braescu
- Mesaje scrise: 91
- Locatie: Mehedinti
- Masina: Vectra 1998
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Feb 2011
- Mesaj Privat
salut nu vreau sa plictisesc pe nimeni dar am o mare problema am o vectra de 98 2 l dti nu mai porneste decit trasa adevaru ca porneste in 2 metri pornita nu se accelereaza decit foarte putin ajunge la 1000 turatii si isi schimba mersu parca ar merge in trei nu mai merge ca la relantiu specific ca nu se aprinde nimic la bord ieri am tinuto 2 ore pornita nu sa intinplat nimic va rog sa mi dati un sfat ma gindesc ca ar putea fi ceva sinplu nu ma gindesc ca ar putea fii pompa de injectie NU A AVUT NIMENI VREO PROBLEMA ASEMANATOARE,,,CINEVA ZICE CA AR PUTEA FI CATALIZATORU INFUNDAT
Ultima modificare făcută de braescu la Lun 14 Feb, 2011 9:49 am, modificat de 2 ori în total
Ultima modificare făcută de braescu la Lun 14 Feb, 2011 9:49 am, modificat de 2 ori în total
- nastaseopel
- *
- 11 mesaje
- din 05 Jan 2011
- Bucuresti
nastaseopel
- Mesaje scrise: 11
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Jan 2011
- Mesaj Privat
- gabiopel
- *******
- 5,583 mesaje
- din 23 Sep 2007
- Astra 2002 Y20 DTH-2.0 DTI
- Buzau
gabiopel
- Mesaje scrise: 5,583
- Locatie: Buzau
- Masina: Astra 2002 Y20 DTH-2.0 DTI
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Sep 2007
- Mesaj Privat
Tind sa cred ca de vina ar fi pompa de injectie si mai precis partea mecanica -pistonas de avans sau cap hidraulic.Verifica inainte de a o porni capacul filtru;lui de motorina , desfa acolo si vezi daca ai motorina in filtrul de motorina .daca nu ai(amorseaza filtrul sau umple-l cu motorina sa porneasca mai usor) sigur prinde aer si daca zici ca nu se tureaza as da vina pe pompa de injectie
braescu
- Mesaje scrise: 91
- Locatie: Mehedinti
- Masina: Vectra 1998
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Feb 2011
- Mesaj Privat
nastaseopel a scris:ai umblat la motor? vezi sa nu fie vreu-n colier de la turbo slab sau furtun fisurat. asa am patit eu si am avut furtunul de la turbo nestrans bine de la colier. bateria de cand o ai? sa stii ca poate sa influenteze.
nu am umblat la motor nu iam facut nimic adevaru ca am vazut furtunu la turbo desfacut
braescu
- Mesaje scrise: 91
- Locatie: Mehedinti
- Masina: Vectra 1998
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Feb 2011
- Mesaj Privat
gabiopel a scris:Tind sa cred ca de vina ar fi pompa de injectie si mai precis partea mecanica -pistonas de avans sau cap hidraulic.Verifica inainte de a o porni capacul filtru;lui de motorina , desfa acolo si vezi daca ai motorina in filtrul de motorina .daca nu ai(amorseaza filtrul sau umple-l cu motorina sa porneasca mai usor) sigur prinde aer si daca zici ca nu se tureaza as da vina pe pompa de injectie
eu ma gideam la ceva mai uso poate egr sau catalizatoru.ce crezi?
- radu_mp
- **
- 244 mesaje
- din 26 Dec 2010
- Vectra 1997 x20dtl
- Galati
radu_mp
- Mesaje scrise: 244
- Locatie: Galati
- Masina: Vectra 1997 x20dtl
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Dec 2010
- Mesaj Privat
Nici la cald,nici la rece nu porneste?Dupa cum zici tu pare a fi pompa de injectie.Furtunul de la turbo nu are treaba.Scoate-l cu totul si o sa vezi ca iti merge si fara el.Incearca sa ii faci o diagnoza si sa postezi codurile eroare aici si dupa daca iti da ceva la pompa de injectie du-te la cineva care are banc de test sa dea pompa jos si sa o testeze.Dar inainte de asta verifica tot,furtunasele de retur ce ies din injectoare,saibele de cupru de la conductele ce intra in pompa de injectie,toate furtunele si conductele de alimentare sa nu fie crapate sau infundate si mai ales curata sorbul din rezevor.Mie imi facea probleme dupa ce porneam mi se aprindea engine check in bord si nu imi mai tragea la fel,se accelera greoi pena am curatat sorbul care era plin cu mizerie.
braescu
- Mesaje scrise: 91
- Locatie: Mehedinti
- Masina: Vectra 1998
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Feb 2011
- Mesaj Privat
radu_mp a scris:Nici la cald,nici la rece nu porneste?Dupa cum zici tu pare a fi pompa de injectie.Furtunul de la turbo nu are treaba.Scoate-l cu totul si o sa vezi ca iti merge si fara el.Incearca sa ii faci o diagnoza si sa postezi codurile eroare aici si dupa daca iti da ceva la pompa de injectie du-te la cineva care are banc de test sa dea pompa jos si sa o testeze.Dar inainte de asta verifica tot,furtunasele de retur ce ies din injectoare,saibele de cupru de la conductele ce intra in pompa de injectie,toate furtunele si conductele de alimentare sa nu fie crapate sau infundate si mai ales curata sorbul din rezevor.Mie imi facea probleme dupa ce porneam mi se aprindea engine check in bord si nu imi mai tragea la fel,se accelera greoi pena am curatat sorbul care era plin cu mizerie.
COD ERORI P1631 B ABSENT P0105 2 ABSENT P1630 A ABSENT P0115 1 ABSENT P1651 B ABSENT P0110 1 ABSENT P0100 B ABSENT CINE MA POATE AJUTA CU DESCIFRAREA SI CU UN SFAT CE AR PUTEA SA AIBA AM STERS ERORILE DAR NU PORNESTE
- radu_mp
- **
- 244 mesaje
- din 26 Dec 2010
- Vectra 1997 x20dtl
- Galati
radu_mp
- Mesaje scrise: 244
- Locatie: Galati
- Masina: Vectra 1997 x20dtl
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Dec 2010
- Mesaj Privat
P1631 Theft Deterrent Start Enable Signal Not Correct/ Main Relay Malfunction (Power Hold)
P1630 Internal Vref Malfunction
P1651 PSP Switch Input Malfunction
P0100 Mass or Volume Air Flow Circuit Malfunction
P0105 Manifold Absolute Pressure/Barometric Pressure Circuit Malfunction
P0115 Engine Coolant Temperature Circuit Malfunction
P0110 Intake Air Temperature Circuit Malfunction
Deci primele erori se refera la contact si la imobilizator cred,restul stiu sa le traduc dar nu stiu sa le explic si de la ce ar veni
P1630 Internal Vref Malfunction
P1651 PSP Switch Input Malfunction
P0100 Mass or Volume Air Flow Circuit Malfunction
P0105 Manifold Absolute Pressure/Barometric Pressure Circuit Malfunction
P0115 Engine Coolant Temperature Circuit Malfunction
P0110 Intake Air Temperature Circuit Malfunction
Deci primele erori se refera la contact si la imobilizator cred,restul stiu sa le traduc dar nu stiu sa le explic si de la ce ar veni
- gabiopel
- *******
- 5,583 mesaje
- din 23 Sep 2007
- Astra 2002 Y20 DTH-2.0 DTI
- Buzau
gabiopel
- Mesaje scrise: 5,583
- Locatie: Buzau
- Masina: Astra 2002 Y20 DTH-2.0 DTI
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Sep 2007
- Mesaj Privat
@ braescu --NU mai scrie cu litere mari pe forum
legat de erori
P1631-eroare legata de calculatorul pompei de injectie
P0115 Engine Coolant Temperature Circuit High Input-legat de sistemul de racire-posibil sonda de temperatura
P0110 Intake Air Temperature Circuit Low Input
P0100 Mass or volume air flow circuit high input
P1651-eroare la pompa de injectie
Da o cautare pe forum dupa aceste coduri de eroare si ai sa citesti depre fiecare in parte .Succes
Nota: le a afisat mai repede Radu , dar cum am zis da cautare pe forum dupa fiecare in parte
legat de erori
P1631-eroare legata de calculatorul pompei de injectie
P0115 Engine Coolant Temperature Circuit High Input-legat de sistemul de racire-posibil sonda de temperatura
P0110 Intake Air Temperature Circuit Low Input
P0100 Mass or volume air flow circuit high input
P1651-eroare la pompa de injectie
Da o cautare pe forum dupa aceste coduri de eroare si ai sa citesti depre fiecare in parte .Succes
Nota: le a afisat mai repede Radu , dar cum am zis da cautare pe forum dupa fiecare in parte
- marian_sro
- *****
- 3,791 mesaje
- din 08 Apr 2007
- Vectra 1999 x20xev
- piatra neamt
marian_sro
- Mesaje scrise: 3,791
- Locatie: piatra neamt
- Masina: Vectra 1999 x20xev
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Apr 2007
- Mesaj Privat
braescu
- Mesaje scrise: 91
- Locatie: Mehedinti
- Masina: Vectra 1998
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Feb 2011
- Mesaj Privat
gabiopel a scris:@ braescu --NU mai scrie cu litere mari pe forum
legat de erori
P1631-eroare legata de calculatorul pompei de injectie
P0115 Engine Coolant Temperature Circuit High Input-legat de sistemul de racire-posibil sonda de temperatura
P0110 Intake Air Temperature Circuit Low Input
P0100 Mass or volume air flow circuit high input
P1651-eroare la pompa de injectie
Da o cautare pe forum dupa aceste coduri de eroare si ai sa citesti depre fiecare in parte .Succes
Nota: le a afisat mai repede Radu , dar cum am zis da cautare pe forum dupa fiecare in parte
imi cer scuze pentru scrisu cu litere mari nu am stiut va multumesc pentru ajutoru care mi la ti dat sinteti o echipa de milioane acum ce sa inteleg eu din toate erorile aste ca este pompa de injectie???cineva mi a zis ca,calculatoru nu vede pompa de injectie ce sa fie asta??
legat de erori
P1631-eroare legata de calculatorul pompei de injectie
P0115 Engine Coolant Temperature Circuit High Input-legat de sistemul de racire-posibil sonda de temperatura
P0110 Intake Air Temperature Circuit Low Input
P0100 Mass or volume air flow circuit high input
P1651-eroare la pompa de injectie
Da o cautare pe forum dupa aceste coduri de eroare si ai sa citesti depre fiecare in parte .Succes
Nota: le a afisat mai repede Radu , dar cum am zis da cautare pe forum dupa fiecare in parte
braescu
- Mesaje scrise: 91
- Locatie: Mehedinti
- Masina: Vectra 1998
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Feb 2011
- Mesaj Privat
- gabiopel
- *******
- 5,583 mesaje
- din 23 Sep 2007
- Astra 2002 Y20 DTH-2.0 DTI
- Buzau
gabiopel
- Mesaje scrise: 5,583
- Locatie: Buzau
- Masina: Astra 2002 Y20 DTH-2.0 DTI
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Sep 2007
- Mesaj Privat
Cu ce te pot ajuta este
https://www.clubopel.com/vie...asc&start=180
acest topic , pe la jumatatea paginii cateva numere de telefon la baieti care se ocupa cu reparatii pompe de injectie.Merita incercat un telefon, dar mai intai verifica si schimba simeringurile si oringurile de la injectoare., furtunase de retur , verifica Teurile de la furtunasele de retur
https://www.clubopel.com/vie...asc&start=180
acest topic , pe la jumatatea paginii cateva numere de telefon la baieti care se ocupa cu reparatii pompe de injectie.Merita incercat un telefon, dar mai intai verifica si schimba simeringurile si oringurile de la injectoare., furtunase de retur , verifica Teurile de la furtunasele de retur