necre
- Mesaje scrise: 2
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Jun 2010
- Mesaj Privat
Salutare,
Matusa mea are un Astra G 1.7 cdti adus recent din Germania. Dupa cum am aratat si in titlu, masina are probleme cand se doreste pornirea cu motorul cald. Dimineata porneste fara probleme, functioneaza la drum lung fara probleme, insa dupa ce este oprit motorul, nu mai porneste decat dupa 2-3 ore. Pur si simplu, demarorul invarte dar nimic.
Eu nu sunt f. priceput insa ma gandesc ca, fiind un motor diesel, pt. functionare este necesar aer, motorina si compresie. Cum aer si compresie are, presupun ca nu este injectata motorina in camerele de ardere. In acest caz, poate fi o problema mecanica (gen injectoare duse) sau electronica. Cum masina nu scoate fum negru, presupun ca pulverizarea jetului de motorina se face inca ok... asa ca ar ramane problema electronica, motiv pentru care va cer ajutorul.
Daca ati mai intalnit aceasta problema, va rog sa imi dati cateva sugestii despre ce trebuie facut. Mai precizez ca matusa s-a dus cu masina intr-o reprezentanta opel Ploiesti, si baietii de acolo au recomandat schimbarea a doua injectoare, ceea ce s-a si intamplat, fara insa a fi rezolvata problema.
Totodata, mi-a spus ca la ultima incercare de pornire, s-a aprins in bord "o masinutza galbena".
Multumesc pentru ajutor.
Cu stima,
Necre
Matusa mea are un Astra G 1.7 cdti adus recent din Germania. Dupa cum am aratat si in titlu, masina are probleme cand se doreste pornirea cu motorul cald. Dimineata porneste fara probleme, functioneaza la drum lung fara probleme, insa dupa ce este oprit motorul, nu mai porneste decat dupa 2-3 ore. Pur si simplu, demarorul invarte dar nimic.
Eu nu sunt f. priceput insa ma gandesc ca, fiind un motor diesel, pt. functionare este necesar aer, motorina si compresie. Cum aer si compresie are, presupun ca nu este injectata motorina in camerele de ardere. In acest caz, poate fi o problema mecanica (gen injectoare duse) sau electronica. Cum masina nu scoate fum negru, presupun ca pulverizarea jetului de motorina se face inca ok... asa ca ar ramane problema electronica, motiv pentru care va cer ajutorul.
Daca ati mai intalnit aceasta problema, va rog sa imi dati cateva sugestii despre ce trebuie facut. Mai precizez ca matusa s-a dus cu masina intr-o reprezentanta opel Ploiesti, si baietii de acolo au recomandat schimbarea a doua injectoare, ceea ce s-a si intamplat, fara insa a fi rezolvata problema.
Totodata, mi-a spus ca la ultima incercare de pornire, s-a aprins in bord "o masinutza galbena".
Multumesc pentru ajutor.
Cu stima,
Necre
- dorin-b
- ****
- 1,820 mesaje
- din 06 Sep 2007
- Astra 2000 Y20DTH
- Sibiu
dorin-b
- Mesaje scrise: 1,820
- Locatie: Sibiu
- Masina: Astra 2000 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Sep 2007
- Mesaj Privat
necre
- Mesaje scrise: 2
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Jun 2010
- Mesaj Privat