lexmaul
- Mesaje scrise: 15
- Locatie: Tulcea
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Dec 2008
- Mesaj Privat
salut la toata lumea.
am un opel astra f gsi cu motorizarea c20ne la care am schimbat cam urmatoarele:
-pompa benzina-luata de pe o motorizare c25xe
-rampa cu injectoare de c20xe -sfi
-bujii-NGK
-fise-BERU
-chiuloasa cu tot cu ax admisie-complecta de c20seh
-cip
-plus multe alte maruntisuri....
....tot ce am enumerat mai sus au fost schimbate in urma cu ceva timp vreo 5-6 luni sa zicem
...unde vroiam sa ajung...mai acum vreo luna la punerea contactului nu se mai auzea pompa de benzina ..deci nu lucra si nu vroia sa porneasca nici in ruptul capului, am luat un fir si am legat-o pe direct de la baterie la firul rosu si dupa ce o porneam deconectam acel fir , deci in mers nu era nevoie de ajutorul firului tras de la baterie. in urma cu 2 saptamani tot asa pornind masina cu firul respectiv am vrut sa declansez butonul(oprit) si s-a oprit si motorul . de atunci merg cu acel fir legat pe direct de la baterie la pompa(rezervor) . posibil sa fie releul pompei?stie cineva unde se afla? in urma acestei probleme cu pompa de benzina am simtit ca masina nu mai vrea sa traga in parametri normali. undeva pe la 5500 rpm incepe sa isi arate adevarata putere si nu intotdeauna , la acceleratii bruste se opreste motorul sau daca urc o rampa cu treapta a-5-a incepe sa dea in nas si sunt nevoit sa le scad pana ajung in a-3-a si sa o accelerez usor. deci intr-un cuvant a devenit o ,,puturoasa''. sa aibe legatura cu pompa de benzina sau a imbatranit motorul si vrea pensionat?
astept idei si tot -odata si raspunsuri. precizez ca masina avea un demaraj foarte bun 0-100 sau 0-140km/h. consumul este undeva pe la 7-8/100km si in oras 10-13/100km in functie de cum este condusa.
am un opel astra f gsi cu motorizarea c20ne la care am schimbat cam urmatoarele:
-pompa benzina-luata de pe o motorizare c25xe
-rampa cu injectoare de c20xe -sfi
-bujii-NGK
-fise-BERU
-chiuloasa cu tot cu ax admisie-complecta de c20seh
-cip
-plus multe alte maruntisuri....
....tot ce am enumerat mai sus au fost schimbate in urma cu ceva timp vreo 5-6 luni sa zicem
...unde vroiam sa ajung...mai acum vreo luna la punerea contactului nu se mai auzea pompa de benzina ..deci nu lucra si nu vroia sa porneasca nici in ruptul capului, am luat un fir si am legat-o pe direct de la baterie la firul rosu si dupa ce o porneam deconectam acel fir , deci in mers nu era nevoie de ajutorul firului tras de la baterie. in urma cu 2 saptamani tot asa pornind masina cu firul respectiv am vrut sa declansez butonul(oprit) si s-a oprit si motorul . de atunci merg cu acel fir legat pe direct de la baterie la pompa(rezervor) . posibil sa fie releul pompei?stie cineva unde se afla? in urma acestei probleme cu pompa de benzina am simtit ca masina nu mai vrea sa traga in parametri normali. undeva pe la 5500 rpm incepe sa isi arate adevarata putere si nu intotdeauna , la acceleratii bruste se opreste motorul sau daca urc o rampa cu treapta a-5-a incepe sa dea in nas si sunt nevoit sa le scad pana ajung in a-3-a si sa o accelerez usor. deci intr-un cuvant a devenit o ,,puturoasa''. sa aibe legatura cu pompa de benzina sau a imbatranit motorul si vrea pensionat?
astept idei si tot -odata si raspunsuri. precizez ca masina avea un demaraj foarte bun 0-100 sau 0-140km/h. consumul este undeva pe la 7-8/100km si in oras 10-13/100km in functie de cum este condusa.
- Andrei_11_dny
- **
- 210 mesaje
- din 15 Jun 2007
- Astra 2001 z16xe
- Brasov
Andrei_11_dny
- Mesaje scrise: 210
- Locatie: Brasov
- Masina: Astra 2001 z16xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Jun 2007
- Mesaj Privat
lexmaul
- Mesaje scrise: 15
- Locatie: Tulcea
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Dec 2008
- Mesaj Privat
- tonytm
- ******
- 4,479 mesaje
- din 10 Oct 2007
- Signum 2005 Z19DTH 190CP
- Timis
tonytm
- Mesaje scrise: 4,479
- Locatie: Timis
- Masina: Signum 2005 Z19DTH 190CP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Oct 2007
- Mesaj Privat
lexmaul
- Mesaje scrise: 15
- Locatie: Tulcea
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Dec 2008
- Mesaj Privat
tonytm a scris:Motorul n-a murit. Problema ta e pompa, daca zici ca nu prea mai are putere. Cred ca ai cam scurtcircuitat-o cu metoda de pornire pe direct.
parerea mea daca era sa fie scurtcircuitat-a pompa nu se mai auzea bazaitul acela deci pompa trage si cred ca trage la putere maxima atat timp cat este legata pe direct. am uitat sa mai zic ca imi da eroare 31 la testul cu agrafa.
- tonytm
- ******
- 4,479 mesaje
- din 10 Oct 2007
- Signum 2005 Z19DTH 190CP
- Timis
tonytm
- Mesaje scrise: 4,479
- Locatie: Timis
- Masina: Signum 2005 Z19DTH 190CP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Oct 2007
- Mesaj Privat
lexmaul
- Mesaje scrise: 15
- Locatie: Tulcea
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Dec 2008
- Mesaj Privat
- tonytm
- ******
- 4,479 mesaje
- din 10 Oct 2007
- Signum 2005 Z19DTH 190CP
- Timis
tonytm
- Mesaje scrise: 4,479
- Locatie: Timis
- Masina: Signum 2005 Z19DTH 190CP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Oct 2007
- Mesaj Privat
lexmaul
- Mesaje scrise: 15
- Locatie: Tulcea
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Dec 2008
- Mesaj Privat
- tonytm
- ******
- 4,479 mesaje
- din 10 Oct 2007
- Signum 2005 Z19DTH 190CP
- Timis
tonytm
- Mesaje scrise: 4,479
- Locatie: Timis
- Masina: Signum 2005 Z19DTH 190CP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Oct 2007
- Mesaj Privat
lexmaul
- Mesaje scrise: 15
- Locatie: Tulcea
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Dec 2008
- Mesaj Privat
- tonytm
- ******
- 4,479 mesaje
- din 10 Oct 2007
- Signum 2005 Z19DTH 190CP
- Timis
tonytm
- Mesaje scrise: 4,479
- Locatie: Timis
- Masina: Signum 2005 Z19DTH 190CP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Oct 2007
- Mesaj Privat
- Gabello
- ****
- 1,149 mesaje
- din 11 Mai 2009
- Astra 2001 y1,7dti
- Giurgiu
Gabello
- Mesaje scrise: 1,149
- Locatie: Giurgiu
- Masina: Astra 2001 y1,7dti
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Mai 2009
- Mesaj Privat
- Spire
- ***
- 707 mesaje
- din 15 Dec 2009
- Vectra 1989 c20ne
- Bucuresti
Spire
- Mesaje scrise: 707
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 1989 c20ne
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Dec 2009
- Mesaj Privat
releul pompei de benzina se afla in cutia aceea neagra de langa pompa de servofrana ! daca spui ca a devenit mai puturoasa si iti cam da in nas verifica si tu ce presiune ai in rampa de injectie ! curata si tu injectoarele daca tot zici ca le-ai luat de la alta masina ! pot fi mai multe cauze cu puterea ! s-o fi dus debitmetru de aer sau sonda lambda si nu-ti mai face amestecu cum trebuie ! i-ale si tu prin eliminare dar cum au mai spus si colegi daca ti-a dat eroarea 31 cu motorul oprit este normal !
- bobby_gsi2
- **
- 105 mesaje
- din 23 Oct 2007
- Kadett 1989 c20ne
- Arges
bobby_gsi2
- Mesaje scrise: 105
- Locatie: Arges
- Masina: Kadett 1989 c20ne
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Oct 2007
- Mesaj Privat
Nu ar fi rau sa verifici si sorbul din rezervor, regulatorul de pe rampa de injectie si desigur pompa. Ceea ce ai facut tu cu firul nu prea e ok si posibil de aici poate sa fie cauza....tu ai "sarit" peste releu si nu mi se pare o solutie tocmai ok. Si raspunsul la o intrebare de-a ta..... da...ai facut gresit testul.....eroarea tot de 3 ori ti-o arata. Vad ca misterul erorii 31 ti-a fost elucidat, daca era debitmetru ti se aprindea check-ul in bord. Sonda lambda la fel...nu are cum sa fie ca iti aparea eroarea. Schimba in prima faza releul...si vezi ce se intampla. Daca nu ia cablajul care duce la pompa si verifica-l daca ajunge curent acolo....poti sa ai minusul sau plus-ul intrerupt.
lexmaul
- Mesaje scrise: 15
- Locatie: Tulcea
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Dec 2008
- Mesaj Privat
e posibil ca un fir de curent-indiferent care ar fi el-sa fie undeva rupt-intrerupt care se atinge de caroserie sau mai stiu eu... sa duca la aceasta cauza adica la pierderea puterii? intreb asta pentru ca la punerea contactului acul turometrului se ridica putin si la unele porniri turometrul(acul) se ridica pana la 5000rpm. imediat revine la pozitia normala adica la 1200 rpm(relanti)
- radu_print
- **
- 150 mesaje
- din 18 Dec 2006
- Astra 1992 c25xe
- Bucuresti
radu_print
- Mesaje scrise: 150
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 1992 c25xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Dec 2006
- Mesaj Privat
- electronistul
- ****
- 1,123 mesaje
- din 29 Nov 2007
- Astra 2012 A20DT
- Cluj
electronistul
- Mesaje scrise: 1,123
- Locatie: Cluj
- Masina: Astra 2012 A20DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Nov 2007
- Mesaj Privat
lexmaul
- Mesaje scrise: 15
- Locatie: Tulcea
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Dec 2008
- Mesaj Privat
electronistul -filtrul are apropae 2 luni de cand a fost schimbat si am facut cam in jur de 2000km.
radu_print -pompa de benzina cred ca e in stare perfecta de functionare deoarece pe direct lucreaza
bobby_gsi2 -curent la pompa ajunge
Spire -injectoarele lucreaza bine
GR04GBY -multumesc pentru apreciere, si mie imi place mai acum putin timp ma suparasem si vroiam sa o schimb cu ceva mai puternic , dar cred ca am sa-i fac ei o schimbare sub capota. poate o sa fiu si eu mai fericit si ea in acelasi timp .
Totusi as vrea sa ma lamureasca cineva daca un fir care trece curent prin el se atinge pe undeva e posibil sa influenteze puterea motorului? aici am o nelamurire.
radu_print -pompa de benzina cred ca e in stare perfecta de functionare deoarece pe direct lucreaza
bobby_gsi2 -curent la pompa ajunge
Spire -injectoarele lucreaza bine
GR04GBY -multumesc pentru apreciere, si mie imi place mai acum putin timp ma suparasem si vroiam sa o schimb cu ceva mai puternic , dar cred ca am sa-i fac ei o schimbare sub capota. poate o sa fiu si eu mai fericit si ea in acelasi timp .
Totusi as vrea sa ma lamureasca cineva daca un fir care trece curent prin el se atinge pe undeva e posibil sa influenteze puterea motorului? aici am o nelamurire.
- Spire
- ***
- 707 mesaje
- din 15 Dec 2009
- Vectra 1989 c20ne
- Bucuresti
Spire
- Mesaje scrise: 707
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 1989 c20ne
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Dec 2009
- Mesaj Privat