Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Vectra
  • octav2002

  • Mesaje scrise: 57
  • Locatie: Olt
  • Masina: Vectra 1997 x20dtl
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Sep 2008

  • Mesaj Privat
azi am facut o cursa de 300 km . am bagat motorina buna de omv , am mers mai sportiv dar am avut urmatoarea problema . am incetinit la o trecere de cale ferata si cand am scos pe liber mi s-a oprit motorul din mers . am pus contact si a pornit un pic mai greu ( a cam invartit-o de 5-6 ori) apoi masina a mers destul de bine . parca totusi am impresia ca in a 4 a cand ma bag in depasire se cam ingatuie . mi s-a mai intamplat si acum vre-o 5 zile aceeasi simptoma la un giratoriu . am oprit la prioritate s-a oprit motorul . am pus contact si a pornit , este o vectra b motor diesel 2000 dtl . am mai vazut in mers ca la un moment dat a cazut acul kilometrajului si turometrului si s-a abrin abs-ul , a fost o chestie de 1-2 secunde . si-a revenit instant... recent am schimbat calculatorul de abs ptr ca nu-mi mergea abs-ul am pus altul functional si abs-ul e ok . . ca pareri mi s-a spus ca oprirea motorului brusc ar fi din cauza filtrului de motorina care e infundat si trage motorina greu, mai am si o garnitura conducta din capacul de la filtrului de motorina care e cam distrusa si ar trage aer pe acolo ( dupa 5 zile de repaus masina nu a mai vrut sa porneasca era filtrul de motorina gol) ... o fi pompa de injectie ? masina merge bine... trage .fuge ! Un sfat ar fi binevenit . Multumiri
Skip ads

  • iulian1971

  • Mesaje scrise: 7,066
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Astra 2008 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Dec 2006

  • Mesaj Privat
Daca trage aer pe la capac, se dezamorseaza si de aceea moare motorul si porneste greu dupa cateva ore de stationare.
Schimba capacul carcasei filtrului de motorina.
  • octav2002

  • Mesaje scrise: 57
  • Locatie: Olt
  • Masina: Vectra 1997 x20dtl
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Sep 2008

  • Mesaj Privat
iulian1971 a scris:Daca trage aer pe la capac, se dezamorseaza si de aceea moare motorul si porneste greu dupa cateva ore de stationare.
Schimba capacul carcasei filtrului de motorina.
in capacul filtrului de motorina e o gaura in care intra un arc subtire . ce rol are arcul ala ????data trecuta cand am schimbat filtrul l-am pierdut si nu l-am mai pus la loc
  • iulian1971

  • Mesaje scrise: 7,066
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Astra 2008 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Dec 2006

  • Mesaj Privat
Capacul are o rezistenta ce incalzeste motorina at. cand temp. ei e sub 5 grade. Cred ca arcul tine filtrul la distanta de capac sau inchide circuitul electric al rezistentei.
Oricum iti trebuie alt capac.
  • coapsi_silviu

  • Mesaje scrise: 35
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Vectra 1997 X20DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Feb 2009

  • Mesaj Privat
Si eu am patit la fel si daca zici ca acul kilometrajului cade pe zero mai mult ca sigur ca e senzorul de volanta sau arbore cotit,el face managementul motorului
  • octav2002

  • Mesaje scrise: 57
  • Locatie: Olt
  • Masina: Vectra 1997 x20dtl
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Sep 2008

  • Mesaj Privat
coapsi_silviu a scris:Si eu am patit la fel si daca zici ca acul kilometrajului cade pe zero mai mult ca sigur ca e senzorul de volanta sau arbore cotit,el face managementul motorului
am pus-o pe tester si nu are nici o eroare . pompa de injectie , egr , etc totul este ok . ar fi trebuit sa stocheze o eroare banuiesc
  • jymmy

  • Mesaje scrise: 8
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Vectra 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Jan 2009

  • Mesaj Privat
eu am aceeasi problema dar am pus testerul pe masina si mi-a dat 2 erori. totul este din electricitate senzorul de la arbore si egr electric.
chestia cu filtrul gol cred ca este din rezervor doarece motorina formeaza o substanta care infunda sita din rezervor am patit-o eu si am dat jos sorbul si l-am curatat. spor la treaba si multa bafta
  • lupu_sandu

  • Mesaje scrise: 599
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Aug 2007

  • Mesaj Privat
Daca acul vitezometrului cade la 0 este o problema cu senzorul de ABS stanga fata, nicidecum cu senzorii motorului (crankshaft si/sau camshaft).
  • lungu daniel

  • Mesaje scrise: 38
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 1998
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Mai 2010

  • Mesaj Privat
si eu am avut problema aceasta cu acul vitezometrului cazut la zero si era din cauza electricitatii nu mai incarca alternatoru si cand se termina curentul din baterie se oprea in mers
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Vectra

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR