin punte. Sunt niste 'bucsi' de ghidaj, ca sa intre planetara pe canelurile grupului(de fapt pe sateliti), dar alea nu opresc in nici un fel uleiul.
@ICSU..., nu recomand sa umbli la rulment. Greu o sa-l pui la loc cum trebuie si sa salvezi si semeringul. Cum spui tu, ca o sa-l scoti sa-l duci inapoi... niciodata! Odata bagat pe planetara, iese doar daca tai cu autogenul saiba groasa de zavorare, si pa semering, pa rulment.
Recomand planetara sh cu rulment cu tot(implicit fuzeta), si ai scapat de belea. Eu cand am avut probleme, am schimbat asa, si am rezolvat rapid si bine(cel mai important)(ansamblu sh la 400 lei, am mai povestit de asta in link-ul de la Frontera B).
Sau daca rulmentul tau e bun, cauta pasta de etansare(ceva calitativ) si desfaci, degresezi bine(atentie mare dedesubt) si strangi fuzeta sa iasa zeama.
@acum am vazut pozele de la tine. Vad ca scapa ulei prin rulment, deci chiar e o problema. Incearca orice inovatie, ca sa nu mai ajunga ulei la rulment. Mai ma gandesc si eu si poate vin cu vreo idee.
- ICSULESCU0
- *
- 30 mesaje
- din 10 Jan 2011
- Frontera 2004 Y22DTH
- Valcea
ICSULESCU0
- Mesaje scrise: 30
- Locatie: Valcea
- Masina: Frontera 2004 Y22DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Jan 2011
- Mesaj Privat
@cip077 Stiu ca nu e nimic intre diferential si pana la rulmentul rotii. Simeringul este "incastrat" in rulment. Rulmentul vechi a fost scos si inlocuit cu cel nou in service. M-am bucurat totusi ca magazinul de unde l-am cumparat a acceptat returul in conditiile in care rulmentul fusese montat (am pierdut doar manopera si uleiul din diferential). Au o presa cu care l-au demontat pe cel vechi si montat pe cel nou (Optimal-350 de lei).
Nu s-a distrus nimic la demontare. Problema e la simering ca nu inchide bine si trece ulei prin el.
S-a incercat inclusiv strangerea arcului de la simering, fara rezultat.
Ii intrebam pe cei care au schimbat ce marca de rulment au folosit si daca mai au probleme sa curga uleiul.
Nu vreau sa fac alte artificii, ci sa inlocuiesc rulmentul si sa functioneze asa cum a fost conceput.
Am vazut ca mai sunt si alte marci care se invart ca pret pe la 5-600 lei. Parca n-as da totusi 1100-1300 lei pe unul original.
Multi recomanda KOYO si voiam cateva pareri.
Nu s-a distrus nimic la demontare. Problema e la simering ca nu inchide bine si trece ulei prin el.
S-a incercat inclusiv strangerea arcului de la simering, fara rezultat.
Ii intrebam pe cei care au schimbat ce marca de rulment au folosit si daca mai au probleme sa curga uleiul.
Nu vreau sa fac alte artificii, ci sa inlocuiesc rulmentul si sa functioneze asa cum a fost conceput.
Am vazut ca mai sunt si alte marci care se invart ca pret pe la 5-600 lei. Parca n-as da totusi 1100-1300 lei pe unul original.
Multi recomanda KOYO si voiam cateva pareri.
cip077- Suspendat
- 1,274 mesaje
- din 22 Feb 2009
- Frontera 2003 2,2 dth
- Prahova
cip077- Mesaje scrise: 1,274
- Locatie: Prahova
- Masina: Frontera 2003 2,2 dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Feb 2009
- Mesaj Privat
- ICSULESCU0
- *
- 30 mesaje
- din 10 Jan 2011
- Frontera 2004 Y22DTH
- Valcea
ICSULESCU0
- Mesaje scrise: 30
- Locatie: Valcea
- Masina: Frontera 2004 Y22DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Jan 2011
- Mesaj Privat
- Andrei_vl
- ***
- 753 mesaje
- din 27 Mar 2011
- Frontera 1995 23DTR
- Valcea
Andrei_vl
- Mesaje scrise: 753
- Locatie: Valcea
- Masina: Frontera 1995 23DTR
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Mar 2011
- Mesaj Privat
- ICSULESCU0
- *
- 30 mesaje
- din 10 Jan 2011
- Frontera 2004 Y22DTH
- Valcea
ICSULESCU0
- Mesaje scrise: 30
- Locatie: Valcea
- Masina: Frontera 2004 Y22DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Jan 2011
- Mesaj Privat
- SUPERDRAGOS
- ****
- 2,664 mesaje
- din 24 Aug 2007
- Frontera 2001 3.O DI
- Bucuresti
SUPERDRAGOS
- Mesaje scrise: 2,664
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Frontera 2001 3.O DI
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Aug 2007
- Mesaj Privat
- ICSULESCU0
- *
- 30 mesaje
- din 10 Jan 2011
- Frontera 2004 Y22DTH
- Valcea
ICSULESCU0
- Mesaje scrise: 30
- Locatie: Valcea
- Masina: Frontera 2004 Y22DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Jan 2011
- Mesaj Privat
Nu, imi pare rau dar nu stiu cotele:
Este doar un rulment si piesa de zavorare (piesa 3 rulmentul, piesa 4 sistemul de oprire al rulmentului):
Coduri conform EPC:
Cod piesã Cod catalog Descriere
piesa 4: 91143417 U99 91143417 4 14 512 -GULER, SISTEM DE OPRIRE, RULMENT ARBORE AX
piesa 3: 91149606 U99 91149606 4 14 301 -LAGÃR CU ETANªARE, ARBORE AX (KOYO)
Cam asa arata:
Este doar un rulment si piesa de zavorare (piesa 3 rulmentul, piesa 4 sistemul de oprire al rulmentului):
Coduri conform EPC:
Cod piesã Cod catalog Descriere
piesa 4: 91143417 U99 91143417 4 14 512 -GULER, SISTEM DE OPRIRE, RULMENT ARBORE AX
piesa 3: 91149606 U99 91149606 4 14 301 -LAGÃR CU ETANªARE, ARBORE AX (KOYO)
Cam asa arata:
- claudiu arghir
- *
- 44 mesaje
- din 03 Feb 2014
- Frontera 1995
- Bucuresti
claudiu arghir
- Mesaje scrise: 44
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Frontera 1995
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Feb 2014
- Mesaj Privat
rebecca83
- Mesaje scrise: 29
- Locatie: Cluj
- Masina: Frontera 1993
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Jan 2014
- Mesaj Privat
- claudiu arghir
- *
- 44 mesaje
- din 03 Feb 2014
- Frontera 1995
- Bucuresti
claudiu arghir
- Mesaje scrise: 44
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Frontera 1995
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Feb 2014
- Mesaj Privat
rebecca83
- Mesaje scrise: 29
- Locatie: Cluj
- Masina: Frontera 1993
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Jan 2014
- Mesaj Privat