- timisilaghi
- OP
- 1 mesaje
- din 20 Nov 2014
- Bihor
timisilaghi
- Mesaje scrise: 1
- Locatie: Bihor
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Nov 2014
- Mesaj Privat
Am o problema destul de serioasa la motoul masinii. Totul a inceput intr-o zi, cand rulam cu masina si din neatentie si din cauza cutiei de viteze mai dificiele am bagat in loc de a3-a 1-a, dar din pacate la turatii limita. Nu au trecut nici 5 secunde si a inceput sa se aprinda becul de la almpa avertizare motor ( cu emisiile), nu stiu sigur cum se numeste. Dupa ceea motorul a functionat groaznic. Becul statea pornit, iar din cand in cand palpaia. Am ajuns acasa mai greu si acolo am cerut ajutorul cuiva, care a rezolvat problema mergand cu masina cativa km, scotand tot ce putea din masina ( schimba vitezele la 6.5 si o forta). Problema s-a rezolvat, dar partial, becul ramanand tot aprins.
Am fost urmatoarea zi la un service (nu foarte specializat) si au pus testerul pe masina si mi-a sters toate erorile, deoarece erau acumulate mai multe. M-a pus sa merg cateva ture cu masina si sa revin daca se reaprinde becul. Am revenit si testerul a dat aprindere esuata pe cilindrul 2. S-a uitat la bujii, a schimbat bujia 2 cu 1, rezultatul fiind la fel. Mecanicul a spus ca trebuie schimbata bobina ( este impreuna pt toti 4 cilindrii), dar deocamdata nu am schimbat-o deoarece nu as crede ca ar putea fi acesta baiu. Trebuie sa specific ca, mecanicului nu i-am spus cum s-a intamplat totul, deoarece e masina parintilor si nu puteam sa le spun ca merg asa turat cu ea, deoarece risc sa nu o mai primesc.
Am lasat lucrurile nerezolvate si mergeam cu masina asa, ea functionand bine la turatii normale, la un momentdat chiar stingandu-se becul, dar cum trec de 3800 turatii, imediat reapar probleme si se simte cum motorul nu merge rotund.
Stie careva care ar putea fii problema si care ar fii costurile ? Am citit pe internet ca ar putea fi chiuloasa sau biela. Va rog sa ma ajutati !
Am fost urmatoarea zi la un service (nu foarte specializat) si au pus testerul pe masina si mi-a sters toate erorile, deoarece erau acumulate mai multe. M-a pus sa merg cateva ture cu masina si sa revin daca se reaprinde becul. Am revenit si testerul a dat aprindere esuata pe cilindrul 2. S-a uitat la bujii, a schimbat bujia 2 cu 1, rezultatul fiind la fel. Mecanicul a spus ca trebuie schimbata bobina ( este impreuna pt toti 4 cilindrii), dar deocamdata nu am schimbat-o deoarece nu as crede ca ar putea fi acesta baiu. Trebuie sa specific ca, mecanicului nu i-am spus cum s-a intamplat totul, deoarece e masina parintilor si nu puteam sa le spun ca merg asa turat cu ea, deoarece risc sa nu o mai primesc.
Am lasat lucrurile nerezolvate si mergeam cu masina asa, ea functionand bine la turatii normale, la un momentdat chiar stingandu-se becul, dar cum trec de 3800 turatii, imediat reapar probleme si se simte cum motorul nu merge rotund.
Stie careva care ar putea fii problema si care ar fii costurile ? Am citit pe internet ca ar putea fi chiuloasa sau biela. Va rog sa ma ajutati !
- luciraica
- ****
- 2,001 mesaje
- din 29 Oct 2011
- Astra 2006 Z16XEP
- Sibiu
luciraica
- Mesaje scrise: 2,001
- Locatie: Sibiu
- Masina: Astra 2006 Z16XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Oct 2011
- Mesaj Privat
Cum ai reusit s-o bagi intr-a 1-a nu stiu.. io nici sa vreau nu pot .. decat daca stau aproape pe loc
daca s-a aprins beculetu galben inseamna ca ai eroare care poate fi citita cu "metoda pseudoagrafa" foloseste cu incredere functia "cauta orice" din dreapta sus a ecranului
p=orma posteaza codul erorii si mai discutam
daca s-a aprins beculetu galben inseamna ca ai eroare care poate fi citita cu "metoda pseudoagrafa" foloseste cu incredere functia "cauta orice" din dreapta sus a ecranului
p=orma posteaza codul erorii si mai discutam
- T.ion
- *****
- 3,454 mesaje
- din 27 Feb 2014
- Zafira 2001 Z16XE
- Alta tara
T.ion
- Mesaje scrise: 3,454
- Locatie: Alta tara
- Masina: Zafira 2001 Z16XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Feb 2014
- Mesaj Privat
Citire erori ECU fara interfata test -> pseudo-agrafa
https://www.clubopel.com/viewtopic.php?t=24014
sau
Cu o interfata OP-COM poate gasesti colegi din zona ta care au. (in mers ar trebui sa iti arate mai bine.)
Erorile le poti sterge scotand borna negativa cam 30 min. (ca sa nu mai arunci cu bani pentru sters erori.)
Asa am patit si eu, numai ca mi-a citit erorile pac 50 RON "vezi daca mai face si revii" asa ca m-am invatat minte.
Daca gasesti sa faci proba cu alta bobina pentru Z18XE asa afli mai repede raspunsul.
https://www.clubopel.com/viewtopic.php?t=24014
sau
Cu o interfata OP-COM poate gasesti colegi din zona ta care au. (in mers ar trebui sa iti arate mai bine.)
Erorile le poti sterge scotand borna negativa cam 30 min. (ca sa nu mai arunci cu bani pentru sters erori.)
Asa am patit si eu, numai ca mi-a citit erorile pac 50 RON "vezi daca mai face si revii" asa ca m-am invatat minte.
Daca gasesti sa faci proba cu alta bobina pentru Z18XE asa afli mai repede raspunsul.