Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra F
  • marius_f

  • Mesaje scrise: 540
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Astra 1994 c18nz
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Jun 2008

  • Mesaj Privat
salut
sa explic mai pe larg
constatand ca nu imi mai tine cum trebuie frana de mana astazi m-am hotarat sa o mai strang un pic
zis si facut
am ridicat-o pe cric
1. roata stanga spate : am dat roata jos , am dat tamburul jos si am reglat-o de la rotita aceea dintre saboti
tine foarte bine , nu se incinge tamburul , totul ok .
2. roata dreapta spate
am dat roata jos . cu Greu am reusit sa dau tamburul jos deoarece era tinut strans de saboti ( Dar frana de mana pe acea roata nu tinea !) .
am mai strans un pic din acea rotita dintre saboti si de-abia de-abia mi-a mai intrat tamburul la loc .
frana de mana pe aceasta roata tot nu tine cum trebuie DAR in schimb se incinge si tamburul in mers .

DECI Ciudatenia care este : in loc sa se incinca tamburul la roata stg. ( cea pe care tine frana de mana) , se incinge la roata dreapta ( cea pe care nu tine frana de mana cum trebuie ) .
apropo daca merg cu ea asa exista vreun pericol ? sau se vor mai toci sabotii in timp si totul va fi ok ?
multumesc anticipat
a : opel astra f c18nz hatchback din '94
  • florinianc

  • Mesaje scrise: 1,600
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Astra 2006 Z16xep
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Jun 2010

  • Mesaj Privat
Cand e rece tine frana de mana? E normal ca dupa ce se incinge sa nu mai tina frana de mana, nu? De aceea e recomandat ca la coborarea unei pante sa se foloseasca cat de mult frana de motor. Si da, se va uza mai repede tamburul si ala, probabil va curge si vaselina din rulment si in timp se va strica si ala.. Nu e de mers asa. Riscuri si riscuri.
  • cata

  • Mesaje scrise: 292
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Jun 2007

  • Mesaj Privat
tu ai o problema cu cablul de la frina de mina pe partea aceea unde se incing sabotii , probabil camasa cablului este rupta si atnci cind tragi frina de mina aceasta se stringe si nu mai poate opune rezistenta ,deci cablul nu poate sa traga de saboti ,deci nu ai frina Confused . Sau mai pate fi tija pe care se agata cablul de frina in interiorul sabotilor ,poate avea joc mare . In alta ordine de idei surubelul acela la care ai umblat trebuie reglat in asa fel incit capacul rotii sa intre usor , iar atunci cind invirti roata sa fie doar f putin infrinata ,deci roata trebuie sa se roteasca cel putin 2 ,3 ture .Oricum acel surubel de care spui are un sistem de autoreglare .Nu mai merge cu roata infrinata ca nu rezolvi nimic ,uzezi sabotii aiurea ,uzezi tamburul iar daca se incinge f tare poti strica pistonasul de frina sau chiar mai rau , oricum este alegerea ta Very Happy
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra F

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR