- radu labontu
- OP
- 23 mesaje
- din 21 Jun 2010
- Vectra 1998 X20XEV
- Iasi
radu labontu
- Mesaje scrise: 23
- Locatie: Iasi
- Masina: Vectra 1998 X20XEV
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Jun 2010
- Mesaj Privat
Am un opel vectra B din 1998 motor x20xev 2.0 16 v ramane lampa MIL aprinsa la pornire si Checkengine. Nu se tureaza mai mult de 4500 rot /min nu are putere. pe Tester spune ca senzorul camshaft nu este prezent.Verificat cablaj tot in stare fff buna.verificat ohm metric senzorul indica valori normale.Am inlocuit senzorul cu altul nou si aceeasi problema. As dori niste sfaturi pentru rezolvarea problemei va rog
- dancuciureanu
- Moderator
- 16,465 mesaje
- din 26 Jun 2006
- Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Iasi
dancuciureanu
- Mesaje scrise: 16,465
- Locatie: Iasi
- Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2006
- Mesaj Privat
- radu labontu
- OP
- 23 mesaje
- din 21 Jun 2010
- Vectra 1998 X20XEV
- Iasi
radu labontu
- Mesaje scrise: 23
- Locatie: Iasi
- Masina: Vectra 1998 X20XEV
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Jun 2010
- Mesaj Privat
- radu labontu
- OP
- 23 mesaje
- din 21 Jun 2010
- Vectra 1998 X20XEV
- Iasi
radu labontu
- Mesaje scrise: 23
- Locatie: Iasi
- Masina: Vectra 1998 X20XEV
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Jun 2010
- Mesaj Privat
- lucian17crw
- **
- 151 mesaje
- din 26 Mai 2009
- Vectra 1994 x20xev
- Bucuresti
lucian17crw
- Mesaje scrise: 151
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 1994 x20xev
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Mai 2009
- Mesaj Privat
- cristi_bv
- **
- 344 mesaje
- din 11 Mai 2008
- Insignia 2015 A20dth
- Brasov
cristi_bv
- Mesaje scrise: 344
- Locatie: Brasov
- Masina: Insignia 2015 A20dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Mai 2008
- Mesaj Privat
- sorin666
- *****
- 3,888 mesaje
- din 12 Mai 2004
- outside Manell's Land
sorin666
- Mesaje scrise: 3,888
- Locatie: outside Manell's Land
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Mai 2004
- Mesaj Privat
P0340 este senzorul din capatul chiulasei, din partea cu axul cu came.
La masuratori "la rece" este "perfect" dar o ia razna in functionare, dupa parerea mea de la incalzire.
La mine s-a rezolvat 100% prin schimbarea senzorului, plus o debransare a bateriei de 2-3 minute.
Cu niste chei si scule adaptate, este o operatie de cel mult 1/2h, asta daca nu ai doua maini stangi...
La masuratori "la rece" este "perfect" dar o ia razna in functionare, dupa parerea mea de la incalzire.
La mine s-a rezolvat 100% prin schimbarea senzorului, plus o debransare a bateriei de 2-3 minute.
Cu niste chei si scule adaptate, este o operatie de cel mult 1/2h, asta daca nu ai doua maini stangi...
- radu labontu
- OP
- 23 mesaje
- din 21 Jun 2010
- Vectra 1998 X20XEV
- Iasi
radu labontu
- Mesaje scrise: 23
- Locatie: Iasi
- Masina: Vectra 1998 X20XEV
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Jun 2010
- Mesaj Privat
- radu labontu
- OP
- 23 mesaje
- din 21 Jun 2010
- Vectra 1998 X20XEV
- Iasi
radu labontu
- Mesaje scrise: 23
- Locatie: Iasi
- Masina: Vectra 1998 X20XEV
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Jun 2010
- Mesaj Privat
Am schimbat si crankshaft si camshaft, ambii senzori sunt produsi de Bosch....deci nu cred ca este ceva in neregula cu ei...si cred ca m-ar ajuta schema electronica a computerului de bord...pe tester apare numai eroarea de camshaft, chiar daca se sterge, la o noua pornire a motorului apare aceeasi eroare...senzorii nu pot fi inseriati sunt senzori electronici cu efect hall fiecare are rolul lui bine determinat .....
- cristi_bv
- **
- 344 mesaje
- din 11 Mai 2008
- Insignia 2015 A20dth
- Brasov
cristi_bv
- Mesaje scrise: 344
- Locatie: Brasov
- Masina: Insignia 2015 A20dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Mai 2008
- Mesaj Privat
- radu labontu
- OP
- 23 mesaje
- din 21 Jun 2010
- Vectra 1998 X20XEV
- Iasi
radu labontu
- Mesaje scrise: 23
- Locatie: Iasi
- Masina: Vectra 1998 X20XEV
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Jun 2010
- Mesaj Privat
- lucian17crw
- **
- 151 mesaje
- din 26 Mai 2009
- Vectra 1994 x20xev
- Bucuresti
lucian17crw
- Mesaje scrise: 151
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 1994 x20xev
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Mai 2009
- Mesaj Privat
- sorin666
- *****
- 3,888 mesaje
- din 12 Mai 2004
- outside Manell's Land
sorin666
- Mesaje scrise: 3,888
- Locatie: outside Manell's Land
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Mai 2004
- Mesaj Privat
- tonu_adrian
- **
- 166 mesaje
- din 30 Jul 2009
- Calibra 1995 x20xev
- Galati
tonu_adrian
- Mesaje scrise: 166
- Locatie: Galati
- Masina: Calibra 1995 x20xev
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Jul 2009
- Mesaj Privat
salut..am aceeasi problema... am skimbat pana acuma 2 senzori de la axele cu came de pomana...tot x20xev
Ultimul senzor l-am luat de pe o masina functionala cu tot cu mufa si cativa cm de cablu.... problema e k cablul ce vine de la mine din ecu are 4 fire+ecranajul ..iar senzorul asta are 3 fire+ecranaj.,..cum sa leg firele?
Am incercat sa le leg dupa cum am gasit pe google..dar fara rezultat...
Ultimul senzor l-am luat de pe o masina functionala cu tot cu mufa si cativa cm de cablu.... problema e k cablul ce vine de la mine din ecu are 4 fire+ecranajul ..iar senzorul asta are 3 fire+ecranaj.,..cum sa leg firele?
Am incercat sa le leg dupa cum am gasit pe google..dar fara rezultat...
radu g
- Mesaje scrise: 16
- Locatie: Gorj
- Masina: Vectra 1998 x20xev
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Apr 2010
- Mesaj Privat
- rullz84
- **
- 105 mesaje
- din 16 Nov 2008
- Vectra 1999 x20xev
- Bucuresti
rullz84
- Mesaje scrise: 105
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 1999 x20xev
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Nov 2008
- Mesaj Privat
Si eu am aceeasi problema, pe terster imi zice lipsa semnal senzor pozitie ax came P0340.
Merge ca dracu de rau, la 4000 rpm imi taie acceleratia. Am schimbat senzorul si degeaba. Mi a verificat cineva cablurile si zice ca pana la calculator sunt bune si ca acolo ar fii problema. Apropo, imi si moare motorul aiurea, si la cald si la rece. Heeelp. Daca ati rezolvat precizati cum. Multumesc.
Merge ca dracu de rau, la 4000 rpm imi taie acceleratia. Am schimbat senzorul si degeaba. Mi a verificat cineva cablurile si zice ca pana la calculator sunt bune si ca acolo ar fii problema. Apropo, imi si moare motorul aiurea, si la cald si la rece. Heeelp. Daca ati rezolvat precizati cum. Multumesc.
- BV19MAX
- ****
- 2,559 mesaje
- din 01 Aug 2007
- Astra Y17DT
- Brasov
BV19MAX
- Mesaje scrise: 2,559
- Locatie: Brasov
- Masina: Astra Y17DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Aug 2007
- Mesaj Privat
- lucian17crw
- **
- 151 mesaje
- din 26 Mai 2009
- Vectra 1994 x20xev
- Bucuresti
lucian17crw
- Mesaje scrise: 151
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 1994 x20xev
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Mai 2009
- Mesaj Privat
BV19MAX a scris:
Zau?
P35 - Senzor arbore
P47 - Senzor axe cu came
salut eu am spus k la vectra a asa a pornit daca nu crezi iti poate dovedi colegi de la intalniri stiu ca nu e normal dar asa pornea
lucian17crw a scris:
cristi_bv a scris:Nu vreau sa fiu rau,dar cum sunt inseriati senzorii aia?!
PS:P0335 e diferit de P0340
salut la vectra a asa sant inseriati a mea porneste fara crankshaftPS:P0335 e diferit de P0340
Zau?
P35 - Senzor arbore
P47 - Senzor axe cu came
- BV19MAX
- ****
- 2,559 mesaje
- din 01 Aug 2007
- Astra Y17DT
- Brasov
BV19MAX
- Mesaje scrise: 2,559
- Locatie: Brasov
- Masina: Astra Y17DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Aug 2007
- Mesaj Privat
- traianivan
- *
- 6 mesaje
- din 21 Aug 2007
- Vectra 1993 c16nz
- Olt
traianivan
- Mesaje scrise: 6
- Locatie: Olt
- Masina: Vectra 1993 c16nz
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Aug 2007
- Mesaj Privat
salut, am citit destul de mult pe forum, dar nu am gasit nimic concludent pt mine. am un opel vectra a 1993, motor C 16 NZ si intr-o buna dimineata nu a mai pornit, desi seara l-am lasat in parcare in f buna stare de functionare. din cate am observat eu, electromotorul invarte, benzina vine, insa nu am scanteie de la bobina de inductie.... de la ceva mecanici pe care i-am consultat, am aflat ca bobina nu da scanteie daca e defecta sau daca nu se alimenteaza cu curent, dar tot mecanicii mi-au spus ca se poate ca bobina sa fie buna, dar sa nu primeasca semnal de la senzorul ax came sau senzorul de volanta...
acum va intreb pe voi, ca vad ca le stiti absolut pe toate: e adevarat ceea ce mi-au spus mecanicii si daca da, cam unde sunt situati acesti senzori la motorul meu? sau care ar mai putea fi explicatia?
va multumesc mult
acum va intreb pe voi, ca vad ca le stiti absolut pe toate: e adevarat ceea ce mi-au spus mecanicii si daca da, cam unde sunt situati acesti senzori la motorul meu? sau care ar mai putea fi explicatia?
va multumesc mult