Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Vectra
  3. Vectra C/Signum
  • farmasi

  • Mesaje scrise: 57
  • Locatie: Braila
  • Masina: Vectra 2003 y2.0DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Sep 2010

  • Mesaj Privat
salutare! am o vectra c, motor 2.0 DTI(Y20DTH) an 2003. va rog sa ma ajutati cu un sfat sau o idee chiar. totul a inceput acum 2 zile cu 2-3 smucituri in mers dupa care totul a revenit la normal si nu am dat importanta. a doua zi(ieri) tot in mers smuciturile au revenit si la un moment dat motorul s-a oprit. aceste smucituri(intreruperi) sunt exact ca la dacie cand are jiglorul infundat si "da in nas" sau se poticneste in mers.am pornit motorul dupa ce s-a oprit si aceste smucituri le aveam si in relanti.am incercat sa ajung cu ea acasa dar smuciturile erau puternice la interval de 7-8 secunde ca si cum m-ar fi lovit din spate cineva mereu. m-am indreptat spre primul service din drumul meu(abia am parcurs 6 km pana la service,s-a oprit de trei ori pana acolo) si am pus testerul care....surpriza! nu a gasit nimic, a dat ZERO ERORI. toti s-au invartit pe langa ea si nu au stiut ce are. am plecat de la service cu greu(precizez ca masina porneste foarte usor,socurile incep imediat dupa ce pornesc motorul,si in relanti cateodata se opreste chiar)) la BOSCH unde am pus-o iar pe tester. la fel 0 erori. cum e posibil sa nu am nicio eroare si masina sa nu mearga? directorul de la bosch a spus ca ar cam fi pompa,dar de ce nu apare pe tester? mi-au verificat toti parametrii si totul e in regula. si ca "surpriza " sa fie mai mare pentru mine mi-au spus ca daca e pompa eu am din aia cu 2 mufe si nu poate fi reparata?e adevarat asa ceva? plus ca pretul ar fi undeva la 8 000ron. nu-mi vine sa cred,asa mult? sunt terminat, daca e asa. ce poate fi ,poate nu e pompa. va rog sa ma ajutati!
Skip ads

  • razvannicusor

  • Mesaje scrise: 43
  • Locatie: Giurgiu
  • Masina: Vectra 2003 y20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Sep 2010

  • Mesaj Privat
aceiasi problema am patit si eu. filtrul motorina e imbacsit si a opturat furtunul si nu mai circula motorina spre pompa. schimba filtrul si daca totul e in ordine... dai o bere . dupa ce schimbi filtrul ai grija cu amorsarea. umpli filtrul de motorina , bagi mufele la filtru si desfaci cu cheia de 17 conducta la injectorul 1 cel de langa distributie ca sa ii faci aerisirea. dupa ce scuipa motorina mai multa, o strangi la loc . o pornesti de cateva ori si daca porneste bine, o opresti si lasi motorul sa se raceasca si pui o cana de apa pe la injectoare sa se curete motorina scuipata de injector sa nu ia foc cand se incalzeste. bafta
  • farmasi

  • Mesaje scrise: 57
  • Locatie: Braila
  • Masina: Vectra 2003 y2.0DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Sep 2010

  • Mesaj Privat
asta a fost prima grija. am schimbat imediat filtrul,am inlocuit pana si furtunul de retur,am luat la mana tot...furtun vacum.etc.., am facut tot ce era omeneste posibil. in 2 zile am fost in 2 service-uri, 2 testere diferite, mecanici diferiti,ce sa mai fac? tot sper in continuare ca nu e pompa de injectie ca eu nu am de unde sa scot 80 milioane. multumesc mult oricum pentru sfat!
  • andu105

  • Mesaje scrise: 130
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2005 z19dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Jan 2011

  • Mesaj Privat
80mil sa fie o pompa?nu prea cred.plus de asta mai sunt si dezmembrari.sa te ajute Dmz sa nu fie ea daca acela este pretul
  • dr_seby2000

  • Mesaje scrise: 145
  • Locatie: Bihor
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Jun 2009

  • Mesaj Privat
Pompa ta o am si eu si intradevar nu se poate repara,am fost in Ungaria la Bosch si mi-au spus ca fabrica reconditioneaza pompele cu 2 mufe si costa aprox 1600 euro.Sfatul meu iei una second hand pretul lor variaza intre 450 euro si 700 euro la care se mai adauga 100 euro montat si demontat.Ai grija la ce pompa cumperi,sa fie cu codul exact ca al tau,daca cauti pe net vei gasi exact cum se adapteza pompa de injectie.Bafta Inainte de a fii sigur ca e pompa verifica foarte bine masina,EGR,Debitmetru,tot ce ar putea cauza problema ta si lasa pompa ultima data.
  • ionut codreanu

  • Mesaje scrise: 106
  • Locatie: Galati
  • Masina: Vectra 2006 z19dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Jan 2010

  • Mesaj Privat
cam asa facea si la mine,am curatat egr-ul si acu nu am nici o problema.
  • CristianTM

  • Mesaje scrise: 3,710
  • Locatie: Timisoara
  • Masina: Vectra 2005 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Mar 2006

  • Mesaj Privat
andu105 a scris:80mil sa fie o pompa?nu prea cred.plus de asta mai sunt si dezmembrari.sa te ajute Dmz sa nu fie ea daca acela este pretul

S-o fi ieftinit ?!?! Ultima data era 100 mil lei vechi, uite aici -- > https://www.clubopel.com/vie...r=asc&start=0

CristianTM.
  • andu105

  • Mesaje scrise: 130
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2005 z19dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Jan 2011

  • Mesaj Privat
mama nasol rau..ca idee se poate verifica aceasta pompa pe testar?
  • farmasi

  • Mesaje scrise: 57
  • Locatie: Braila
  • Masina: Vectra 2003 y2.0DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Sep 2010

  • Mesaj Privat
azi am facut si al 3-lea tester, de data asta la reprezentanta Opel. raspunsul dupa 2 ore de asteptare a fost prompt : -pompa injectie defecta. ieri cei de la bosch mi-au spus ca pretul unei pompe noi este 8.000 ron cu a mea la schimb si 10 000 ron fara sa o mai dau pe a mea. acelasi pret si azi la reprezentanta Opel, numai ca fara sa o dau pe a mea la schimb ei vor 12 600 ron. este inimaginabil asa ceva. cum mama naibii sa dai pe un rahat de pompa 126 milioane? e aproape cat o alta masina. plus ca tipul asta de pompa cu 2 mufe nu se repara. fac ceva in ea de vectra...ba se strica volanta..ba se strica EGR ...ba se strica turbosuflanta...ba nu merge potentiometrul la radio cd....ba potentiometrul de la ventilator...si mai am o mie de exemple doar la vectra mea cu tot ce am enumerat mai sus. da ce mama dracului merge la masina asta? ca sa nu mai zic ca preturile pieselor sunt de parca as conduce ultimul tip de CLS sau ultimul E KLASSE. sa va fereasca Dumnezeu de asa ceva. sper ca nu am suparat pe nimeni dar va dati seama in ce situatie sunt eu. ii dau foc in mijlocul Brailei sa vada toti cum arde o troaca de vectra pe care am tinut-o cu greu si sacrificii pe linia de plutire. scuze tuturor posesorilor.
  • ianc sergiu

  • Mesaje scrise: 466
  • Locatie: Hunedoara
  • Masina: Vectra 2004 z19dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Feb 2010

  • Mesaj Privat
farmasi...iti inteleg frustrarea! Am trecut si eu prin asa ceva anul trecut tot o vectra c am si tot acelasi motor si aceleasi probleme. In primul rand cine ti.a spus ca nu se repara te.a dezinformat total, voluntar sau involuntar. La mine tot pompa a fost si e tot cu 2 mufe si am stat vreo 2 luni pe tusa pana am gasit niste baieti la buzau care m.au rezolvat, in cazul meu a fost calculatorul de pe pompa. Am trimis pompa la ei si in cateva zile au rezolvat.o, am pus.o sus sincronizata cheia si am pornit.o. Eu zic sa nu mai fi atat de abatut pe mine m.a costat 300 euro plus transport. Daca vrei iti las numarul lor desi l.am mai dat la unii baieti pe forum. Totusi nu inteleg de ce nu ti.a dat vreo eroare ca la mine avea eroare la senzor de pozitie ax pompa de injectie....oricum parerea mea e ca tot partea electronica s.a defectat e boala lor...ne auzim
  • andreicristea

  • Mesaje scrise: 112
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2003 y20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Dec 2009

  • Mesaj Privat
la el nu are eroare pentra ca este capul hidraulic bulit
  • sebi4fc

  • Mesaje scrise: 1,564
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Vectra 2005 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Apr 2009

  • Mesaj Privat
Famasi asa ca o idee cati km are masina ( reali) de cand o ai si de la cine ai luat-o?
  • farmasi

  • Mesaje scrise: 57
  • Locatie: Braila
  • Masina: Vectra 2003 y2.0DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Sep 2010

  • Mesaj Privat
masina are aproape 170k . cand am luat-o am pus-o pe tester si nu numai atunci. si nu am fost la acelasi tester sa zici ca service-ul respectiv nu e capabil. de exemplu ultimul facut a fost ieri la reprezentanta,deci km sunt reali. si apropo si la ei tot erori zero a dat, dar dupa cum a zis mai sus ANDREICRISTEA e vorba de capul hidraulic si de aceea nu iese nimic la tester. adevarul e ca masina de la cine am luat-o a fost condusa tot timpul de o femeie. asa ca banuiesc ca turbina si volanta de acolo s-ar trage pentru ca femeile folosesc excesiv ambreiajul si merg si mai putin turat asta insemnand ca si turbina nu prea a deschis-o,dar restul?
  • Negreanu

  • Mesaje scrise: 942
  • Locatie: Olt
  • Masina: Vectra 2004 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Mai 2010

  • Mesaj Privat
nasoala treaba...cauta o masina din anglia ca iesi mai ieftin...
  • farmasi

  • Mesaje scrise: 57
  • Locatie: Braila
  • Masina: Vectra 2003 y2.0DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Sep 2010

  • Mesaj Privat
pura coincidenta Negreanu-acum am ajuns acasa dupa multe cautari si am luat o pompa second dupa o masina de anglia cu 300 euro. am avut mare noroc ca am luat-o in banii astia cu varul meu care e la acel parc de dezmembrari(eu nu stiam). acum.....cat o fi de buna pompa...o sa vad. ma mai costa la Opel 1200 ron. in acesti 1200ron intra o cheie tip briceag,demontat si montat pompa si rescrierea codurilor(cheie si pompa de injectie). daca am noroc sa mearga pompa bine am scapat cu ghilimelele de rigoare relativ bine financiar. toti mi-au spus ca motorina made in romania e de vina. deci orice am face sfarsitul e inevitabil pentru tot ce inseamna diesel. asta nu inseamna ca benzina e mai buna. sa auzim doar de bine si fara incidente de niciun fel!
  • jgyprime

  • Mesaje scrise: 9,953
  • Locatie: Galati
  • Masina: Vectra 2005 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Dec 2010

  • Mesaj Privat
farmasi a scris:toti mi-au spus ca motorina made in romania e de vina. deci orice am face sfarsitul e inevitabil pentru tot ce inseamna diesel.
ai foarte mare dreptate...
motorina romaneasca e varza...
am pus sambata trecuta motorina de 50 RON (in regim de avarie ca nu aveam cum sa plec sa-mi cumpar, imi aparuse range 50 km) aproximativ 9,5 litri
vreau sa va zic ca am facut aproximativ 80 de km si mi-a aparut din nou range 50 km
in conditiile in care in BC mi-a aparut consum de 7,3 litri te intreb eu unde sunt cei 2,2 litri pana la 9,5?
cumva s-au oprit in filtru ca fiind impuritati sau alte porcarii?
cumva am fost furat la pompa?
cu un plin de 60 de litri de la ucrainieni am facut mai mult de 700 km, undeva la 8,5 consum (exclusiv oras)...
maine ma duc din nou la ucrainieni pentru motorina si cateva mici cumparaturi...

eu dupa ce ies de la pompa imi notez de fiecare data numarul de km, cati litri am alimentat, etc



acum sunt foarte curios ce ai rezolvat cu pompa
astept cu nerabdare sa ne povestesti cum iti merge masina...
  • farmasi

  • Mesaje scrise: 57
  • Locatie: Braila
  • Masina: Vectra 2003 y2.0DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Sep 2010

  • Mesaj Privat
ce spui tu JGYPRIME am patit si eu si cred ca multi altii,pur si simplu ma holbam ca nebunul la BC dupa ce alimentam si la cat de repede scadea nr de km pana la urmatoarea alimentare. ar fi trebuit in ritmul care scadea sa am un consum de 9,5 -10,5l% cu toate ca BC imi afisa 7,1. asa ca ......ce as putea sa mai adaug la ce ai spus tu. vineri o sa scot masina din service atunci mi-au spus cei de la OPEL ca e gata. luni imi comanda cheia si nu stiu ce coduri din Germania si au spus ca le primesc in 5 zile lucratoare de la comanda. o sa va tin la curent pentru ca cei ce patesc ca mine sa stie ce au de facut cu toate ca nu doresc la nimeni. toate bune tuturor!
  • rako89

  • Mesaje scrise: 56
  • Locatie: Bistrita-Nasaud
  • Masina: Vectra 2002 y22dtr
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Jan 2011

  • Mesaj Privat
salut farmasi !
si eu am o vectra C si am cam "bagat finante in ea" anu trecut (cutie de viteze + rulment de presiune+placa de presiune+ambreiaj).
nasolala treaba cand vine asa pe nepregatite!

ai rezolvat pana la urma problema?cum merge masina ?
  • farmasi

  • Mesaje scrise: 57
  • Locatie: Braila
  • Masina: Vectra 2003 y2.0DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Sep 2010

  • Mesaj Privat
am promis ca va spun(celor care va intereseaza) cum am rezolvat cu pompa de injectie . cum am scris si mai sus, pompa am luat-o de la dezmembrari cu putin noroc din partea varului meu cu 300 euro ,dupa o vectra de Anglia, spunand-u-mi toti prietenii ca e mai bine asa, ca astea cu volan pe dreapta au km mai putini, si eu cred ca au dreptate. ieri am ridicat masina de la Opel, merge foarte bine si zic eu ca are si un piculet mai multi muschi parca,se poate totusi sa m-i se para,dar asa simt eu. acum in loc de 1200 ron cum au spus la inceput ca o sa-mi ia, mi-au luat numai 927 ron fara sa mai imi faca cheie ,argumentand ca au putut sa o rescrie pe a mea si nu a mai fost nevoie de alta noua. o surpriza placuta pt mine ca am ram cu 300 ron in buzunar. deci total cost: pompa sh 1245ron+reprezentanta Opel 927ron=2172ron. va salut pe toti si sa auzim doar de bine!
  • jgyprime

  • Mesaje scrise: 9,953
  • Locatie: Galati
  • Masina: Vectra 2005 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Dec 2010

  • Mesaj Privat
felicitari... daca se poate zice asa...
macar ai scapat mai ieftin decat ti-au promis astia...

arunca te rog si un ochi la topic-ul de la intalnirea din Galati poate reusesti sa-ti faci timp sa ajungi duminica Smile
https://www.clubopel.com/vie...44&start=2700
Rolling Eyes
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Vectra
  3. Vectra C/Signum

Discuții similare

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR