Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Vectra
  • razvanparcalabescu

  • Mesaje scrise: 7
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Calibra 1991 c20xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Jul 2006

  • Mesaj Privat
Salut.
Am si eu o Vectra B,An 1999,Motor X20DTH si am o mare problema furtunul care iese din motor si intra in radiator e tare rau iar daca o accelerez peste 2500 de ture imi da apa pe la buson.Apa imi sta bine aproape de 90 sau chiar la 90 daca trec de 2500 de ture imi sare pe undeva la 95 si chiar se intinde spre 100(Temp imi arata bine ca am schimbat senzorul si merge).Am facut un nou post ca sa aflu si eu ceva sigur tin sa spun ca termocupla merge ventilatoarele merg,busonul aeriseste am cumparat unul nou al masini,daca merg cu ea sub 2500 ture nu pierde gram de apa o luna sau mai mult,iar daca dau drumul la clima mi se incalzeste mai repede dar nu stiu de ce.Ce sa fie?Din ceea ce e postat aici ar trebui sa fie chiulasa dar acum am o intrebare eu ptr voi am mai avut masini si am ceva cunostinte de mecanica de ce am caldura ca am patit la cateva masini de cand aveam probleme cu chiulasa nu mai aveam caldura nu imi baga si mai meregeam cativa km cu masina respectiva dar cu asta merg de un de zile si merge la fel.Am fost la zeci de mecanici si au dat din umeri sau mi-au zis ca e chiulasa sau altii ca ar fi avansul de la pompa.Nu stiu cine s-a lovit de asa ceva ce a facut. Sa imi spuna si mie cine va clar.Mie imi vine greu sa cred ca e chiulasa.
Skip ads

  • poe

  • Mesaje scrise: 205
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Vectra 2003 Z16XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Nov 2006

  • Mesaj Privat
In primul rand trebuia sa te gandesti la termostat, care deschide tarziu sau deloc.
  • Gavrila Tiberiu

  • Mesaje scrise: 39
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Vectra 2001 Z16XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Dec 2009

  • Mesaj Privat
E normal sa se incalzeasca mai repede daca dai drumul la clima.Daca ar fi chiuloasa ar fi urmatoarele probleme; -ori iti baga apa in ulei si uleiul capata o culoare galbuie si face spume ,ori iti baga ulei in apa si atunci ai vedea in vas urme de ulei si antigelul s-ar deteriora rapid ori daca garnitura ar fi ciupita intre pistoane ti-ar baga apa in capul cilindrilor si ar scadea apa din vas si ar scoate mult abur pe teava de esapare.Inclin sa cred ca este avansul la pompa! Mergi la un pompagiu bun sa-ti regleze bine avansul!
Si eu la a mea daca dau drumul la clima pornesc imediat termocuplele.
  • razvanparcalabescu

  • Mesaje scrise: 7
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Calibra 1991 c20xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Jul 2006

  • Mesaj Privat
Da inteleg ca poate fi si pompa dar nu iti facea figuri la pornire la mers tragea mai greu nu stiu ceva era schimbat.o sa incerc sa vad daca termostatul e bun si daca nu il schimb.si sa vad dupa aia.
Daca cineva s-a mai intalnit cu asa ceva sa-mi zica si mie ca nu cred ca sunt singurul care se intalneste cu situatia asta.
  • razvanparcalabescu

  • Mesaje scrise: 7
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Calibra 1991 c20xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Jul 2006

  • Mesaj Privat
Da gata e chiulasa.
  • razvanparcalabescu

  • Mesaje scrise: 7
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Calibra 1991 c20xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Jul 2006

  • Mesaj Privat
Da era fisurata chiulasa.
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Vectra

Discuții similare

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR