Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Astra
  • viorelb

  • Mesaje scrise: 92
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2001 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Apr 2005

  • Mesaj Privat
Embarassed Nou in bransa! Sunt proaspat posesor de Opel Astra Caravan cu motor Y17DT. M-am imprietenit repede cu motorul Diesel (am avut Dacie inainte Embarassed ) dar am constatat ca atunci cand accelerez pana la 1/4 si eliberez pedala (in treptele mici), motorul ramane accelerat 3-4 secunde. Este cumva defect potentiometrul de la pedala de acceleratie ? Help !
Skip ads

  • AND

  • Mesaje scrise: 51
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Mar 2005

  • Mesaj Privat
Sigur te-ai imprietenit cu ea si nu doar cu motorul? Sigur calci mai intai ambreajul inainte sa iei piciorul de pe acceleratie? Razz
  • AND

  • Mesaje scrise: 51
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Mar 2005

  • Mesaj Privat
Oops scuze pt postul de deasupra (treaba cu ambreajul/acceleratia) , ma gandeam la altceva! Laughing Dar prima parte am zis-o serios , deoarece un diesel se conduce altfel decat una pe benzina.
  • sandumbogdan

  • Mesaje scrise: 887
  • Locatie: Iasi
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Sep 2004

  • Mesaj Privat
AND a scris:...deoarece un diesel se conduce altfel decat una pe benzina...

Detaliaza putin.
  • viorelb

  • Mesaje scrise: 92
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2001 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Apr 2005

  • Mesaj Privat
Treapta intai. Iau piciorul de pe acceleratie si debreiez. Cu ambreiajul apasat complet motorul se tureaza pe la 1500 timp de cateva secunde dupa care revine bat la 800. Asta-i tot.
  • sandumbogdan

  • Mesaje scrise: 887
  • Locatie: Iasi
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Sep 2004

  • Mesaj Privat
Poate debreiezi mai repede decat iei de pe acceleratie.
Oricum nu e nimic rau in ce sesizezi tu.
  • AND

  • Mesaje scrise: 51
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Mar 2005

  • Mesaj Privat
Nu mai schimbi in trepte inferioare la fel cum o faci cu una pe benzina Razz
  • sandumbogdan

  • Mesaje scrise: 887
  • Locatie: Iasi
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Sep 2004

  • Mesaj Privat
Doar daca are si cutie de viteze automata, daca nu, se schimba viteze atata superior cat si inferior.
  • Ingineru

  • Mesaje scrise: 1,086
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 1998 X16XEL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Jun 2004

  • Mesaj Privat
Poate te trezesti cu un proces intentat de VW pt. chestia cu TDi...glumesc. Daca acceleratia e pe cablu si nu electronica poate fi intepenit un pic cablul sau chiar pedala poate sa revina mai greu, oricum nu e ceva grav, nici chiar ingrijorator as zice eu.
  • mironbad

  • Mesaje scrise: 31
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2001 Y17 DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Jun 2006

  • Mesaj Privat
mda...si eu patesc acelasi lucru... mi se tureaza putin motorul singur
  • edy2172

  • Mesaje scrise: 283
  • Locatie: cugir-alba
  • Masina: Astra 2002 1,7dti
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Aug 2004

  • Mesaj Privat
se zice ca asa e normal sa faca un motor diesel pentru ca el se accelereaza putin mai greu si in timpul in care tu schimbi viteza din treapta 1 in 2 din 2 in3 s.am.d,sa nu pierzi din acceleratie sau sa ramai pe cuplu.....la fel face si un ``logan `` diesel pe care l-am condus.....daca urmariti cu atentie vezi observa ca timpul turat al motorului dupa ce iei piciorul de pe acceleratie este aproximativ egal cu un schimbat de treapta (viteza)...este o constatare facuta pe masina mea....s-ar putea sa ma insel dar testull-am facut pe 2 astre g 1,7 dti si un logan diesel.......
  • Blackwater

  • Mesaje scrise: 116
  • Locatie: Germania
  • Masina: Insignia 2011 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Apr 2006

  • Mesaj Privat
La fel patesc si eu si la inceput chiar era mai naspa. Aveam talpa grea Very Happy si mi se tura motorul de fiecare data cind schimbam vitezele in orice treapta. Asta se datoreaza trecerii de la acceleratie pe cablu la cea pe senzor... Acum mi se mai intimpla doar intre a I-a si a II-a uneori. Ce am mai observat e ca daca sunt la viteza mica (20km/h) scoasa din viteza, motorul ramine cam pe la 1000 de ture si scade la 850 in momentul in care am oprit masina pe loc. Am considerat chestia asta normala si nu mi-am facut probleme.
  • BAZGANM

  • Mesaje scrise: 630
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2000 y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Feb 2006

  • Mesaj Privat
este normal ce vi se intimpla! se tureaza pt a nu resimti socurile de cuplu! are senzori in cutie si un comutator la pedala de ambreiaj
  • kan4

  • Mesaje scrise: 16
  • Locatie: Oradea
  • Masina: Astra 2003 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Mai 2006

  • Mesaj Privat
Si la mine face exact acelasi lucru, la inceput am crezut ca am ceva probleme la acceleratie, dar apoi m-am gandit ca e chiar mai bine deoarece deobicei schimb vitezele crescand si faptul ca ramane putin accelerat ajuta cuplul motorului
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Astra

Discuții similare

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR