bob
- Mesaje scrise: 60
- Locatie: Brasov
- Masina: Omega 1998 X20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Aug 2005
- Mesaj Privat
- sorin666
- *****
- 3,888 mesaje
- din 12 Mai 2004
- outside Manell's Land
sorin666
- Mesaje scrise: 3,888
- Locatie: outside Manell's Land
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Mai 2004
- Mesaj Privat
"Capacul" contine un volum acordat pe anumita fregventa, deci turatie... in functie de aceasta motorul e optimizat pentru cuplu la turatii mici ("coloana de aer de lungime mare"-situatia e simplificata) sau pentru putere la turatii mari ("coloana de aer scurta").
Totul se poate calcula, dar rezultatele trebuie optimizate pe stand...
La un motor "normal" folosit "normal" diferenta intre cele doua "capace" este mica, poate chiar inexistenta...
Totul se poate calcula, dar rezultatele trebuie optimizate pe stand...
La un motor "normal" folosit "normal" diferenta intre cele doua "capace" este mica, poate chiar inexistenta...
- roBERT
- ****
- 1,724 mesaje
- din 08 Mai 2004
- Astra 2002 Z20LET
- Bucuresti
roBERT
- Mesaje scrise: 1,724
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2002 Z20LET
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Mai 2004
- Mesaj Privat
bob
- Mesaje scrise: 60
- Locatie: Brasov
- Masina: Omega 1998 X20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Aug 2005
- Mesaj Privat
roBERT a scris:Rog incearca sa fii mai explicit pe viitor in titlul topicului
Cea neagra este un aftermarket ajuta doar daca este folosita impreuna cu o evacuare mai putin restrictiva. Personal nu consider ca este un "must have"
Cea neagra este un aftermarket ajuta doar daca este folosita impreuna cu o evacuare mai putin restrictiva. Personal nu consider ca este un "must have"
sa sti ca nu am avut alta idee in legatura cu titlul
...sa inteleg ca daca montezi asa ceva nu simti nici o diferenta decat impreuna cu o evacuare mai putin restrictiva? ce sa inteleg prin o evacuare mai putin restrictiva?
- roBERT
- ****
- 1,724 mesaje
- din 08 Mai 2004
- Astra 2002 Z20LET
- Bucuresti
roBERT
- Mesaje scrise: 1,724
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2002 Z20LET
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Mai 2004
- Mesaj Privat
bob
- Mesaje scrise: 60
- Locatie: Brasov
- Masina: Omega 1998 X20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Aug 2005
- Mesaj Privat
- sorin666
- *****
- 3,888 mesaje
- din 12 Mai 2004
- outside Manell's Land
sorin666
- Mesaje scrise: 3,888
- Locatie: outside Manell's Land
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Mai 2004
- Mesaj Privat
Asta nu poate sa-ti spuna nimeni, in poza se vede admisia
E vorba de o admisie acordata cu camera de rezonanta si e reputata in a oferi o putere sporita la o anumita turatie (ridicata), in detrimentul cuplului la turatie mica...
Asta zice teoria, cel putin...
Ma bazez strict pe "feeling" personal prefer admisia "cu lungime de coloana variabila" care e standard pe Astra, desigur, pentru uzaj "normal"...
E vorba de o admisie acordata cu camera de rezonanta si e reputata in a oferi o putere sporita la o anumita turatie (ridicata), in detrimentul cuplului la turatie mica...
Asta zice teoria, cel putin...
Ma bazez strict pe "feeling" personal prefer admisia "cu lungime de coloana variabila" care e standard pe Astra, desigur, pentru uzaj "normal"...
- roBERT
- ****
- 1,724 mesaje
- din 08 Mai 2004
- Astra 2002 Z20LET
- Bucuresti
roBERT
- Mesaje scrise: 1,724
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2002 Z20LET
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Mai 2004
- Mesaj Privat
bob
- Mesaje scrise: 60
- Locatie: Brasov
- Masina: Omega 1998 X20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Aug 2005
- Mesaj Privat
- roBERT
- ****
- 1,724 mesaje
- din 08 Mai 2004
- Astra 2002 Z20LET
- Bucuresti
roBERT
- Mesaje scrise: 1,724
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2002 Z20LET
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Mai 2004
- Mesaj Privat