Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme tehnice
  • arthurro

  • Mesaje scrise: 832
  • Locatie: Miami Florida
  • Masina: Omega 1996 X20XEV
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Aug 2004

  • Mesaj Privat
azi noapte cand ma intorceam de la focsani,la jumatatea drumului, pe la adjud mi sa rupt cureaua de la alternator.Vreau sa intreb si eu innainte sa ma apuc sa umblu prin magazine daca exista curele noi la reprezentantele opel sau in orice alt magazin sau trebuie sa merg neaparat la dezmembrari ( asta sa nu ma plimb degeaba ) baietii cu calibre aveti vre-o idee? Motorul este c20ne daca cumva sunt diferite sistemele de la o motorizare la alta. Please help.THX !!!!!!!
Skip ads

  • tonescug

  • Mesaje scrise: 55
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Aug 2004

  • Mesaj Privat
Da exista noi cam la majoritatea magazinelor care au piese de opel. Daca ai si aer conditionat e in jur de 700 mii am gasit eu la un magazin de pe Popa Nan. De schimbat e mai complicat ca trebuie dat tamponu de la motor jos. Bafta.
  • Sezran

  • Mesaje scrise: 1,183
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Jun 2004

  • Mesaj Privat
ia dimensiunile curelei din manual (epc, tis ceva) si cauta. se gasesc la magazine dar uneori se termina stocul si umbli de nebun. eu am cautat in 10 magazine pina am gasit una.
  • pamihai

  • Mesaje scrise: 118
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Jul 2004

  • Mesaj Privat
mergi pana la augsburg ca au aia o gramada de curele
  • eu
  • ***
  • 712 mesaje
  • din 15 Jun 2004
  • Astra 2006 Z16XEP
  • Bucuresti
  • eu

  • Mesaje scrise: 712
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2006 Z16XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Jun 2004

  • Mesaj Privat
La intersectia Stefan cel Mare cu Lizeanu, intri putin pe Lizenu si la 100m pe dreapta sunt 2 magazine de piese auto foarte bine dotate si cu preturi acceptabile.
  • marius radu

  • Mesaje scrise: 429
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Sep 2004

  • Mesaj Privat
Nu va suparatzi, arthurro e din BACAU. Credetzi ca o sa vina pana in Buc. sa cumpere cureaua. Mai bine unu din noi ia datele mashinii, cumpara cureaua shi ia banii ramburs sau pe card sau... n solutzii. Asha cre' ca ar tb. sa ne ajutam, nu? Very Happy

PS. Cine are shi timp...shi doreshte sa ajute...
  • Sezran

  • Mesaje scrise: 1,183
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Jun 2004

  • Mesaj Privat
m-am uitat acum prin tis. in primul rind nu stiu anul pentru masina ta arthurro. m-am uitat la mijloc, la 1994. zice ca sint 2 tipuri de curea: v-belt si ribbed v-belt. ar trebui sa stim de care iti trebuie.

dimensiunile ar fi cam asa:
- v-belt: 925mm lungime 9.5mm latime (merge 10) sau 1000mm lungime 9.5mm latime (pt. alternator de 90V)

- ribbed v-belt: 1900 mm lungime latime 6k (?) (pt servodirectie si aer conditionat). banuiesc ca servodirectia si ac-ul sint pe aceeasi curea?
din detaliile astea poti stabili care e cureaua ta.

apropo de magazinele de pe lizeanu: alea 2 nu aveau curea cind am avut eu nevoie. cautam exact cureaua de 925mm. pina la urma am pus una putin mai scurta, parca.
  • arthurro

  • Mesaje scrise: 832
  • Locatie: Miami Florida
  • Masina: Omega 1996 X20XEV
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Aug 2004

  • Mesaj Privat
va multumesc pentru bunavointa de care dati dovada.Intr-adevar pana in Buc nu am cum sa vin pt o curea si ideea lui marius radu mi se pare foarte buna. Daca aveti bunavointa sa-mi cumparati una va luati banii ramburs. Calibra mea nu are aer conditionat motorul este C20NE model 1991 .Are fulie dubla. In exterior vine cureaua pentru racire iar in interior vine cea care s-a rupt de la alternator dupa cum m-am uitat eu asa la okiometru mi se par egale ca dimensiuni. Atat pot sa va spun; manual nu am la masina dar,daca cineva are vreunul prin calculator va rog sa imi dati si mie. ( Azinoapte nu am tremurat decat vre-o 5 ore intr-o statie petrom din Adjud :LOL: NU DORESC LA NIMENI )
  • arthurro

  • Mesaje scrise: 832
  • Locatie: Miami Florida
  • Masina: Omega 1996 X20XEV
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Aug 2004

  • Mesaj Privat
am cumparat in seara asta thx!!!!!
  • radu

  • Mesaje scrise: 342
  • Locatie: craiova
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Apr 2004

  • Mesaj Privat
gaseai curele si la majoritatea benzinariilor. este in jur de 195000lei bucata.
de schimbat se schimba fff usor(10 min):
se slabeste pompa de servo(pe care vine prima curea), se da cureaua jos; se introduce pe lacasul ei cureaua noua de alt.,se intinde la loc cureaua de servo;se slabeste alternatorul cu doua chei de 13, din surubul de sus; introduci cureaua noua si intinzi cu un levier.
bafta!
p.s. vezi shi de ce ti s-a rupt,sa nu se repete.... poate ai vreo fulie stramba...
  • arthurro

  • Mesaje scrise: 832
  • Locatie: Miami Florida
  • Masina: Omega 1996 X20XEV
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Aug 2004

  • Mesaj Privat
nu este stramba fulia treaba este ca era foarte slaba cureaua si fara sa realizez am mers asa mult timp am schimbat chiar si o baterie pt ca nefiind incarcata in parametri cu timpul sa consumat.In fine dupa ce mi-am dat seama ca palpaia becul de la baterie am vazut cat de slaba e cureaua ( alternatorul se putea misca cu mana ) , am strans cureaua dar fiind obosita, cand m-am intors de la focsani bineantzeles sa rupt. ..... Restul il stiti.Acum am inlocuit ambele curele si de la servo si de la alternator ( noi si au costat 130.000/ buc nu 200 montajul m-a costat 100 ) problema e ca ma cam enerveaza( fluiera cand e rece cam tare ) am luat si cureaua de transmisie dar am sa o schimb sapt. viitoare ca nu mai am lovele mai trebuie sa ma intalnesc si cu 4EST sa-i dau 500 pe ceva leduri si gata banii mei. Am mai cumparat si un suport de cutie pe care o sa-l schimb tot sapt. viitoare. Smile Cam asta e tot. Bafta!!!
  • Sezran

  • Mesaje scrise: 1,183
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Jun 2004

  • Mesaj Privat
uite ca iar trebuie sa schimb cureaua de la alternator. de vreo saptamina se aude un zgomot ciudat de acolo, la plecarea de pe loc, dar si in timpul mersului uneori. parca s-ar "zbate" cureaua.
cureaua are vreun an si e muci (verificata vizual) si e foarte moale. ca urmare: nu va luati curea contitech!
am gasit azi curea goodyear la ~150.000, ce parere aveti despre ea?
  • pamihai

  • Mesaje scrise: 118
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Jul 2004

  • Mesaj Privat
sezran unde ai gasit curele goodyear?
  • Sezran

  • Mesaje scrise: 1,183
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Jun 2004

  • Mesaj Privat
gut, dr. taberei 93.
aveau o gramada de modele. acum stiu eu daca or fi originale?
  • Sezran

  • Mesaje scrise: 1,183
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Jun 2004

  • Mesaj Privat
re: cei de la magazin au spus ca sursa e sigura si curelele chiar sint goodyear. nu am apucat sa ii fac poza, pe partea plata are imprimata sigla goodyear, galbena pe fond albastru.

ar cam trebui sa imi retrag afirmatia despre curelele contitech. cind am schimbat cureaua am descoperit ca idiotul de la service care a umblat ultima data acolo a pus cureaua pe ... alta fulie! neavind AC, fulia respectiva ramine libera. "specialistul" lui peste a pus cureaua de la alternator pe ea si evident ca a stat strimba.
cam asa arata acum:

inca una, mai slaba calitativ:

  • sandumbogdan

  • Mesaje scrise: 887
  • Locatie: Iasi
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Sep 2004

  • Mesaj Privat
OMG OMG OMG!!!
Ce e aia? curea de masina sau de pantaloni de la bunicul???
OMG OMG OMG!!!
Ma duc sa ma culc, gata, nu mai suport.
  • Sezran

  • Mesaje scrise: 1,183
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Jun 2004

  • Mesaj Privat
din 28.10 si pina acum a tinut cureaua aia goodyear. ori e proasta rau, ori am eu o problema la fulia alternatorului. in seara asta mi s-a rupt in mers. trap pe jos la benzinarie si am luat curea rubena (cehia) cu 101.000 lei. asta e, nu aveau altceva (oricum ei au spus ca nu au deloc, noroc ca le-am vazut eu). parea ca sta bine pe fulii, cu motorul pornit.

sint curios cit tine. a mai avut cineva o astfel de curea?
  • Kappy

  • Mesaje scrise: 319
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 1993 C20NE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Feb 2005

  • Mesaj Privat
Bai nene ce goodyear si alte alea (nu zic ca nu sunt bune:D). Eu tot folosesc de vro 5-6 ani la diferite masini curele dayco si una sa rupt dar din cauza rulmentului de la rola intinzatoare care sa blocat.

Pe astra acum am curelele de 40.000 km ambele dayco si nu au nici o broblema.
@arthurro: de ce ai stat frate 5 ore langa masina nai gasit un dres de dama sal pui in locul curelei?Very HappyVery Happy
P.S.Daca fluiera cureaua inseamna ca nu e bine stransa (din experienta vo spun).
Magazin bun de piese este intre piata veteranilor si pasajul lujerului (pe iuliu maniu) pe dreapta cum te duci spre centru. E un magazin de desfacere al meteorului si au piese bune si nu prea scumpe; si partea buna e ca multe le au pe stoc
  • arthurro

  • Mesaje scrise: 832
  • Locatie: Miami Florida
  • Masina: Omega 1996 X20XEV
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Aug 2004

  • Mesaj Privat
Laughing am incercat dar n-a mers. il rupea. asta cu dresul cred ca e poveste. sau poate mere la alte motoare

oricum asta a fost pe la jumatatea lui octombrie. am si uitat de atunci si in plus acum am 2 curele in portbagaj Smile
  • Kappy

  • Mesaje scrise: 319
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 1993 C20NE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Feb 2005

  • Mesaj Privat
Nu e poveste. Am vazut eu pus dres la un mercedes sprinter(d'ala de persoane) . Si omu a venit cu ea asa de la urziceni la buc. Oricum a zis ca mai mult de 50 la ora nu ia dat si nu a trecut cu motorul de 2000 de ture.

Cei drept faza cu dresu o auzisem la dacie , dar la mercedes chiar nu ma asteptam deloc:))
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme tehnice

Discuții similare

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR