mickkk
- Mesaje scrise: 2
- Locatie: Teleorman
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Aug 2010
- Mesaj Privat
- styuk
- **
- 145 mesaje
- din 06 Feb 2009
- Frontera 1996 X20SE
- Timis
styuk
- Mesaje scrise: 145
- Locatie: Timis
- Masina: Frontera 1996 X20SE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Feb 2009
- Mesaj Privat
- stelea
- ****
- 1,721 mesaje
- din 19 Nov 2006
- Frontera 1996
- Dambovita
stelea
- Mesaje scrise: 1,721
- Locatie: Dambovita
- Masina: Frontera 1996
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Nov 2006
- Mesaj Privat
- Band1T
- **
- 422 mesaje
- din 16 Nov 2009
- Astra 2000 X17DTL
- Brasov
Band1T
- Mesaje scrise: 422
- Locatie: Brasov
- Masina: Astra 2000 X17DTL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Nov 2009
- Mesaj Privat
mickkk
- Mesaje scrise: 2
- Locatie: Teleorman
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Aug 2010
- Mesaj Privat
Band1T a scris:mickkk, frontera ta e cu numere straine?
acel intinzator l-am cautat si eu, si l-am gasit la "autokarma" si la unix.
costa in jur de 350 ...400 lei!
bafta!
multumes de sugestie tocmai am cautat acum si imi apare cu totul alta piesa decat ce am eu am cautat p la tot felul de oameni care aduc piese si cel mai ieftin intinzator ce lam gasit era vreo 2200 ron mai bine schimb motorul
acel intinzator l-am cautat si eu, si l-am gasit la "autokarma" si la unix.
costa in jur de 350 ...400 lei!
bafta!
ion4pop
- Mesaje scrise: 4
- Locatie: Satu Mare
- Masina: Frontera 1997
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Jan 2011
- Mesaj Privat
- Band1T
- **
- 422 mesaje
- din 16 Nov 2009
- Astra 2000 X17DTL
- Brasov
Band1T
- Mesaje scrise: 422
- Locatie: Brasov
- Masina: Astra 2000 X17DTL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Nov 2009
- Mesaj Privat
- SUPERDRAGOS
- ****
- 2,664 mesaje
- din 24 Aug 2007
- Frontera 2001 3.O DI
- Bucuresti
SUPERDRAGOS
- Mesaje scrise: 2,664
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Frontera 2001 3.O DI
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Aug 2007
- Mesaj Privat
mickkk a scris: am si eu o frontera 2500 tds motor e bun cei drept am fac cu el vreo 100k numai p camp dar acum iar spart intinzatorul de la curea de o luna ma chinui sa gasesc unu dar ...parka e unikat va rog ajutatim a cu vreo sugestie daca stiti p unde sa gasesc
Pai asa e si al meu,banuiesc ca e reparat.Daca il ai ASA pe al tau,e simplu,se repara supereazy..
Se rup aripioarele din gaura,cat sa aiba loc o piulita acolo,autoblocanta.Se strange surubul normal,trecand intai prin piulita,cat de mult se poate,dar sa NU se blocheze cele 2 parti ale intinzatorului.
Dupa aceea se pune pe pozitie,pe bloc,si se strange pana iese apa..Intinzatorul va fi fix,iar dupa un timp,cand se lungeste cureaua,se slabeste UN PIC surubul din bloc,cat sa intinda cureaua,dupa care se strange la loc pana urmatoarea data..Poze am in telefon,dar nu stiu cand le descarc.
- Band1T
- **
- 422 mesaje
- din 16 Nov 2009
- Astra 2000 X17DTL
- Brasov
Band1T
- Mesaje scrise: 422
- Locatie: Brasov
- Masina: Astra 2000 X17DTL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Nov 2009
- Mesaj Privat
- SUPERDRAGOS
- ****
- 2,664 mesaje
- din 24 Aug 2007
- Frontera 2001 3.O DI
- Bucuresti
SUPERDRAGOS
- Mesaje scrise: 2,664
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Frontera 2001 3.O DI
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Aug 2007
- Mesaj Privat
- SUPERDRAGOS
- ****
- 2,664 mesaje
- din 24 Aug 2007
- Frontera 2001 3.O DI
- Bucuresti
SUPERDRAGOS
- Mesaje scrise: 2,664
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Frontera 2001 3.O DI
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Aug 2007
- Mesaj Privat
- Band1T
- **
- 422 mesaje
- din 16 Nov 2009
- Astra 2000 X17DTL
- Brasov
Band1T
- Mesaje scrise: 422
- Locatie: Brasov
- Masina: Astra 2000 X17DTL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Nov 2009
- Mesaj Privat
cum ai scos protectia aia de la rulment? si mai ales cum ai bagat-o inapoi?
ca eu am reusit sa stric una incercand sa o scot.
cat despre intinzator...ce nu inteleg, este cum mai prinzi intinzatorul de bloc?
ca prin acel surub cu cap imbus 10(originalul), se strangea piesa de bloc....
daca ai pus acel surub cu piulita, cum o mai strangi de bloc?
sau e prezon? intai il infiletezi in bloc, si apoi pui intinzatorul?
asta nu pricep eu....daca ai putea sa explici , ar fi de mare ajutor...
eu sunt cazul fericit, adica am un intinzator montat care merge (cam zgomotos, probabil si de la rulmentii rolelor) si mai am un intinzator de rezerva(obosit) dar care in caz de urgenta m-ar ajuta....
eu in schimb am reusit sa scot rulmentul din rola, dar nu gasesc sa-l cumpar...
parca e seria 4303.....
ca eu am reusit sa stric una incercand sa o scot.
cat despre intinzator...ce nu inteleg, este cum mai prinzi intinzatorul de bloc?
ca prin acel surub cu cap imbus 10(originalul), se strangea piesa de bloc....
daca ai pus acel surub cu piulita, cum o mai strangi de bloc?
sau e prezon? intai il infiletezi in bloc, si apoi pui intinzatorul?
asta nu pricep eu....daca ai putea sa explici , ar fi de mare ajutor...
eu sunt cazul fericit, adica am un intinzator montat care merge (cam zgomotos, probabil si de la rulmentii rolelor) si mai am un intinzator de rezerva(obosit) dar care in caz de urgenta m-ar ajuta....
eu in schimb am reusit sa scot rulmentul din rola, dar nu gasesc sa-l cumpar...
parca e seria 4303.....
- SUPERDRAGOS
- ****
- 2,664 mesaje
- din 24 Aug 2007
- Frontera 2001 3.O DI
- Bucuresti
SUPERDRAGOS
- Mesaje scrise: 2,664
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Frontera 2001 3.O DI
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Aug 2007
- Mesaj Privat
SUPERDRAGOS a scris: Se rup aripioarele din gaura,cat sa aiba loc o piulita acolo,autoblocanta.Se strange surubul normal,trecand intai prin piulita,cat de mult se poate,dar sa NU se blocheze cele 2 parti ale intinzatorului.
Deci surubul si piulita tin cele 2 parti ale intinzatorului sa nu se desfaca.Trebuie MUSAI piulita autoblocanta.
Probabil carcasele se uzeaza tocmai datorita faptului ca cele 2 jumatati se freaca una de alta.Eu nu stiu cum arata unul bun,dar stiu cum e facut al meu si functioneaza.
Initial si eu am crezut ca e terminat,deoarece nu intindea cureaua,aceasta scartaind si flamband in toate directiile.Am dat vascocuplajul si tubulatura de la turbo.In acel moment am avut destul spatiu sa intervin direct la el.
Prima data am vrut sa scot cureaua,destinzand intinzatorul.Nu se clintea..Am bagat atunci imbusul de 10 pe surubul central,care il fixeaza in bloc,si cum l-am slabit un pic,s-a intins si cureaua instantaneu.De curiozitate i-am dat o cheie,sa vad ce se intampla.Cureaua nu mai flamba,si nici nu mai scartaia.Se vedea in schimb cum lucra intinzatorul,jumatatea mobila miscandu-se peste cea fixa.Probabil ca asa e facut sa lucreze el,inlocuindu-se la un anumit nr de km,cand prinde uzura.
Un baiat destept i-a luat jocul,transformandu-l in intinzator mecanic,ce se intinde cat tb,dar la mana,si nu singur ,cu ajutorul arcului.Sau o fi facut din 2 stricate,1 bun.Chestia asta se poate face preventiv,din timp,cat intinzatorul este bun,si nu are joc.
Protectia la rulment am scos-o dinspre centru,cu o surubelnitaFFF subtire.De bagat am pus o tubulara pe ea,cat mai aproape de cota exterioara,si am lovit usor cu podul palmei.
- Band1T
- **
- 422 mesaje
- din 16 Nov 2009
- Astra 2000 X17DTL
- Brasov
Band1T
- Mesaje scrise: 422
- Locatie: Brasov
- Masina: Astra 2000 X17DTL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Nov 2009
- Mesaj Privat
- SUPERDRAGOS
- ****
- 2,664 mesaje
- din 24 Aug 2007
- Frontera 2001 3.O DI
- Bucuresti
SUPERDRAGOS
- Mesaje scrise: 2,664
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Frontera 2001 3.O DI
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Aug 2007
- Mesaj Privat
- George Pelesca
- **
- 182 mesaje
- din 03 Jun 2007
- Astra 2001 z16se
- Valcea
George Pelesca
- Mesaje scrise: 182
- Locatie: Valcea
- Masina: Astra 2001 z16se
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Jun 2007
- Mesaj Privat
Inca ceva, on topic: La astra G, motor Z16SE zgomotul rolei se remediaza identic - vaselina in rulment, asta in cazul in care nu si-a facut inca joc. Semeringul se scoate intr-adevar dinspre interior cu o surubelnita subtire si cu atentie sa nu se deterioreze. Eu l-am pus la loc introducandu-l intr-o parte spre exterior si apoi presandu-l usor cu degetele din aproape in aproape pe ambele parti concomitent pana a clipsat tot in sentuletul de pe interiorul camasii exterioare a rulmentului. Atentie la tipul de vaselina folosit; trebuie sa fie de calitate buna, sa nu devina ca sapunul la ger si nici sa curga vara. Nu se pune excesiv. La unele modele se poate scoate rulmentul din rola si treaba se rezolva mai eficient. La Z16SE rola e turnata pe rulment iar surubul are filet pe invers. Toate bune!
- SUPERDRAGOS
- ****
- 2,664 mesaje
- din 24 Aug 2007
- Frontera 2001 3.O DI
- Bucuresti
SUPERDRAGOS
- Mesaje scrise: 2,664
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Frontera 2001 3.O DI
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Aug 2007
- Mesaj Privat
George Pelesca a scris:Inca ceva, on topic: La astra G, motor Z16SE zgomotul rolei se remediaza identic - vaselina in rulment, asta in cazul in care nu si-a facut inca joc. Semeringul se scoate intr-adevar dinspre interior cu o surubelnita subtire si cu atentie sa nu se deterioreze. Eu l-am pus la loc introducandu-l intr-o parte spre exterior si apoi presandu-l usor cu degetele din aproape in aproape pe ambele parti concomitent pana a clipsat tot in sentuletul de pe interiorul camasii exterioare a rulmentului. Atentie la tipul de vaselina folosit; trebuie sa fie de calitate buna, sa nu devina ca sapunul la ger si nici sa curga vara. Nu se pune excesiv. La unele modele se poate scoate rulmentul din rola si treaba se rezolva mai eficient. La Z16SE rola e turnata pe rulment iar surubul are filet pe invers. Toate bune!
Man,esti cam OFF TOPIC...Uita-te mai bine..Ce are 1.6 se cu 2.5 tds..?
- George Pelesca
- **
- 182 mesaje
- din 03 Jun 2007
- Astra 2001 z16se
- Valcea
George Pelesca
- Mesaje scrise: 182
- Locatie: Valcea
- Masina: Astra 2001 z16se
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Jun 2007
- Mesaj Privat
Vorbeam despre o rola care exista aproape la orice masina. Si rulmenti are orice masina. Dar daca tu crezi ca am facut mizerie aici si ca e mai bine sa povestim pentru fiecare tip de motor in parte cum se face cate o reparatie banala si comuna atunci cere-le moderatorilor sa stearga. Dupa parerea mea nu era cazul sa deschid un subiect nou deoarece daca oricine cauta despre rola intinzator poate sa se lamureasca aici. De aceea am scris si tipul de motor, sa apra in cautari. Nici macar intinzatorul despre care vorbesti tu nu este unicat. Toate au doua piese dintre care una mobila si un arc; difera doar forma. Ce-ar fi sa povestim de patru ori cum am schimbat o anvelopa la o roata inmultit cu fiecare model de opel si inmultit cu fiecare tip de motor care il are fiecare; fa tu o socoteala. Toate bune!
- SUPERDRAGOS
- ****
- 2,664 mesaje
- din 24 Aug 2007
- Frontera 2001 3.O DI
- Bucuresti
SUPERDRAGOS
- Mesaje scrise: 2,664
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Frontera 2001 3.O DI
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Aug 2007
- Mesaj Privat
Eu imi fac socoteala ca postul tau nu a adus nici un plus de informatie la acest topic,ci doar ne-ai adus la cunostinta ca si z 16 se are role care prind joc, cu filet pe invers.Citeste titlul topicului,si problema cu intinzatorul,(care da,este unicat,mai ales ca pret) si daca ai ceva care sa ne ajute cumva in rezolvarea acestei probleme,esti ascultat cu maxima atentie.Nu ma intelege gresit..
Daca vrei sa ajuti pe cineva cu z 16 se,ai aici https://www.clubopel.com/viewforum.php?f=65
sau aici https://www.clubopel.com/viewforum.php?f=61
De fapt cred ca Frontera e singura masina care nu are motorul ala
Daca vrei sa ajuti pe cineva cu z 16 se,ai aici https://www.clubopel.com/viewforum.php?f=65
sau aici https://www.clubopel.com/viewforum.php?f=61
De fapt cred ca Frontera e singura masina care nu are motorul ala
- George Pelesca
- **
- 182 mesaje
- din 03 Jun 2007
- Astra 2001 z16se
- Valcea
George Pelesca
- Mesaje scrise: 182
- Locatie: Valcea
- Masina: Astra 2001 z16se
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Jun 2007
- Mesaj Privat