Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel - Classics
  • Libra

  • Mesaje scrise: 4,041
  • Locatie: Oradea
  • Masina: Astra 2002 Y17DTI
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Mai 2005

  • Mesaj Privat
Deschid acest topic la rugamintea prietenului nostru Viorel Burcea.
Pentru cei care n-au aflat inca, Viorel este in plin proces de restaurare a unui frumusel Opel Kadett fabricat in 1970.

Postez fotografiile primite de la Viorel. Enjoy.

Masina, inainte de restaurare:


Imagini din procesul de restaurare:


Am avut placerea sa vad personal masina si ma bucura gandul ca inca un Opel clasic renaste.
Sa-i uram lui Viorel bafta la reconditionat Kadett-ul si sa asteptam cuminti finalul procesului.
Pe masura ce mai primesc poze, o sa le postez aici.

Cred ca incepe sa ma prinda si pe mine microbul asta cu restaurarea.
Stie cineva un opel clasic bun de restaurat? Smile
Skip ads

  • livcro

  • Mesaje scrise: 4,576
  • Locatie: SIBIU-RM. VALCEA
  • Masina: Grandland X 2018 D20DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Jul 2005

  • Mesaj Privat
Am avut si eu un kadett caravan 1977, 2 usi...tractiune spate...parca nici la asta nu am gasit planetarele. Dar la mine nu se punea problema restaurarii..era masina de exploatare zilnica. A raposat dupa ce nu am mai putut obtine ITP...iesise rugina prin tabla iar repararea depasea posibilitatile de atunci Sad
  • viorelburcea

  • Mesaje scrise: 47
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Oct 2009

  • Mesaj Privat
Multumesc Libra.
Domnule, esti extraordinar,nici nu stii ce placere mi-ai facut ca ai deschis acest topic .Am o lipsa acuta de energie ,m-am cam plictisit sa stau singur in garaj si sa surubaresc la troaca asta.Nu mai vine nimeni sa -mi tina companie .Adevarul e ca omul rational in aceasta perioada se preocupa cu sarbatorile nu sta pe sub masina .
Important e ca ai reusit sa schimbi situatia si ca reactie o sa mentionez cateva puncte importante .
Cel mai frumos si spectaculos pentru mine e faptul ca un iubitor de automobile e atras si de latura asta de restaurare si conservare a unui vehicul istoric.Nu te poti numi cu adevarat pasionat daca nu atragi spre pasiunea ta si alti indivizi .Si cand prozelitismul are ca rezultat oameni de actiune precum Libra victoria e aproape.
Sa trecem la treaba .
Inceputul: un anunt pe internet,,, vand opel kadett b fabr 1970 ,se da si ca vaucer"inca mai e postat pe http://bucharestcity.olx.ro...oca-iid-178303521
  • viorelburcea

  • Mesaje scrise: 47
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Oct 2009

  • Mesaj Privat
Negociere simpla fiind singurul client,am obtinut un pret destul de bun pentru mine si cred onorabil si pentru proprietar.
Poza cu masina adusa acasa
  • viorelburcea

  • Mesaje scrise: 47
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Oct 2009

  • Mesaj Privat
Prima miscare ,ff importanta, contract vanzare -cumparare si certificat fiscal de la vanzator.
Multi colegi de pasiune fac o mare greseala si amana acest aspect ,se trezesc dupa ce baga o groaza de bani si munca intr-o masina si la finalizare se trezesc ca nu mai pot face actele sau masinile nu mai exista in evidente la finante.
  • Libra

  • Mesaje scrise: 4,041
  • Locatie: Oradea
  • Masina: Astra 2002 Y17DTI
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Mai 2005

  • Mesaj Privat
Zi, ca zici bine.
Spune-ne si noua prin ce experiente treci intr-un proces de restaurare. Ce probleme poti intampina. Ce modalitati de rezolvare ai gasit. Ce modalitati ai fi ales in alte circumstante.
Ma intereseaza aspectul cu taxa de inmatriculare.
As mai vrea sa stiu la ce sa ma uit cand gasesc o masina de restaurat. Acte, serii sasiu/motor, tablarie, parbrize, accesorii, motor, tren de rulare, tapiterie interioara, etc... Altfel spus, ce este mai important de avut in vedere la alegerea unei masini pentru restaurare. Si care sunt problemele usor de rezolvat.
Mi-a ramas in minte aspectul ca ai facut o groaza de km pentru un ornament.
  • viorelburcea

  • Mesaje scrise: 47
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Oct 2009

  • Mesaj Privat
Daca doriti sa restaurati o masina veche si sunteti la prima actiune de acest fel e bine sa alegeti un model pentru care gasiti ceva piese si documentatie .
Si cel mai important luati legatura cu cei de la RETROMOBIL CLUB ROMANIA pentru a va informa daca automobilul pe care doriti sa-l restaurati corespunde cu cerintele legislatiei in vigoare privind vehiculele istorice
  • walker

  • Mesaje scrise: 146
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Commodore 1969 25H
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Apr 2007

  • Mesaj Privat
RETROMOBIL CLUB ROMANIA acorda consultanta gratuita pentru alegerea autoturismelor istorice si pentru eligibilitatea acestora . Pentru probleme legate de modelele OPEL istorice ( consultanta ref. restaurare si eligibilitate ) , puteti lua legatura cu subsemnatul -0722209166 (Cristian STOIAN ) .
Foarte interesant topicul deschis de colegul nostru Viorel Burcea mai ales ca este la al doilea OPEL pe care il restaureaza . In faza asta de cunoastere orice informatie prezentata pe forum este de un real folos pentru viitori restauratori .
Dupa ce Viorel va incheia prezentarea restaurarii Kadett-ului , cu voia Dumneavoastra voi prezenta restaurarea unui OPEL ASCONA B si transformarea acestuia intr-un vehicul istoric de curse in conformitate cu cerintele FIA ( conf. Fisa de Omologare FIA ) .

Cu stima ,
Skip ads

  1. Home
  2. Opel - Classics

Discuții similare

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR