pletero
- Mesaje scrise: 73
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2006 fsi
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Jul 2006
- Mesaj Privat
salut! am o problema cu opelul meu o astra de 1.7 dti, si anume, daca o iau mai repede da in nas, ca o nenorocita de dacie! am fost la opel la test si nimic e ok,si alta pe la 2100 are o cadere dupa aia merge dar la 2100 are o mica cadere, un fel de da in nas ce naiba sa aiba? sa fie....?sau sa fie...? la naiba,numai probleme cu masina asta , nu prea e o alegere buna....
- LDivora
- *****
- 3,097 mesaje
- din 30 Mai 2005
- Astra 2003 Y20DTH/PSG16
- Bucuresti
LDivora
- Mesaje scrise: 3,097
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2003 Y20DTH/PSG16
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Mai 2005
- Mesaj Privat
Nu huli Opelul! Masina e buna, dar ca marea majoritate a problemelor si problema ta vine probabil dintr-o intretinere mai putin corespunzatoare. Cand ii dai de capat, incearca sa-ti explici logic de ce s-a intamplat si probabil o sa-mi dai dreptate. Bun, sa nu divagam. Cum stai cu filtrul de aer? Cand l-ai schimbat ultima data? Sau cand l-ai suflat cu aer ultima data? Ce motorina pui? Eu am mai atentionat o data asupra motorinei de la Lukoil, are sulf la greu. Stiu un Clio care dupa consumul unui plin facut la Lukoil, a trebuit sa mearga la curatat injectoare. Verifica furtunele de vacuum, in special pe cele care duc la turbina (cadere la 2100 e curios deoarece pe la 1800-2000 trebuie sa intre turbina). Debitmetrul de aer pare OK, ar fi aparut eroare la test (semnal mic debitmetru) si aveai Check Engine aprins. Daca mai au si altii idei, sa ma completeze.
- duradarius@masini.ro
- **
- 88 mesaje
- din 13 Sep 2006
- Astra 1995 1.7 TDI
- Baia de Aries (Alba)
duradarius@masini.ro
- Mesaje scrise: 88
- Locatie: Baia de Aries (Alba)
- Masina: Astra 1995 1.7 TDI
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Sep 2006
- Mesaj Privat
- laurentiu19
- **
- 149 mesaje
- din 22 Apr 2005
- Astra 2003 Y17DT (ISUZU)
- Bucuresti
laurentiu19
- Mesaje scrise: 149
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2003 Y17DT (ISUZU)
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Apr 2005
- Mesaj Privat
pletero
- Mesaje scrise: 73
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2006 fsi
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Jul 2006
- Mesaj Privat
nimic nu se aprinde la bord am zis ca am fost la tester si e ok asa zic mecanicii, filtrul de motorina a fost schimbat acum 3 luni si cel de aer tot atunci si uleiul tot atunci, de atunci am facut 2000 poate 2500km.... motorina bag e 4 de la agip si am incercat si top alpine de la mol, se consuma mai greu dar merge mai prost parca cu top alpine...
de hulit nu hulesc masina dar... parca nu trebuia sa aiba probleme, e prea intretinuta si cred ca de aia face fitze...
de hulit nu hulesc masina dar... parca nu trebuia sa aiba probleme, e prea intretinuta si cred ca de aia face fitze...
- dancuciureanu
- Moderator
- 16,465 mesaje
- din 26 Jun 2006
- Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Iasi
dancuciureanu
- Mesaje scrise: 16,465
- Locatie: Iasi
- Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2006
- Mesaj Privat
pletero
- Mesaje scrise: 73
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2006 fsi
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Jul 2006
- Mesaj Privat
pletero
- Mesaje scrise: 73
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2006 fsi
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Jul 2006
- Mesaj Privat
- LDivora
- *****
- 3,097 mesaje
- din 30 Mai 2005
- Astra 2003 Y20DTH/PSG16
- Bucuresti
LDivora
- Mesaje scrise: 3,097
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2003 Y20DTH/PSG16
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Mai 2005
- Mesaj Privat
Verifica mai intai circuitul de vacuum al turbinei, pe traseul: pompa vacuum, racord, electrovalva (wastegate), capsula pneumatica turbina, tija actionare clapeta turbina. Nu te arunca din prima la EGR. Toate racordurile intre dispozitive si capilarele de plastic sunt din cauciuc, vezi sa nu aiba crapaturi (chiar si in locurile ascunse vederii).
pletero
- Mesaje scrise: 73
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2006 fsi
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Jul 2006
- Mesaj Privat
- LDivora
- *****
- 3,097 mesaje
- din 30 Mai 2005
- Astra 2003 Y20DTH/PSG16
- Bucuresti
LDivora
- Mesaje scrise: 3,097
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2003 Y20DTH/PSG16
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Mai 2005
- Mesaj Privat
pletero
- Mesaje scrise: 73
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2006 fsi
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Jul 2006
- Mesaj Privat
[quote="ldivora"]Nu huli Opelul! Masina e buna, dar ca marea majoritate a problemelor si problema ta vine probabil dintr-o intretinere mai putin corespunzatoare. Cand ii dai de capat, incearca sa-ti explici logic de ce s-a intamplat si probabil o sa-mi dai dreptate. Bun, sa nu divagam. Cum stai cu filtrul de aer? Cand l-ai schimbat ultima data? Sau cand l-ai suflat cu aer ultima data? Ce motorina pui? Eu am mai atentionat o data asupra motorinei de la Lukoil, are sulf la greu. Stiu un Clio care dupa consumul unui plin facut la Lukoil, a trebuit sa mearga la curatat injectoare. Verifica furtunele de vacuum, in special pe cele care duc la turbina (cadere la 2100 e curios deoarece pe la 1800-2000 trebuie sa intre turbina). Debitmetrul de aer pare OK, ar fi aparut eroare la test (semnal mic debitmetru) si aveai Check Engine aprins. Daca mai au si altii idei, sa ma completeze
pai la mine se simte de la 100 pana la 2100 turbina asta e palierul ei...
pai la mine se simte de la 100 pana la 2100 turbina asta e palierul ei...
- LDivora
- *****
- 3,097 mesaje
- din 30 Mai 2005
- Astra 2003 Y20DTH/PSG16
- Bucuresti
LDivora
- Mesaje scrise: 3,097
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2003 Y20DTH/PSG16
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Mai 2005
- Mesaj Privat
"pai la mine se simte de la 100 pana la 2100 turbina asta e palierul ei..." Cum adica? Inseamna ca este in permanenta deschisa clapeta turbinei? In cazul asta verifica cu motorul oprit, daca tija de actionare a clapetei (care iese din capsula pneumatica) se misca. Daca nu, inseamna ca e gripat axul clapetei si ramasa pe deschis. Ar fi o explicatie logica a faptului ca turatia coboara greu dupa ce iei piciorul de pe acceleratie. Ar mai putea fi si o defectiune la capsula pneumatica ce face ca axul clapetei sa ramana actionat. De ce nu vrei sa dai o cautare, s-a discutat subiectul, s-a explicat ce se intampla cu tija clapetei la pornire motor. Chiar nu putem sa te depanam prin mesaje, daca tu nu te documentezi si nu ne ajuti deloc.
Vino deseara la intalnire la Polivalenta, precis vor fi cativa care stiu bine problemele astea. Vezi Rubrica Intalnirile Clubului.
Vino deseara la intalnire la Polivalenta, precis vor fi cativa care stiu bine problemele astea. Vezi Rubrica Intalnirile Clubului.
pletero
- Mesaje scrise: 73
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2006 fsi
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Jul 2006
- Mesaj Privat
- LDivora
- *****
- 3,097 mesaje
- din 30 Mai 2005
- Astra 2003 Y20DTH/PSG16
- Bucuresti
LDivora
- Mesaje scrise: 3,097
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2003 Y20DTH/PSG16
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Mai 2005
- Mesaj Privat
pletero
- Mesaje scrise: 73
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2006 fsi
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Jul 2006
- Mesaj Privat