sergix
- Mesaje scrise: 10
- Locatie: Prahova
- Masina: Agila 2003
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Nov 2014
- Mesaj Privat
Buna ziua.
Avand in vedere ca afara este cald am dat drumul la aerul conditionat de pe masina (treapta 3 pentru p putere mai mare si am tras de butonul cu fulgul de nea). Insa in loc sa imi vina aer rece vine cald si incepe sa se mai raceasca dar dupa mult timp si nu de-ajuns de rece.
Care ar fi cauza?
Multumesc.
Avand in vedere ca afara este cald am dat drumul la aerul conditionat de pe masina (treapta 3 pentru p putere mai mare si am tras de butonul cu fulgul de nea). Insa in loc sa imi vina aer rece vine cald si incepe sa se mai raceasca dar dupa mult timp si nu de-ajuns de rece.
Care ar fi cauza?
Multumesc.
- PL500
- ****
- 1,151 mesaje
- din 19 Mai 2006
- Agila 2001 z12xe 1.2i
- CURTEA DE ARGES
PL500
- Mesaje scrise: 1,151
- Locatie: CURTEA DE ARGES
- Masina: Agila 2001 z12xe 1.2i
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Mai 2006
- Mesaj Privat
- catastefan
- *******
- 5,918 mesaje
- din 21 Jan 2012
- Corsa 2001 Z12XE
- Galati
catastefan
- Mesaje scrise: 5,918
- Locatie: Galati
- Masina: Corsa 2001 Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Jan 2012
- Mesaj Privat
- 2kappa
- ***
- 988 mesaje
- din 30 Sep 2010
- Agila 2005 z 1.0 xep
- Bucuresti
2kappa
- Mesaje scrise: 988
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Agila 2005 z 1.0 xep
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Sep 2010
- Mesaj Privat
Pe caldurile care sunt nici pe una fara probleme nu o sa iti inghete mainile in 5 minute.
In primul rand verifica filtrul de habitaclu sa nu fie imbacsit.
Daca dupa 5 minute de functionare dimineata pe racoare cu filtru curat nu se simte la nas atunci trebuie sa te duci la un service. Temperatura maxima se obtine in grila de mijloc. Undeva intre 5-8 grade parca.
Neaparat pus si ulei si substanta de contrast in caz ca...
Parca este un topic deschis la noi.
https://www.clubopel.com/viewtopic.php?t=14467
In primul rand verifica filtrul de habitaclu sa nu fie imbacsit.
Daca dupa 5 minute de functionare dimineata pe racoare cu filtru curat nu se simte la nas atunci trebuie sa te duci la un service. Temperatura maxima se obtine in grila de mijloc. Undeva intre 5-8 grade parca.
Neaparat pus si ulei si substanta de contrast in caz ca...
Parca este un topic deschis la noi.
https://www.clubopel.com/viewtopic.php?t=14467
Grig1989
- Mesaje scrise: 30
- Locatie: Iasi
- Masina: Agila 2000 Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Dec 2013
- Mesaj Privat
Salutare!
Am si eu o problema cu AC-ul pe Agila. Am incarcat instalatia cu freon, am tras de buton si...nimic. Am mufat masina la OP-COM si am dat drumul "fortat" la AC. A mers o perioada, dupa care n-a mai functionat nici asa. Am mers sa mai incarc o data cu freon, in ideea confirmatii unei scurgeri din instalatie. Surpriza: freonul era ok ca presiune si cantitate.
De atunci, cand trag de butonasul pt AC, se modifica turatia motorului, dar nu porneste compresorul de AC. Daca il pornesc din OP-COM, porneste si compresorul, dar nu baga aer rece.
Nu pot sa-mi dau seama de sursa problemei.
Am si eu o problema cu AC-ul pe Agila. Am incarcat instalatia cu freon, am tras de buton si...nimic. Am mufat masina la OP-COM si am dat drumul "fortat" la AC. A mers o perioada, dupa care n-a mai functionat nici asa. Am mers sa mai incarc o data cu freon, in ideea confirmatii unei scurgeri din instalatie. Surpriza: freonul era ok ca presiune si cantitate.
De atunci, cand trag de butonasul pt AC, se modifica turatia motorului, dar nu porneste compresorul de AC. Daca il pornesc din OP-COM, porneste si compresorul, dar nu baga aer rece.
Nu pot sa-mi dau seama de sursa problemei.