- Z_Junior
- OP
- 104 mesaje
- din 04 Dec 2007
- Kadett 1986 16DA
- Iasi
Z_Junior
- Mesaje scrise: 104
- Locatie: Iasi
- Masina: Kadett 1986 16DA
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Dec 2007
- Mesaj Privat
Salut! de vreo doua saptamani pocneste roata dreapta in viraj stanga! Mentionez ca este un opel kadett-E.
Mentionez ca am schimbat dupa ce a aparut bataia:
- bara directie + capat de bara;
- bratul de jos(altul) + pivot + bucsa spate care vine prinsa sub podul pedalier;
Pot fi aceste batai numai in viraj stanga din cauza: amortizorului, planetarei sau rulmentului exact piesele care mai sunt de schimbat.
Cu respect , Z_Junior
Mentionez ca am schimbat dupa ce a aparut bataia:
- bara directie + capat de bara;
- bratul de jos(altul) + pivot + bucsa spate care vine prinsa sub podul pedalier;
Pot fi aceste batai numai in viraj stanga din cauza: amortizorului, planetarei sau rulmentului exact piesele care mai sunt de schimbat.
Cu respect , Z_Junior
- SUPERDRAGOS
- ****
- 2,664 mesaje
- din 24 Aug 2007
- Frontera 2001 3.O DI
- Bucuresti
SUPERDRAGOS
- Mesaje scrise: 2,664
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Frontera 2001 3.O DI
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Aug 2007
- Mesaj Privat
Da,poate fi din amortizor ,se intampla cand acesta joaca in piulita care il strange in cartusul lui.Ar fi cea mai simpla treaba,pt ca e de ajuns sa ii dai cu banda izolatoare pana ajunge grosimea amortizorului la diametrul interior al piulitei ce il tine fixat.Deci ar trebui ca pilita sa intre fest pe amortizor,chiar un pic fortat,dupa care sa o strangi in mod obisnuit.Banda nu va opune rezistenta si va lua forma necesara,fara sa forteze in nimic,actionand ca un inel de centrare intre amortizor si locasul lui.
Ar mai putea fi flansa amortizorului (palaria) sau chiar sa fie caroseria`rupta`pe dedesubt.Ultima presupunere e cea mai naspa...
Ar mai putea fi flansa amortizorului (palaria) sau chiar sa fie caroseria`rupta`pe dedesubt.Ultima presupunere e cea mai naspa...
- Z_Junior
- OP
- 104 mesaje
- din 04 Dec 2007
- Kadett 1986 16DA
- Iasi
Z_Junior
- Mesaje scrise: 104
- Locatie: Iasi
- Masina: Kadett 1986 16DA
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Dec 2007
- Mesaj Privat
miricolos
- Mesaje scrise: 19
- Locatie: Prahova
- Masina: Vectra 1995 X16XEL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Mai 2009
- Mesaj Privat
Z_Junior a scris:Salut! de vreo doua saptamani pocneste roata dreapta in viraj stanga! Mentionez ca este un opel kadett-E.
Mentionez ca am schimbat dupa ce a aparut bataia:
- bara directie + capat de bara;
- bratul de jos(altul) + pivot + bucsa spate care vine prinsa sub podul pedalier;
Pot fi aceste batai numai in viraj stanga din cauza: amortizorului, planetarei sau rulmentului exact piesele care mai sunt de schimbat.
Cu respect , Z_Junior
Mentionez ca am schimbat dupa ce a aparut bataia:
- bara directie + capat de bara;
- bratul de jos(altul) + pivot + bucsa spate care vine prinsa sub podul pedalier;
Pot fi aceste batai numai in viraj stanga din cauza: amortizorului, planetarei sau rulmentului exact piesele care mai sunt de schimbat.
Cu respect , Z_Junior
Verifica rulmentul Ridica masina si invarte de roata . Bafta
- Z_Junior
- OP
- 104 mesaje
- din 04 Dec 2007
- Kadett 1986 16DA
- Iasi
Z_Junior
- Mesaje scrise: 104
- Locatie: Iasi
- Masina: Kadett 1986 16DA
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Dec 2007
- Mesaj Privat
- Petrus
- **
- 111 mesaje
- din 16 Mar 2007
- Astra 2000 Y20DTH
- Calarasi
Petrus
- Mesaje scrise: 111
- Locatie: Calarasi
- Masina: Astra 2000 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Mar 2007
- Mesaj Privat
- SUPERDRAGOS
- ****
- 2,664 mesaje
- din 24 Aug 2007
- Frontera 2001 3.O DI
- Bucuresti
SUPERDRAGOS
- Mesaje scrise: 2,664
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Frontera 2001 3.O DI
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Aug 2007
- Mesaj Privat
Z_Junior a scris:@SUPERDRAGOS pot sa spun este ca amortizorul este strans bine sus la flansa
numai bine!
numai bine!
Pai nu sus la flansa e problema..Unele amortizoare au diametrul mai mic sus,si chiar daca il stragi bine si la mana nu il simti ca `pleaca`,cu greutatea masinii se misca acei 2-3 mm,si se poate auzi acel `poc`.
Deci piulita mare care se desface cu mox-ul de obicei,sau cu dalta, si strange amortizorul in cartusul lui,nu trebuie sa aiba gram de joc pe amortizor,acesta probandu-se dat jos,nu dupa ce il strangi ...
SUPERDRAGOS a scris:Deci ar trebui ca..... pilita..... sa intre fest pe amortizor,chiar un pic fortat,dupa care sa o strangi in mod obisnuit
aici am vrut sa zic `piulitza`..
- Z_Junior
- OP
- 104 mesaje
- din 04 Dec 2007
- Kadett 1986 16DA
- Iasi
Z_Junior
- Mesaje scrise: 104
- Locatie: Iasi
- Masina: Kadett 1986 16DA
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Dec 2007
- Mesaj Privat
- Z_Junior
- OP
- 104 mesaje
- din 04 Dec 2007
- Kadett 1986 16DA
- Iasi
Z_Junior
- Mesaje scrise: 104
- Locatie: Iasi
- Masina: Kadett 1986 16DA
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Dec 2007
- Mesaj Privat
A trecut ceva vreme de cand nu am mai dat pe acest topic dar vin si cu rezolvarea problemei .
Problema era acolo unde nu ma asteptam mai mult si anume tamponul motorului pe partea dreapta era schimbat cu unul nou si cum nu mai este calitate in ziua de azi desi l-am luat la un prest destul de mare ca deh am zis cai mai scump deci si bun era rupt si guma de pe el este destul de moale . Inlocuire cu unul SH dar mult mai bun cu unul nou si nu mai este nici o bataie pt ca motorul nu mai bate in suportul tamponului.
Succes tuturor!
Problema era acolo unde nu ma asteptam mai mult si anume tamponul motorului pe partea dreapta era schimbat cu unul nou si cum nu mai este calitate in ziua de azi desi l-am luat la un prest destul de mare ca deh am zis cai mai scump deci si bun era rupt si guma de pe el este destul de moale . Inlocuire cu unul SH dar mult mai bun cu unul nou si nu mai este nici o bataie pt ca motorul nu mai bate in suportul tamponului.
Succes tuturor!