- Emyl91
- OP
- 345 mesaje
- din 28 Dec 2010
- Vectra 1999 x20dth
- Dolj
Emyl91
- Mesaje scrise: 345
- Locatie: Dolj
- Masina: Vectra 1999 x20dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Dec 2010
- Mesaj Privat
Buna ziua,am si eu o problema cu opel-ul meu,vectra b x20dth,si anume,se aprinde check engine in bord si acceleratia nu mai raspunde absolut deloc,motorul sta turat la 1400 rpm.cand nu intra in limp mode motorul merge normal.La tester a iesit eroarea p1515 ,si am inteles ca e ceva legat de pedala de acceleratie(contacte imperfecte sau ceva!).Mai nou am descoperit ca si atunci cand nu e motorul pornit ,atunci cand pun contactul si apas de cateva ori ambreiajul se aprinde check engine;nu este neaparat o regula dar asa s-a manifestat aseara.Astept pareri legate de aceasta problema,eventual sa-mi spuneti unde sa umblu pentru a curata ceva contacte imperfecte.Multumesc!
- Emyl91
- OP
- 345 mesaje
- din 28 Dec 2010
- Vectra 1999 x20dth
- Dolj
Emyl91
- Mesaje scrise: 345
- Locatie: Dolj
- Masina: Vectra 1999 x20dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Dec 2010
- Mesaj Privat
Am descoperit problema.M-am uitat sub pedale si sub ambreiaj am vazut un switch(intrerupator).In el intra 2 fire,nu stiu exact de la ce sunt ,dar am observat ca daca fac masa intre ele(ambreiajul sus) nu se mai aprinde martorul si masina merge perfect.Rog pe cineva care stie ce rol are acel switch sa ma lamureasca sa rezolv problema.Mentionez ca masina nu are tempomat,dar proprietarul dinaintea mea mi-a spus ca a schimbat maneta aceea,posibil sa fi avut maneta de tempomat inainte.Multumesc!
- ianc sergiu
- **
- 466 mesaje
- din 08 Feb 2010
- Vectra 2004 z19dth
- Hunedoara
ianc sergiu
- Mesaje scrise: 466
- Locatie: Hunedoara
- Masina: Vectra 2004 z19dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Feb 2010
- Mesaj Privat
- Emyl91
- OP
- 345 mesaje
- din 28 Dec 2010
- Vectra 1999 x20dth
- Dolj
Emyl91
- Mesaje scrise: 345
- Locatie: Dolj
- Masina: Vectra 1999 x20dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Dec 2010
- Mesaj Privat
La frana evident ca are ,pentru ca este necesar pentru stopuri acel switch.Si nu este o lege sa fi avut tempomat,pentru ca toate dieselurile de 2.0 au acel switch.Pe mine ma intereseaza unde se duc acele fire,si am o banuiala ca se duc undeva la maneta de semnalizat ,pentru ca astazi o miscai mai energic si probabil se deranjara contactele din ea si motorul se comporta normal,nu mai intra in limp mode.Rog pe cineva care stie unde sunt conectate acele fire sa ma lumineze!
- stfan
- **
- 300 mesaje
- din 04 Dec 2007
- Vectra 1998 x20dth
- Constanta
stfan
- Mesaje scrise: 300
- Locatie: Constanta
- Masina: Vectra 1998 x20dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Dec 2007
- Mesaj Privat
- Emyl91
- OP
- 345 mesaje
- din 28 Dec 2010
- Vectra 1999 x20dth
- Dolj
Emyl91
- Mesaje scrise: 345
- Locatie: Dolj
- Masina: Vectra 1999 x20dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Dec 2010
- Mesaj Privat
stfan a scris:Switch-ul e prezent la toate masinile indiferent daca are tempomat sau nu. In el intra un fir rosu (+) si iese un negru/albastru care duce in ECM deci este o confirmare a starii pedalei de ambreiaj. Poate ar fi bine sa inlocuiesti acel switch la prima simptoma.
Pai de ce sa il inlocuiesc?!.Acel switch doar inchide sau deschide circuitul=>(ambreiaj sus sau jos).In ambele cazuri nu ar trebui sa intre in limp mode.Undeva este un scurt,sau contact imperfect mai degraba,dar nu stiu unde.
- stfan
- **
- 300 mesaje
- din 04 Dec 2007
- Vectra 1998 x20dth
- Constanta
stfan
- Mesaje scrise: 300
- Locatie: Constanta
- Masina: Vectra 1998 x20dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Dec 2007
- Mesaj Privat
- Emyl91
- OP
- 345 mesaje
- din 28 Dec 2010
- Vectra 1999 x20dth
- Dolj
Emyl91
- Mesaje scrise: 345
- Locatie: Dolj
- Masina: Vectra 1999 x20dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Dec 2010
- Mesaj Privat
stfan a scris:Contact imperfect.....poate chiar in el !
Nu conteaza daca este contact imperfect in el.chiar daca ar fi asa ar insemna ca ar fi circuitul deschis => deci ambreiaj apasat,si tot nu ar trebui sa se aprinda check-ul.problema nu este la acel switch,problema este pe undeva unde se duc acele fire de la el,si asta incerc sa aflu.
- stfan
- **
- 300 mesaje
- din 04 Dec 2007
- Vectra 1998 x20dth
- Constanta
stfan
- Mesaje scrise: 300
- Locatie: Constanta
- Masina: Vectra 1998 x20dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Dec 2007
- Mesaj Privat
- Emyl91
- OP
- 345 mesaje
- din 28 Dec 2010
- Vectra 1999 x20dth
- Dolj
Emyl91
- Mesaje scrise: 345
- Locatie: Dolj
- Masina: Vectra 1999 x20dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Dec 2010
- Mesaj Privat
- Emyl91
- OP
- 345 mesaje
- din 28 Dec 2010
- Vectra 1999 x20dth
- Dolj
Emyl91
- Mesaje scrise: 345
- Locatie: Dolj
- Masina: Vectra 1999 x20dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Dec 2010
- Mesaj Privat
Mai jos este schema corecta din autodata pentru motorul meu.Se observa ca un fir din acel switch intra in ecu (pin31 ) iar celalalt probabil e cu +12 v (cred!?) .Problema este ca daca acel switch este deschis(pedala ambreiaj apasata) motorul intra in limp mode,daca insa fac punte peste cei 2 pini (ambreiaj liber) motorul nu mai are absolut nici-o problema.Eu chiar nu imi dau seama de aceasta problema,ce ar putea fi ,ma poate ajuta cineva va rog!
in schema S258 este switch-ul de la ambreiaj
A35 engine control module (ECM)
S79 este cruise control master switch
k46 engine control relay
S13 brake pedal position(BPP) switch
B138 accelerator pedal position(APP) sensor
k138 fuel heater relay
in schema S258 este switch-ul de la ambreiaj
A35 engine control module (ECM)
S79 este cruise control master switch
k46 engine control relay
S13 brake pedal position(BPP) switch
B138 accelerator pedal position(APP) sensor
k138 fuel heater relay
- Emyl91
- OP
- 345 mesaje
- din 28 Dec 2010
- Vectra 1999 x20dth
- Dolj
Emyl91
- Mesaje scrise: 345
- Locatie: Dolj
- Masina: Vectra 1999 x20dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Dec 2010
- Mesaj Privat
Revin cu noi informatii,am eliminat posibile cauze,am facut test cu alta pedala de acceleratie,am curatat cu spray si am testat cele 2 switch-uri,am curatat mufe ecu,mufe din prag.Eu banuiesc a fi ECU.Ce parere aveti?Si inca ceva,Daca acceleratia este intr-o alta pozitie decat cea normala(neapasata),eroarea nu mai apare ori de cate ori as apasa pe ambreiaj.
- doggfatther
- **
- 184 mesaje
- din 01 Oct 2012
- Vectra 2005 Z19DT
- Bucuresti
doggfatther
- Mesaje scrise: 184
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2005 Z19DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Oct 2012
- Mesaj Privat