Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel - Classics
  3. Opel Kadett
  • cosminlupu

  • Mesaje scrise: 12
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Kadett 1989 1.3
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Mar 2010

  • Mesaj Privat
si daca e rece motorul si daca e cald oscileaza intre 850 si 1200........e kadett 1.3 carburator ,aprindere electronica si socul pe cablu....helppppppppp
Skip ads

  • cutzitaru

  • Mesaje scrise: 176
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Kadett 1991 C16NZ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Oct 2007

  • Mesaj Privat
incearca sa cureti carb, sa schimbi filtrul, sa verifici/schimbi bujiile si sa verifici firele care vin la modulul de aprindere
  • corbul5

  • Mesaje scrise: 68
  • Locatie: Buzau
  • Masina: Kadett 1991 tipul C14NZ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Sep 2008

  • Mesaj Privat
ai verificat fisele ? asa am patit si eu si pana nu le-am scimbat nu a mers ! bafta si sa auzim de bine !
  • Dr.Opel

  • Mesaje scrise: 232
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Kadett 1984 13N
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Jul 2006

  • Mesaj Privat
Nu e nici de la fise, nici de la modul, nici de la bujii...
Ce fel de carburator ai? Pierburg 35 PDSI?
99% e posibil sa fi intrat o scama la electrovalva de relanti (jiglorul de relanti). Nu te apuca sa demontezi carburatorul pt ca este posibil ca rezolvarea sa fie foarte simpla. Scoate "OZN-ul" de deasupra carburatorului si cauta locul unde intra doua fire electrice in lateralul carburatorului (in partea dreapta). Scoti mufa si desurubezi electrovalva (arata cam ca o bujie). Are niste orificii fine in cap (unul central si patru laterale parca) pe care le poti curata cel mai bine cu un spray de curatat carburatoare (se gasesc pe la benzinarii) care au avantajul ca au atasat si un tub fin lung cu care poti spreya in locul in care ai nevoie. Eu foloseam 2+*. Suflii puternic prin orificii dupa ce ai dat cu spray, spreyezi si in orificiul in care se insurubeaza jiglorul si insurubezi (mare grija la insurubare sa nu strici filetul asa ca strangi doar cat sa nu se desfaca in mers de la vibratii, dar nici sa nu strangi la marea disperare!), apoi montezi mufele la loc. Pornesti motorul (o sa porneasca mai greu - tii pedala la fund si dai la automat pana porneste - cam 7-10 sec), turezi cu mana si dai cu spray peste tot in interiorul carburatorului turand motorul pe la 3000/rot/min in momentele in care dai cu spray. Se curata foarte bine de toate gomele depuse. Ar fi bine sa schimbi si filtrul de benzina cu unul de firma (cele mai bune sunt cele transparente care iti permit sa vezi cand se imbicsesc ). Am folosit insa si de Oltcit, pe perioade mai scurte de timp. De asemenea, unul din firele care vine in mufa de la electrovalva face masa cu carb printr-un soi de condensator care de asemenea poate fi desurubat. Se curata suprafata de contact pentru a face masa corect. Si eu am avut prob la inceput pana mi a aratat mecanicul care e povestea cu jiglorul. Apoi, timp de 15 ani cat am avut masina, n-am demontat niciodata carburatorul si pana in ultima zi a mers ceas! Dar aveam mereu in portbagaj spray pt curatat. Bafta!
  • cosminlupu

  • Mesaje scrise: 12
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Kadett 1989 1.3
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Mar 2010

  • Mesaj Privat
ms mult cred ca era din capacul de la aprindere,am curatat lamelele alea si merge ok da mai am o intrebare.......de ce cand trag socul in loc sa se tureze i scade relantiu.......nu trebuia sa mearga mai turat? carburatorul e pierburg 1b1
  • Dr.Opel

  • Mesaje scrise: 232
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Kadett 1984 13N
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Jul 2006

  • Mesaj Privat
Si 1b1 are electrovalva. In cazul in care mai ai prob cu turatia la relanti sau se opreste la relanti, e bine sa incerci ce ti am zis si nu sa te apuci sa demontezi carburatorul. Pe schema carburatorului, electrovalva are nr. 12.



  • poope

  • Mesaje scrise: 31
  • Locatie: Cluj
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Jan 2009

  • Mesaj Privat
Dr.Opel a scris:Si 1b1 are electrovalva. In cazul in care mai ai prob cu turatia la relanti sau se opreste la relanti, e bine sa incerci ce ti am zis si nu sa te apuci sa demontezi carburatorul. Pe schema carburatorului, electrovalva are nr. 12.




filtrul de benzina cam pe unde e la kadett din 84?
  • Dr.Opel

  • Mesaje scrise: 232
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Kadett 1984 13N
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Jul 2006

  • Mesaj Privat
Pe furtunul de tur, înainte de pompa de benzina, cât mai aproape de caroserie. Daca nu ai, poti taia furtunul care duce la pompa de benzina ºi-l intercalezi acolo. Filtrul de Oltcit este foarte bun. Ideea e sã înfigi cât mai bine capetele filtrului în capetele rãmase ale furtunelor pânzate ºi sã le strângi cu coliere de metal, apoi sã verifici sã nu existe scurgeri.
  • poope

  • Mesaje scrise: 31
  • Locatie: Cluj
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Jan 2009

  • Mesaj Privat
Dr.Opel a scris:Pe furtunul de tur, înainte de pompa de benzina, cât mai aproape de caroserie. Daca nu ai, poti taia furtunul care duce la pompa de benzina ºi-l intercalezi acolo. Filtrul de Oltcit este foarte bun. Ideea e sã înfigi cât mai bine capetele filtrului în capetele rãmase ale furtunelor pânzate ºi sã le strângi cu coliere de metal, apoi sã verifici sã nu existe scurgeri.


nu cred ca am dar am sa verific si am sa incerc si faza cu curatarea craburatorului cu spray. nu stiu ce carburator am ca nu am desfacut inca filtru de aer sama pot uita ce scrie pe el. orcum am sa pun un filtru pentru ca se vede treaba ca e o necesitate
  • Dr.Opel

  • Mesaje scrise: 232
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Kadett 1984 13N
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Jul 2006

  • Mesaj Privat
Filtrul de aer se scoate pur ºi simplu tragând cu putere în sus (sau prin lovituri alternative aplicate de dedesubt) de OZN-ul de deasupra carburatorului (carcasa filtrului de aer) - daca e f strâns, are un colier cu surub care se mai poate largi, insa e destul de greu de accesat -, apoi se scot furtunele de recirculare a gazelor. Piesa nr 8 - electrovalva de relanti - îmi fãcea probleme din cauza scamelor din benzinã. Se scoate papucul cu cele doua fire din capãt ºi se deºurubeazã. Restul, am descris în postarea indicatã. Celelalte douã jigloare sunt de aer ºi de benzinã. Pentru reglaj, însã nu te sfãtuiesc sã te apuci sã umbli la ele dacã nu te pricepi. Încearcã întâi ºi întâi ce þi-am scris. Baftã!
Locul unde aveam intercalat filtrul de benzinã


  • poope

  • Mesaje scrise: 31
  • Locatie: Cluj
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Jan 2009

  • Mesaj Privat
Dr.Opel a scris:Filtrul de aer se scoate pur ºi simplu tragând cu putere în sus (sau prin lovituri alternative aplicate de dedesubt) de OZN-ul de deasupra carburatorului (carcasa filtrului de aer) - daca e f strâns, are un colier cu surub care se mai poate largi, insa e destul de greu de accesat -, apoi se scot furtunele de recirculare a gazelor. Piesa nr 8 - electrovalva de relanti - îmi fãcea probleme din cauza scamelor din benzinã. Se scoate papucul cu cele doua fire din capãt ºi se deºurubeazã. Restul, am descris în postarea indicatã. Celelalte douã jigloare sunt de aer ºi de benzinã. Pentru reglaj, însã nu te sfãtuiesc sã te apuci sã umbli la ele dacã nu te pricepi. Încearcã întâi ºi întâi ce þi-am scris. Baftã!
Locul unde aveam intercalat filtrul de benzinã



Acum am ajuns de la masina si am curatat supapa aia sau ce e aia. Scrie pierburg pe ea si pe carburator scrie solex 30/35 si pois sau poid ceva de genu. Na orcum am scos chestia aia si a iesit foarte usor. Am curatat-o cu niste sarmulitza ca nu am gasit nicaieri spray din ala si am suflat si curatat si asa mai departe. Am curatat papucii cu smirghel si aia de masa care i-am gasit prin zona carburatorului si am pus sus; merge brici. Asta la prima cheie si lasat un pic la relantii. Indata am sa fac o tura sa vad cum e prin oras. Orcum cred ca si-a revenit. M-am uitat dupa filtru si nu este dar am sa imi pun si eu unul cum ai tu deoarece mai retine din mizerie.

Am gasit in schimb niste solutzie care se pune in benzina si care este pentru curatarea injectoarelor si carburatoarelor. Oare aia ajuta cu ceva? Ma gandeam sa pun in rezervor sa spele un pic carburatorul pe interior pentru ca nu ma tine sa desfac carburatoru. Mi frica de reglajele de dupa. Ce parere ai despre asta?

Multumesc pentru sfatul de mai sus, legat de curatarea regulatorului de relantii.
  • Dr.Opel

  • Mesaje scrise: 232
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Kadett 1984 13N
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Jul 2006

  • Mesaj Privat
Ma bucur ca sfatul ti-a fost de folos, insa nu mai folosi niciun fel de sarmulita ca sa nu decalibrezi jiglorul sau sa strici electrovalva. Nu prea ajuta solutiile alea. Fa cum am scris in alt post pe aici, cu un spray 2+*, care are si un mic tub atasat, sprayezi in gura carb in timp ce turezi motorul cu mana, de la baza carb (pe undeva pe sub furtunul de vacuum de culoare verde parca - se impinge axul catre stanga). In prealabil scoti carcasa filtrului ca sa ai carb descoperit si sa poti umbla usor la el. NU desuruba si NU demonta nimic pt ca asta m-a sfatuit si mecanicul meu si n-am avut treaba niciodata! Altfel 90% o sa ti prinzi urechile si nu ti-l mai regleaza nimeni la loc.
Cel mai bine e sa sufli cu aer sau cu un spray. In rest sa stii ca 35 PDSI este unul dintre cele mai bune carburatoare. Eu in 15 ani (!) n-am umblat la nimic in afara de electrovalva aia, iar kadett -ul l-am dat cu amortizoare, bucse si multe altele originale, desi am mers cu ea de la 150 000 la 300 000. Si acum plang dupa ea.
  • poope

  • Mesaje scrise: 31
  • Locatie: Cluj
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Jan 2009

  • Mesaj Privat
Dr.Opel a scris:Ma bucur ca sfatul ti-a fost de folos, insa nu mai folosi niciun fel de sarmulita ca sa nu decalibrezi jiglorul sau sa strici electrovalva. Nu prea ajuta solutiile alea. Fa cum am scris in alt post pe aici, cu un spray 2+*, care are si un mic tub atasat, sprayezi in gura carb in timp ce turezi motorul cu mana, de la baza carb (pe undeva pe sub furtunul de vacuum de culoare verde parca - se impinge axul catre stanga). In prealabil scoti carcasa filtrului ca sa ai carb descoperit si sa poti umbla usor la el. NU desuruba si NU demonta nimic pt ca asta m-a sfatuit si mecanicul meu si n-am avut treaba niciodata! Altfel 90% o sa ti prinzi urechile si nu ti-l mai regleaza nimeni la loc.
Cel mai bine e sa sufli cu aer sau cu un spray. In rest sa stii ca 35 PDSI este unul dintre cele mai bune carburatoare. Eu in 15 ani (!) n-am umblat la nimic in afara de electrovalva aia, iar kadett -ul l-am dat cu amortizoare, bucse si multe altele originale, desi am mers cu ea de la 150 000 la 300 000. Si acum plang dupa ea.


Nu umblu la nimic. Doamne fereste. Am dat doar odata cu sarma in rest am suflat foarte mult pe fiecare gaura. Merge ok acuma, chiar mai bine decat inainte. Deoarece la rece inainte imi scutura si nu mergea rotund motoru pana se incalzea un pic. Acum dupa cateva secunde de stat dupa pornirea la rece merge perfect, doar un pic sta mai turata la relantii. Adica statea si inainte dar cand era cald motoru. Sper sa nu fi dereglat nimic la jigloru ala. Am sa caut spray sa dau un pic ca ar cam trebui curatat. Masina mea e mai varza un pic, deoarece nu prea s-a avut grija de ea inainte si acum trebuie schimbate mult prea multe pe ea ca sa mai merite plus ca la partea de tinichigerie e cam mult de munca. Eu o mai tin pana mai merge dupa care asta e.


Merci inca odata de sfat.... Very Happy
Skip ads

  1. Home
  2. Opel - Classics
  3. Opel Kadett

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR