- wwwcvro
- OP
- 196 mesaje
- din 11 Jan 2005
- Vectra 1991 C20NE
- Galati
wwwcvro
- Mesaje scrise: 196
- Locatie: Galati
- Masina: Vectra 1991 C20NE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Jan 2005
- Mesaj Privat
Salutare.
Dupa cum spune si titlul, nu mai porneste masina. Treaba este in felul urmator:
- bag cheia in contact, invart de ea si ...NIMIC; nici un click nici un tzic NIMIC NIMIC. Am verificat sigurante, relee (cate au fost la indemina- puneam 12V pe partea de comanda a lor si masuram daca cupleaza contactele). Am scos si contactul si am pus firele "pe direc" si tot NIMIC.
Mentionez ca am mai avut problema asta (a aparut cam din iarna- coincide cu perioada cand am bagat WD 40 in contact si dupa ceva timp am constatat ca s-a strins o gramada de mizerie in el) dar disparea destul de repede cand faceam 2-3-4 contacte. Astazi am facut o suta de contacte si nimic. Intr-un tirziu, dupa ce am cuplat bateria la loc (o scosesem vreo 15min) si am dat cu o cheie (de 11) in vreo 2 relee din cutia din compartimentul motor, am dat cheie si a luat-o. Mai spre seara cand cobor in parcare si dau cheie iar NIMIC si asa a ramas (orice i-am facut a fost degeaba).
Mentionez ca comp-ul de bord nu imi arata nici o eroare (in afara de 31- aia cu lipsa semnal senzor de rotatie)
Daca stie cineva (e destul de urgent), multumesc anticipat.
L.E. E posibil sa fie electromotorul busit (partea de solenoid)? Stiti unde gasesc releul de cuplare a alectromotorului?
Dupa cum spune si titlul, nu mai porneste masina. Treaba este in felul urmator:
- bag cheia in contact, invart de ea si ...NIMIC; nici un click nici un tzic NIMIC NIMIC. Am verificat sigurante, relee (cate au fost la indemina- puneam 12V pe partea de comanda a lor si masuram daca cupleaza contactele). Am scos si contactul si am pus firele "pe direc" si tot NIMIC.
Mentionez ca am mai avut problema asta (a aparut cam din iarna- coincide cu perioada cand am bagat WD 40 in contact si dupa ceva timp am constatat ca s-a strins o gramada de mizerie in el) dar disparea destul de repede cand faceam 2-3-4 contacte. Astazi am facut o suta de contacte si nimic. Intr-un tirziu, dupa ce am cuplat bateria la loc (o scosesem vreo 15min) si am dat cu o cheie (de 11) in vreo 2 relee din cutia din compartimentul motor, am dat cheie si a luat-o. Mai spre seara cand cobor in parcare si dau cheie iar NIMIC si asa a ramas (orice i-am facut a fost degeaba).
Mentionez ca comp-ul de bord nu imi arata nici o eroare (in afara de 31- aia cu lipsa semnal senzor de rotatie)
Daca stie cineva (e destul de urgent), multumesc anticipat.
L.E. E posibil sa fie electromotorul busit (partea de solenoid)? Stiti unde gasesc releul de cuplare a alectromotorului?
- stefy_726
- **
- 308 mesaje
- din 31 Jan 2006
- Ascona 1986 18E
- Bucuresti, Romania
stefy_726
- Mesaje scrise: 308
- Locatie: Bucuresti, Romania
- Masina: Ascona 1986 18E
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 31 Jan 2006
- Mesaj Privat
- wwwcvro
- OP
- 196 mesaje
- din 11 Jan 2005
- Vectra 1991 C20NE
- Galati
wwwcvro
- Mesaje scrise: 196
- Locatie: Galati
- Masina: Vectra 1991 C20NE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Jan 2005
- Mesaj Privat
alecsstan
- Mesaje scrise: 77
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 1992 C16NZ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Apr 2006
- Mesaj Privat
- wwwcvro
- OP
- 196 mesaje
- din 11 Jan 2005
- Vectra 1991 C20NE
- Galati
wwwcvro
- Mesaje scrise: 196
- Locatie: Galati
- Masina: Vectra 1991 C20NE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Jan 2005
- Mesaj Privat
- iulius
- ****
- 1,798 mesaje
- din 09 Jun 2004
- Insignia 2019
- Bucuresti
iulius
- Mesaje scrise: 1,798
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2019
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Jun 2004
- Mesaj Privat
la electromotor exista o bobina (electromagnet)care are rolul de intrerupator.
la actionarea contactului se pune practic 12V pe bobina ELECTROMOTORULUI.
daca nu misca deloc ,ai urmatoarele defeciuni posibile.
1. nu este bun contactul.(Butucul de la volan)
2. defect releul de la alarma (99%din alarme au acest releu undeva sub volan).
3. nu este bun electromagnetul de comnda de pe electromotor.(contacte oxidate )
4. nu ajunge curent la carbunii electromotorului.(carbunii uzati).
dupa cum se observa din descrierea mea TREBUIE sa dai jos electromotorul si sa-i faci o revizie sau sa iei unul la SH, pentru ca te va lasa cind te astepti mai putin.
la actionarea contactului se pune practic 12V pe bobina ELECTROMOTORULUI.
daca nu misca deloc ,ai urmatoarele defeciuni posibile.
1. nu este bun contactul.(Butucul de la volan)
2. defect releul de la alarma (99%din alarme au acest releu undeva sub volan).
3. nu este bun electromagnetul de comnda de pe electromotor.(contacte oxidate )
4. nu ajunge curent la carbunii electromotorului.(carbunii uzati).
dupa cum se observa din descrierea mea TREBUIE sa dai jos electromotorul si sa-i faci o revizie sau sa iei unul la SH, pentru ca te va lasa cind te astepti mai putin.
- wwwcvro
- OP
- 196 mesaje
- din 11 Jan 2005
- Vectra 1991 C20NE
- Galati
wwwcvro
- Mesaje scrise: 196
- Locatie: Galati
- Masina: Vectra 1991 C20NE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Jan 2005
- Mesaj Privat
Visse- Suspendat
- 1,464 mesaje
- din 06 Jun 2005
- Alta tara
Visse- Mesaje scrise: 1,464
- Locatie: Alta tara
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Jun 2005
- Mesaj Privat
- eduard33
- ****
- 1,502 mesaje
- din 24 Nov 2004
- Omega 1997 X20XEV
- Bucuresti
eduard33
- Mesaje scrise: 1,502
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Omega 1997 X20XEV
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Nov 2004
- Mesaj Privat
mihai21
- Mesaje scrise: 32
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Jan 2005
- Mesaj Privat
alecsstan
- Mesaje scrise: 77
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 1992 C16NZ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Apr 2006
- Mesaj Privat